Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Jeg har vært dårlig i hele dag, derfor sovet mye. Å nå ligger jeg lysvåken, mens alle andre sover..

Flere som ikke får sove i natt?
Hva gjør dere?
 
Så melder jeg meg inn her[emoji849] fra å ha fått sove hver natt gjennom hele svangerskapet, har jeg nå fått mitt andre barn som ikke sover på natten [emoji22]
Så nå sitter jeg her 3 natten på rad, å bysser,ammer, vugger, synger, går,sitter, ligger,står, alt for å få mini til å være stille sånn de andre i huset får sove [emoji849]

Uff, det hørtes trasig ut. Får du i det minste sovet litt ut på dagen?

Håper mini roer seg etterhvert og skjønner natta er sovetid.
 
Jeg har vært dårlig i hele dag, derfor sovet mye. Å nå ligger jeg lysvåken, mens alle andre sover..

Flere som ikke får sove i natt?
Hva gjør dere?
Akkurat sett et par episoder shooter på netflix. Nå har jeg lagt meg, tar en runde innom forumet og 9gag før jeg legger meg skikkelig til. Vet det kommer et dobehov om en halvtimes tid, etter at bølla har hatt sin sedvanlige trampolineøkt på blæra mi etter vi har lagt oss i senga. Det slår altså ikke feil. [emoji23]

Hva gjør du a?
 
Våååken[emoji42][emoji42] såå varmt det er ute i natt!! Og den halsbrannen da... Tips mot halsbrann!? Tygger link her og supper på vann

[emoji42][emoji23]
 
Våken. Spist nattmat nå
 
Fast rutine å snike litt inne hos dere på nattestid (tilhører egentlig juni/juli) for en aktiv gjeng dere er!
Her er babyen litt urolig på natta fortiden, så da blir det litt forumtid når jeg ammer hele tiden.
 
Akkurat sett et par episoder shooter på netflix. Nå har jeg lagt meg, tar en runde innom forumet og 9gag før jeg legger meg skikkelig til. Vet det kommer et dobehov om en halvtimes tid, etter at bølla har hatt sin sedvanlige trampolineøkt på blæra mi etter vi har lagt oss i senga. Det slår altså ikke feil. [emoji23]

Hva gjør du a?

Storesøster våknet og hadde mareritt. Så sovnet etterhvert ved siden av henne[emoji173]️[emoji4]
 
Våååken[emoji42][emoji42] såå varmt det er ute i natt!! Og den halsbrannen da... Tips mot halsbrann!? Tygger link her og supper på vann

[emoji42][emoji23]

Det eneste som fungerte hos meg var nexium!
Halsbrann er noe dritt!!! Blir det ikke bedre, anbefaler jeg virkelig at du snakker med legen din!
 
  • Liker
Reactions: J89
Våååken[emoji42][emoji42] såå varmt det er ute i natt!! Og den halsbrannen da... Tips mot halsbrann!? Tygger link her og supper på vann

[emoji42][emoji23]
Prøv 1 liten kopp med vann og 1 ts natron. Smaker ikke godt, men funker supert OG lenge [emoji7]
 
  • Liker
Reactions: J89
Jeg har sovet 7 timer i natt tror jeg! Etter å ha tatt urinprøve (helt umulig med denne enorme magen forresten) telte jeg timer og måtte gråte en skvett faktisk. Var helt utrolig sliten og trøtt i går, og å føle seg litt mer uthvilt igjen... Virkelig godt.
 
Storesøster våknet og hadde mareritt. Så sovnet etterhvert ved siden av henne[emoji173]️[emoji4]
Det er jo ikke artig, men kjekt med lutt storesøsterkos [emoji173] Sovnet overraskende raskt selv, som var superdeilig, oc ser flere har gjort det i natt.

8.8 er virkelig en god dato [emoji12]
 
Fast rutine å snike litt inne hos dere på nattestid (tilhører egentlig juni/juli) for en aktiv gjeng dere er!
Her er babyen litt urolig på natta fortiden, så da blir det litt forumtid når jeg ammer hele tiden.
Så hyggelig du stikker innom. Har jo rett nick og greier. [emoji12][emoji23]
Blir vel ikke færre våkenetter for enkelte av oss fremover heller.
 
Våååken[emoji42][emoji42] såå varmt det er ute i natt!! Og den halsbrannen da... Tips mot halsbrann!? Tygger link her og supper på vann

[emoji42][emoji23]

Prøv 1 liten kopp med vann og 1 ts natron. Smaker ikke godt, men funker supert OG lenge [emoji7]

Jeg må si meg enig i denne. Smaker ekkelt, funker lenge. For sterkere saker må nok resept til.
 
  • Liker
Reactions: J89
Jeg har sovet 7 timer i natt tror jeg! Etter å ha tatt urinprøve (helt umulig med denne enorme magen forresten) telte jeg timer og måtte gråte en skvett faktisk. Var helt utrolig sliten og trøtt i går, og å føle seg litt mer uthvilt igjen... Virkelig godt.
Akkurar tatt uri prøve selv. Det er jo en hel operasjon. Har gitt opp å treffe for lenge siden, så lar det bare stå til. [emoji23] Meget delikat, igrunn.

Godt du endelig fikk sove en del sammenhengende. [emoji173]
 
Høres ikke artig ut! Husk at du må få deg litt søvn også. Menn kan også alt det der, bortsett fra amming...

Ja, var enige om å bytte kl 5, da fikk jeg 3 timer før jeg måtte opp. Blodprøver på sykehuset i dag. Men han roa seg sånn jeg fikk tatt han med i senga rundt 5 :) så har fått litt søvn, dog veldig oppdelt. Men nå har melka kommet, så da håper jeg ting kanskje kan bedre seg fort :)
 
Åååå.. Storesøster i hus var sånn! Føler med deg og håper det går raskt over[emoji173]️ Husk å få avlastning av mann og eventuelt besteforeldre, slik at du får hvilt deg litt[emoji173]️

Er så forferdelig når man ikke får sove. Blir nesten sjøsyk av det :/ i morgen kveld kommer svigers, så da skal de få ta seg av de to eldste. Håper han roer seg på natta, nå har melka kommet så håper det hjelper. Om ikke blir jeg å se en del her inne på denne tråden :p
 
Back
Topp