Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Opp på do nå, måtte sitte en evighet for å få tisset, det kom ingenting! Og gjorde vondt før det endelig løsnet [emoji28]
 
Opp på do å tisse i glass. Håper jeg treffer! Det har vært vanskelig de siste gangene. Tisser ned hånda og utsiden av glasset, men ikke oppi :laughing014
 
Våkeen. Vært en urolig natt, og nå har mannens alarm gått i ett i 30 min, så da ender jeg opp lys våken til jeg får kastet han ut :p Håper på noen timer mer, men er sulten :sour:
 
Våkeen. Vært en urolig natt, og nå har mannens alarm gått i ett i 30 min, så da ender jeg opp lys våken til jeg får kastet han ut :p Håper på noen timer mer, men er sulten :sour:

Jeg måtte stå opp for å spise [emoji85] Og alle tegn fra i går er borte, så jeg er litt furten :p
 
Det eneste som fungerte hos meg var nexium!
Halsbrann er noe dritt!!! Blir det ikke bedre, anbefaler jeg virkelig at du snakker med legen din!
Åå.. Nexium tror jeg Faktisk jeg har
[emoji108] Takk for tips.
 
Siv og relativt bra fra siste innlegg her til 09:) Passer bra siden det er mammahuset tid og jeg ikke er helt utslitt før de kommer')
 
Drømte i natt at vi var på ultralyd og at det var twins! To jenter! [emoji85]
 
Lei av å ha vondt i magen uten at det betyr noe.. Alltid på kvelden også [emoji849]
 
Lei av å ha vondt i magen uten at det betyr noe.. Alltid på kvelden også [emoji849]

Er sånn her å! Hatt hver kveld i en uke å våkner like skuffa dagen etterpå! Idag har det vært masse kneppelyder inni der å.. akkurat som romling i magen før, bare nå er all rumlingen under ribbeinsbuen for er vel dit alle tarmen er skvisa
 
Back
Topp