Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke sovnet enda, men vært stuptrøtt siden jeg la meg
Ååå, spennende! Lykke til Her skjer der null, niks og nada, forbereder meg på mange dager overtidHer våknet jeg av at vannet gikk for en time siden, murrer godt nå, men ikke etablerte rier enda. Så nå får jeg hvertfall ikke sove igjen [emoji23]
Ååå, spennende! Lykke til Her skjer der null, niks og nada, forbereder meg på mange dager overtid
Ååå, spennende! Lykke til Her skjer der null, niks og nada, forbereder meg på mange dager overtid
Her våknet jeg av at vannet gikk for en time siden, murrer godt nå, men ikke etablerte rier enda. Så nå får jeg hvertfall ikke sove igjen [emoji23]
Jeg er nysgjerrig og trenger ikke fy fy fingrene! Men kan man sjekke selv om man er moden? Skal igangsettes på søndag hvis Inge ting skjer og har ikke mer JM timer.
Og håper for all del jeg er moden.
Takker! Ja e jo de som skal sjekke...meeeen ja var bare nysgjerrig. Venter i spenning videreI teorien skal du kunne sjekke selv med rene hender, hvis du er myk nok til å nå rundt og opp. Utfordringen er at det meste er mykt og hovent på slutten av svangerskapet, så med mindre du er jordmor eller har kjent på tilstanden tidligere, er det vanskelig å kjenne forskjell...
Takker! Ja e jo de som skal sjekke...meeeen ja var bare nysgjerrig. Venter i spenning videre [emoji173]️
Jeg er nysgjerrig og trenger ikke fy fy fingrene! Men kan man sjekke selv om man er moden? Skal igangsettes på søndag hvis Inge ting skjer og har ikke mer JM timer.
Og håper for all del jeg er moden.
Au??Venninna mi strippet seg selv, så skal i teorien være mulig å få til litt av hvert