Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Herregud... Jeg ligger her og får ikke sove fordi jeg gruer meg til 17. Mai... Klarer jeg å gå til sentrum? Må jeg ha krykker?? og hva i helv... skal jeg ha på meg??
Det er i det minste noe å tenke på. Jeg har ingenting jeg grublet på utenom hvordan jeg vil fungere på jobb i morgen om jeg ikke i det minste sover den 1,5 jeg har igjen før vekkeklokka
 
Det er i det minste noe å tenke på. Jeg har ingenting jeg grublet på utenom hvordan jeg vil fungere på jobb i morgen om jeg ikke i det minste sover den 1,5 jeg har igjen før vekkeklokka
Veldig glad jeg ikke skal på jobb! Misunner deg ikke der. Jeg ligger sikkert våken til alarmen ringer for å få ungene avgårde til skolen.. Men kan heldigvis legge meg etterpå
 
Veldig glad jeg ikke skal på jobb! Misunner deg ikke der. Jeg ligger sikkert våken til alarmen ringer for å få ungene avgårde til skolen.. Men kan heldigvis legge meg etterpå
1 time igjen.....
 
God morgen alle dere som har hatt en kortere natt enn ønsket... [emoji1303]
 
God morgen alle dere som har hatt en kortere natt enn ønsket... [emoji1303]
Var jaggu hardt å stå opp når man ikke får sove før langt på natt. Sovet godt noen timer?
 
Morn morn! 1 times søvn er jo fantastisk :p nå er gutta dratt til skolen og jeg skal prøve lykken videre ;)
 
Jada. Sovnet litt over 2 og fikk sove til 6. Blir nok en formiddagslur når jeg bare blir ferdig med dagens kontroll på sykehuset. [emoji56] Du da?
Sovnet rundt 3, opp igjen 7. :bag:
Godt det ikke er fastsatt noen spesielle planer i dag, øya er litt tunge.
Lykke til på kontroll!
 
Herregud... Jeg ligger her og får ikke sove fordi jeg gruer meg til 17. Mai... Klarer jeg å gå til sentrum? Må jeg ha krykker?? og hva i helv... skal jeg ha på meg??
Dette har jeg også tenkt på. Begynt å se på kjoler, men vet ikke hvor stor jeg er på 17.mai og hvilken str jeg trenger.. Så å kjøpe noe nå er umulig.
 
Dette har jeg også tenkt på. Begynt å se på kjoler, men vet ikke hvor stor jeg er på 17.mai og hvilken str jeg trenger.. Så å kjøpe noe nå er umulig.
Jeg tror faktisk jeg vil bestille en str større enn hva jeg bruker nå. Om jeg bestiller nå, så har jeg tid å sende tilbake hvis det skulle vise seg å være helt feil
Men ja, det er jo umulig å vite nå! Syns magen vokser synlig hver dag :p
 
Jeg tror faktisk jeg vil bestille en str større enn hva jeg bruker nå. Om jeg bestiller nå, så har jeg tid å sende tilbake hvis det skulle vise seg å være helt feil
Men ja, det er jo umulig å vite nå! Syns magen vokser synlig hver dag :p
Ja en str større er sikkert fornuftig i utgangspunktet, men slik kjole jeg vil ha strammer ofte mer på magen, og da blir det plutselig for lite uansett:hilarious:
 
Ja en str større er sikkert fornuftig i utgangspunktet, men slik kjole jeg vil ha strammer ofte mer på magen, og da blir det plutselig for lite uansett:hilarious:
Elsker kjolene hos Mamalisious ❤❤❤❤❤ men vet ikke om det er vits å bruke penger på finkjole . Kjenner jeg meg selv rett så blir den ikke brukt :p
 
Måtte opp for å drikke og å klø meg klokka 5. Følte meg kjempevåken, så jeg gadd ikke sove mer. Får strikke litt tenker jeg.
 
Forsov oss for første gang på årevis!. Tror ene gutten rakk skolen, han andre muligens såvidt :p
 
Back
Topp