Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Høres veldig kjent ut! Både det å føle at hodet til ungen er på vei ut, samt lynende smerte nedover benet/foten. Det er det jeg frykter også, at kiropraktoren ikke får gjort noe før magen blir borte..

Jeg har slitt med bekkenet en god stund, men den siste måneden eller de to siste ukene har det vært helt ekstremt. Blir bare verre og verre. Nå klarer jeg omtrent ikke å ligge på venstre side. Når jeg går, sliter jeg veldig med å løfte opp venstre ben osv.. TAKK Gud, det ikke er lenge igjen til vi får ut disse små! Skal bli godt å «få tilbake» kroppen sin.

Jeg har faktisk en pilatesball liggende hjemme, men har liksom ikke giddet å ta den frem denne gangen, spørs om jeg ikke må ta den frem nå allikevel.

Ja, akkurat sånn er det her og, benet lystrer rett og slett ikke alltid! Og skikkelig paaain når man uheldigvis løfter eller belaster det på feil måte:eek:
Jeg var i såå god form fram til forrige onsdag. Da så jeg fram til fødselen og tenkte at det ikke skulle bli noe problem. Men nå skjønner jeg ikke lenge hvordan jeg skal klare det med alle disse ekstra-smertene som absolutt måtte dukke opp ei uke før termin! :arghh: (neida, det går nok bra, men fader så irriterende :p )

Pilatesball er gull! Er det den store størrelsen du har? Isåfall; blås den opp!!! ;)
 
takk❤ joda jeg drikker melk på det verste selv om jeg egentlig ikke liker melk. nexium har jeg tatt og det blir bedre ;) , men slik halsbrann som jeg har hatt nå siste uken er ubeskrivelig. det totalt brenner og jeg har aldri kjent noe lignende i tidligere svangerskap.

Har du prøvd lovehearts? :D
 
nei dt har jeg ikke

Jeg har ikke vært så veldig plaget med halsbrann, men fikk det som tips her en dag! Har ikke vært opplevd halsbrann noen av de gangene jeg har mumset i meg en pakke eller to værtfall, så det kan jo være det funker :angelic:
 
Jeg er våken. Sov litt på sofaen, 14-15 cirka. Et ikke om det gjør det vanskeligere å sove nå.

Har måttet opp igjen å tisse 3 ganger siden jeg la meg for halvannen time siden. Har innsett at selve tissingen overlever jeg. Men det å reise seg! Herregud. Det er så hinsides vondt i kveld. Pluss at jeg er ekstra plaget med nedpress i dag, til og med når jeg ligger. Det er unormalt. Og så tror jeg hun hikker. Har i alle fall noen rare, rytmiske bevegelser i magen. [emoji23] Så fra å være en ganske fin dag når jeg sto opp, har den bare blitt verre og verre. Håper den er bedre i morgen når jeg våkner.
 
Våken :sorry: Håpte den sovedosen skulle slå meg ut litt lenger, har bare sovet 2-3 timer. Hadde gode rier når jeg sovna, så nå depper jeg litt over at de virker å være borte :shifty: Håper de kommer tilbske på morgenkvisten og gir meg den siste cm jeg trenger for å være igang :p
 
Våken :sorry: Håpte den sovedosen skulle slå meg ut litt lenger, har bare sovet 2-3 timer. Hadde gode rier når jeg sovna, så nå depper jeg litt over at de virker å være borte :shifty: Håper de kommer tilbske på morgenkvisten og gir meg den siste cm jeg trenger for å være igang :p

Krysser fingrene for det Du har virkelig holdt ut lenge!!!
 
Nettopp tisset, spist sjokolade og drukket juice
 
Holdt på med baby siden 23:30 ...jeg klikker snart. Helt ærlig!
 
Slimproppen gikk i går. Moderate og delvis vonde sammentrekninger i går kveld, natt og nå i dag tidlig. Pluss det som lignet blodspor på papiret. Jeg kommer til å nekte å Dra fra sykehuset etter overtidskontrollen i dag uten baby.
 
Slimproppen gikk i går. Moderate og delvis vonde sammentrekninger i går kveld, natt og nå i dag tidlig. Pluss det som lignet blodspor på papiret. Jeg kommer til å nekte å Dra fra sykehuset etter overtidskontrollen i dag uten baby.

Masse lykke til[emoji173]️ Måtte du få premien din raskt[emoji173]️
 
Jeg har ikke vært så veldig plaget med halsbrann, men fikk det som tips her en dag! Har ikke vært opplevd halsbrann noen av de gangene jeg har mumset i meg en pakke eller to værtfall, så det kan jo være det funker :angelic:

skal prøve :)
 
Back
Topp