Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Har to gutter som faktisk sover om natten. Men gjør jeg det?? Nope :arghh: bare å vente på neste mating og vekke mannen slik at jeg kan kapre senga alene :p

Det slår jo ikke feil.. Våkner mellom 5.30 og 6 hver eneste dag nå i det siste, uansett hvir sent jeg legger meg og uansett hvor mange ganger jeg er oppe på do i løa natten. Jeg vil sove lengeee, til klokka 8 hvertfall...

Dårlig natt med magevondt. Ble i tillegg vekket tidlig av en liten toåring som ropte «mammaaaaa», han vet at jeg ligger på det rommet å sover [emoji28]

Her våknet jeg av at vannet gikk for en time siden, murrer godt nå, men ikke etablerte rier enda. Så nå får jeg hvertfall ikke sove igjen [emoji23]
Ååå, spennende! Lykke til :D Her skjer der null, niks og nada, forbereder meg på mange dager overtid :shifty:

Ååå, spennende! Lykke til :D Her skjer der null, niks og nada, forbereder meg på mange dager overtid :shifty:

Litt morsomt siden min mann måtte gjøre seg ferdig med noe på jobben på fredag, som ikke kunne vene til over helgen. Så passer perfekt at han ventet til nå [emoji23][emoji1308]

Jeg er nysgjerrig og trenger ikke fy fy fingrene! Men kan man sjekke selv om man er moden? Skal igangsettes på søndag hvis Inge ting skjer og har ikke mer JM timer.
Og håper for all del jeg er moden.

Jeg er nysgjerrig og trenger ikke fy fy fingrene! Men kan man sjekke selv om man er moden? Skal igangsettes på søndag hvis Inge ting skjer og har ikke mer JM timer.

I teorien skal du kunne sjekke selv med rene hender, hvis du er myk nok til å nå rundt og opp. Utfordringen er at det meste er mykt og hovent på slutten av svangerskapet, så med mindre du er jordmor eller har kjent på tilstanden tidligere, er det vanskelig å kjenne forskjell...

I teorien skal du kunne sjekke selv med rene hender, hvis du er myk nok til å nå rundt og opp. Utfordringen er at det meste er mykt og hovent på slutten av svangerskapet, så med mindre du er jordmor eller har kjent på tilstanden tidligere, er det vanskelig å kjenne forskjell...
Takker! Ja e jo de som skal sjekke...meeeen ja var bare nysgjerrig. Venter i spenning videre ❤️

Venninna mi strippet seg selv, så skal i teorien være mulig å få til litt av hvert o_O

Back
Topp