Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Hmm. Rar søvn er bedre enn ingen søvn?
Er gjerne det, ble vel kanskje 2-3 timer, våknet et par ganger. Var superhøy på sovetabletten og klarte ikke holde meg på beina når jeg vasket hendene :hilarious:
Fortsatt rier forresten? :woot:

Jeg betaler prisen for en kort tur med hunden; vond og stiv i bekkenområdet.
Ja, de er der fortsatt! :woot: Litt mer ujevne enn før jeg sovna, men vondere :wideyed:
Åå, det er så kjedelig! Vondt å ligge i senga med bekkensmerter :sorry:
 
Jeg leste artikkelen og det høres helt grusomt ut, så jeg er ikke helt seriøs nå. Meeeeeeen...

De trenger å forske mer på hva som gjør dette, fremstille det i tablettform og skrive det ut til gravide. [emoji56]
b04395d71936d7c04e2d05264af712d2.jpg
 
Argh, blir nødt til å spise. Har visst blitt fast vane dette nå, nattbrødskive.
 
Er ca 3-4 minutter mellom nå etter jeg våknet. Før jeg la meg var det 2-3 minutter, men er litt vondere nå. Regner med det kan bli en lang dag :p
 
Brødskive med nugatti og sjokomelk... Mange fine og nyttige næringsstoffer ja.
 
Jeg må nesten vente med fødsel til etter det nye kjøleskapet er levert på torsdag, ellers vil samboeren aldri la meg glemme det.
 
Altså, det er jo litt komisk. Sitter i stua i full belysning. Lampa er koblet til en timerkontaktdings fra Clas Ohlson med tilhørende fjernkontroll, den skal liksom slå seg av og på enten på timer eller sensor. Men får altså ikke slått den av manuelt. :p Får vel vente på at det skal komme ut en app...
 
Last edited:
Våken og sulten.. Kan ikke stå opp nå, orker ikke at dagen blir så lang :meh:
 
Våken og sulten.. Kan ikke stå opp nå, orker ikke at dagen blir så lang :meh:
Magen min kan ikke lengre ignoreres når jeg er sulten. :arghh: Den er blitt veldig insisterende. Håper å sove mer etter litt mat.
 
Back
Topp