Lykke tilVåken pga vakt. Akkurat kommet meg hjem, nå spørs det om telefonen lar meg sove resten av natta... krysser fingrene for det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilVåken pga vakt. Akkurat kommet meg hjem, nå spørs det om telefonen lar meg sove resten av natta... krysser fingrene for det!
Jeg hadde en veldig livaktig drøm om at mageboeren er en gutt med blå øyne. Ca 50% sjanse for at hver av dem er rett. Jeg tror liksom at det er rett fordi det virket så ekte i drømmen.Jeg drømte i går st jeg var på OUL og fikk vite at jeg ventet en gutt og en jente . Jeg ble helt sjokka og så måtte vi flire litt! Det var så ekte og jeg var ganske forvirra når jeg våkna. Spent på OUL på fredag nå, for da får vi bekrefta at det virkelig er to gutter inni der ❤
Jeg våknet av meg selv klokka 0645 på en søndag. Med barnefri. Hva er vitsen med det?..
Så lei av å våkne klokka 5/6 når jeg ikke må!
Du må ta bort fyrstikkene som holder dem åpne.Har lagt meg, men øya sier omtrent "sploing!". Finnes ikke trøtt.
Første gang siden nyttårsaften jeg er oppe så sent! Har brukt kvelden på noe jeg ikke føler er så vanlig; jeg er sjef for et guild i wow (world of warcraft) som har litt under 100 spillere. Siden jeg var så dårlig i januar og ufokusert i februar, og derfor ganske fraværende, begynte det å bli tydelig at jeg ikke lenger kan være en eneherskende tyrann i dette guildet. Så jeg prøver nå å finne offiserer til å gjøre de små og store oppgavene jeg har gjort de siste 7,5 årene. Utrolig nok ser det ut til at de fleste trives best uten ansvar, spesielt i hobbyen sin, så det sitter litt fast.
Takk. Ja, jeg også. Vil ikke at online-hjemmet mitt skal falle sammen, er jo rett og slett et viktig sted for meg.Kult at du gamer!
Håper du finner noen da
Takk. Ja, jeg også. Vil ikke at online-hjemmet mitt skal falle sammen, er jo rett og slett et viktig sted for meg.
Fyrstikkene forsvant heldigvis til slutt!Du må ta bort fyrstikkene som holder dem åpne.
Hei i natten . Jeg har nettopp lært meg å strikke, og klarer ikke å slutteFår ikke sove. Tror jeg er overtrøtt. Kan bli en lang natt... [emoji15]