Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Jeg drømte i går st jeg var på OUL og fikk vite at jeg ventet en gutt og en jente . Jeg ble helt sjokka og så måtte vi flire litt! Det var så ekte og jeg var ganske forvirra når jeg våkna. Spent på OUL på fredag nå, for da får vi bekrefta at det virkelig er to gutter inni der :)
Jeg hadde en veldig livaktig drøm om at mageboeren er en gutt med blå øyne. Ca 50% sjanse for at hver av dem er rett. Jeg tror liksom at det er rett fordi det virket så ekte i drømmen.
 
Ugh, for et flott tidspunkt å være oppe. Måtte tisse, så fikk jeg klaus fordi jeg innså at vinduet var lukket og måtte åpne det, og så fikk jeg litt mageknip. Nå sitter jeg på den kalde stua med en katt på fanget og drikker Kuli.
 
Æsj, vært våken i to timer nå. Trøtt som et dovendyr, men får ikke sove. Mannen snorker, mannen snorker ikke, mannen snorker. Det er varmt, det er kaldt, det er varmt... Det er vondt å ligge på høyre side, det er ubehagelig å ligge på ryggen, klarer ikke ligge på venstre side. Jeg er tørst, jeg må spy... Jadda, sånn går nå nettene [emoji13]
 
Jeg våknet av meg selv klokka 0645 på en søndag. Med barnefri. Hva er vitsen med det?..o_O
 
Jeg ligger å kjenner på smerter nederst i bekkenet. Ikke noe gøy. Og må tisse, men det er kaldt utenfor dyna. [emoji17]
 
Jeg tisset utrolig mange ganger ila natten for tiden! Er til å bli sprø av! Sover med ullsokker , d hjelper godt på å holde varmen ❤
Lykke til i natt :)

Og ja. Bekkenet. Har vondt i mellom beina . Fader at det skulle komme så tidlig :O
 
Så lei av å våkne klokka 5/6 når jeg ikke må!
 
Første gang siden nyttårsaften jeg er oppe så sent! Har brukt kvelden på noe jeg ikke føler er så vanlig; jeg er sjef for et guild i wow (world of warcraft) som har litt under 100 spillere. Siden jeg var så dårlig i januar og ufokusert i februar, og derfor ganske fraværende, begynte det å bli tydelig at jeg ikke lenger kan være en eneherskende tyrann i dette guildet. Så jeg prøver nå å finne offiserer til å gjøre de små og store oppgavene jeg har gjort de siste 7,5 årene. Utrolig nok ser det ut til at de fleste trives best uten ansvar, spesielt i hobbyen sin, så det sitter litt fast.
 
Første gang siden nyttårsaften jeg er oppe så sent! Har brukt kvelden på noe jeg ikke føler er så vanlig; jeg er sjef for et guild i wow (world of warcraft) som har litt under 100 spillere. Siden jeg var så dårlig i januar og ufokusert i februar, og derfor ganske fraværende, begynte det å bli tydelig at jeg ikke lenger kan være en eneherskende tyrann i dette guildet. Så jeg prøver nå å finne offiserer til å gjøre de små og store oppgavene jeg har gjort de siste 7,5 årene. Utrolig nok ser det ut til at de fleste trives best uten ansvar, spesielt i hobbyen sin, så det sitter litt fast.

Kult at du gamer!

Håper du finner noen da ;)
 
Takk. :) Ja, jeg også. Vil ikke at online-hjemmet mitt skal falle sammen, er jo rett og slett et viktig sted for meg.

Skjønner jeg godt hvis du har spilt de siste 7,5 årene!

Selv er jeg mer på klassiske konsollspill som Zelda etc.. Lever seg jo helt inn i spillet [emoji4]
 
Får ikke sove. Tror jeg er overtrøtt. Kan bli en lang natt... [emoji15]
 
Våknet litt før 6 uten å måtte tisse eller drikke. Hva er vitsen med dette, la meg få mine 8 timer!
Drømte forresten at jeg plutselig mistet både øyenbryn og øyevipper da jeg var i byen. De som skulle fikse det for meg ga meg gule klovneøyenbryn.
 
Back
Topp