Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Urk. Får ikke sove... gruer sånn for samtale på fødepol i morgen. Uansett hva jeg bestemmer meg for, går det ut over minst ett av mine barn. Avgjørelsen er så endelig, og livet blir virkelig helt annerledes om jeg velger det ene eller det andre. Jeg bare gråter og gråter og skulle ønske jeg kunne dele meg selv i to, og teste ut begge alternativene før jeg bestemmer meg. [emoji37]
 
Urk. Får ikke sove... gruer sånn for samtale på fødepol i morgen. Uansett hva jeg bestemmer meg for, går det ut over minst ett av mine barn. Avgjørelsen er så endelig, og livet blir virkelig helt annerledes om jeg velger det ene eller det andre. Jeg bare gråter og gråter og skulle ønske jeg kunne dele meg selv i to, og teste ut begge alternativene før jeg bestemmer meg. [emoji37]
Mange klemmer sendes til deg❤️❤️Og Masse lykke til i morgen!! Sov godt når den tid kommer!❤️
 
Urk. Får ikke sove... gruer sånn for samtale på fødepol i morgen. Uansett hva jeg bestemmer meg for, går det ut over minst ett av mine barn. Avgjørelsen er så endelig, og livet blir virkelig helt annerledes om jeg velger det ene eller det andre. Jeg bare gråter og gråter og skulle ønske jeg kunne dele meg selv i to, og teste ut begge alternativene før jeg bestemmer meg. [emoji37]

[emoji173]️
 
Ingen andre som er våkne i natt? Lys våken her. Fryktelig upraktisk ettersom det er møtedag på jobb i dag, fælt å være så trøtt da.
 
Ingen andre som er våkne i natt? Lys våken her. Fryktelig upraktisk ettersom det er møtedag på jobb i dag, fælt å være så trøtt da.

Har sovet fryktelig dårlig og vært oppe to ganger. Men ikke sjekket mobilen...
 
Ingen andre som er våkne i natt? Lys våken her. Fryktelig upraktisk ettersom det er møtedag på jobb i dag, fælt å være så trøtt da.

Jeg gikk på en solid søvnmangelsmell i går og sovnet kl 19 sammen med minstemann. Var oppe en tur på do i 23-tiden, men sloknet igjen umiddelbart. Plutselig var det morgen... deilig [emoji1303]
 
Får ikke sove, lille er så innmari aktiv. Tror hun har fått sukkerkick av kake i dag. :bag:
 
Lillegutt har fått feber igjen. Nå ligger det en snorkende varmeovn ved siden av meg, en sprellende varmeovn inni meg og et sagbruk bortest i senga. [emoji15] Jeg vurdere å sette meg på terrassen en stund for å oppnå normal temperatur, evt evakuere til et annet rom. Blir en lang natt tror jeg... [emoji37]
 
Får ikke sove, lille er så innmari aktiv. Tror hun har fått sukkerkick av kake i dag. :bag:
Her har det også vært utrolig aktivt i dag :O skikkelig harde spark i begge ender. Overraskende harde. De holdt på omtrent en hel time. Lurer på om det var smoothie etterfulgt av chilinøtter som gjorde susen :p
 
Lillegutt har fått feber igjen. Nå ligger det en snorkende varmeovn ved siden av meg, en sprellende varmeovn inni meg og et sagbruk bortest i senga. [emoji15] Jeg vurdere å sette meg på terrassen en stund for å oppnå normal temperatur, evt evakuere til et annet rom. Blir en lang natt tror jeg... [emoji37]
God bedring til lillegutt ❤❤
 
Lillegutt har fått feber igjen. Nå ligger det en snorkende varmeovn ved siden av meg, en sprellende varmeovn inni meg og et sagbruk bortest i senga. [emoji15] Jeg vurdere å sette meg på terrassen en stund for å oppnå normal temperatur, evt evakuere til et annet rom. Blir en lang natt tror jeg... [emoji37]

God bedring til din lille [emoji173]️

Jeg tok min lille over i senga klokken 1, en time senere spydde han ned hele meg og sengen. Så nå har vi begge dusja og fått skifta på alt. 39,0 i temp har han også stakkar.
 
Lillegutt har fått feber igjen. Nå ligger det en snorkende varmeovn ved siden av meg, en sprellende varmeovn inni meg og et sagbruk bortest i senga. [emoji15] Jeg vurdere å sette meg på terrassen en stund for å oppnå normal temperatur, evt evakuere til et annet rom. Blir en lang natt tror jeg... [emoji37]
God bedring til lillegutt!
 
Her har det også vært utrolig aktivt i dag :O skikkelig harde spark i begge ender. Overraskende harde. De holdt på omtrent en hel time. Lurer på om det var smoothie etterfulgt av chilinøtter som gjorde susen :p
Er helt overrasket over hvor sterk hun allerede er. Kan ikke huske at det var så harde spark på denne tiden med de andre to. Det før meg en ordentlig bøllejente som kommer ut.:bag:

Det høres helt fascinerende ut å bli sparket av to på én gang.:woot:
 
Jaujau... 03.30 Hvor er Jon Blund og Ole Lukkøye når man trenger dem? 2,5 time til dagen starter her i huset. [emoji15][emoji85]
 
Da var det min tur til å ha sykt barn. Siden mine er såpass store, er det sjelden de er syke. Det har vært ekstremt mye sykdom i klassen til minsten, og det har herjet både influensa og omgangssyken. I går kom han hjem og sa at jenta som satt bak han hadde kastet opp i timen. Sååå blir spennende å se hvordan dette utvikler seg :p han sa flere ganger at han frøys i kveld, og da vi skulle pusse tennene, så tok jeg han på ryggen ig han var glovarm! Målte tempen til 39.5. Ble litt overrasket, for han ser så frisk ut. Det kom brått på.
Så nå har jeg plasser han på en madrass på gulvet og jeg har tatt sengen hans. Vil ikke ha han i dobbeltsenga vår itilfelle oppkast.
Og han var så søt da jeg sa jeg skulle sove hos han ."skal du sove her?? Jamen du kan jo bli smitta?!". ❤

Vi har soverom så langt borte fra han, i motsatt ende av huset og i en annen etasje. Har ikke sjans å våkne av ham. Så da blir det å ligge her å passe på :)
 
Back
Topp