Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Jeg tror jeg skal prøve å legge meg... Har ikke lyst, er altfor spent! Men... Det er vel det smarte.
 
I natt er jeg sykt superkvalm. Hadde min aller første .. "murring?" i ryggen for en halvtime siden (som varte sånn 2 sekunder), og nå hatt to "tak" i magen. Men de er jo over nesten før jeg rekker å registrere at de er der. Men jeg tolker det som noe!! Siden det er noe nytt, liksom. Så nå må jeg skyndte meg å sove sånn bare i tilfelle. [emoji13][emoji23]
 
I natt er jeg sykt superkvalm. Hadde min aller første .. "murring?" i ryggen for en halvtime siden (som varte sånn 2 sekunder), og nå hatt to "tak" i magen. Men de er jo over nesten før jeg rekker å registrere at de er der. Men jeg tolker det som noe!! Siden det er noe nytt, liksom. Så nå må jeg skyndte meg å sove sånn bare i tilfelle. [emoji13][emoji23]
Ja sov da! Nå sa eg :joyful:
 
Kom en halvliter til da jeg reiste meg nå, så nå tør jeg ikke legge meg, vil jo ikke ødelegge senga. :(
 
Klarte du må jo vekke han... eller? Klarer du sove videre?? Ta masse håndkleet og legg deg på sofaen?
Han var så trøtt at han nesten kunne grine sa han, så jeg tror det er best han får sove... Er jo ikke noe regelmessige rier enda.
 
Urh, våknett nå :( Vonde murringer i ryggen og magen, så får nok ikke sove igjen på lenge :sorry:
 
Back
Topp