Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Vurderer om jeg skal gi opp hele sovinga og bare stå opp, eller ligger her til jeg sovner. Skulle jo gjort noen ting på dagtid i dag...
 
Jeg skulle hengt her i natt. Våknet i 3 tiden med full blære og måtte opp.

Skulle til å skrive meg inn her, men da klikka forumappen [emoji17]
 
Magen min kan ikke lengre ignoreres når jeg er sulten. :arghh: Den er blitt veldig insisterende. Håper å sove mer etter litt mat.

Hehe ja her og egentlig, men hvis jeg står opp og lager mat så baller det på seg for da er det en hund som blir lykkelig for at hun endelig skal få frokost og jeg klarer ikke å lage mat til meg selv og spise mens hun ser på meg, uten at hun har fått sin mat :P Så jeg klarte heldigvis å sovne igjen :D Bedre å står opp 9 enn 6-halv 7!
 
Var våken i natt, opp å tisse og spise, men klarte å sovne igjen uten å ta opp mobilen [emoji85]
 
Er helt desperat etter søvn nå. Sitter og spiser, må avsted straks (jippi, fikse øyenbryn :woot: ), men det eneste jeg vil er å sove.:sad010 #Hildemåsove
 
Jeg skulle hengt her i natt. Våknet i 3 tiden med full blære og måtte opp.

Skulle til å skrive meg inn her, men da klikka forumappen [emoji17]
Den har en liten stopp hver natt ca. kl. 03.35 som varer et par minutter.

Neida, sjeldent på forumet på det tidspunktet. [emoji56][emoji23]
 
Er helt desperat etter søvn nå. Sitter og spiser, må avsted straks (jippi, fikse øyenbryn :woot: ), men det eneste jeg vil er å sove.:sad010 #Hildemåsove
Du får sove mens hun fikser brynene. [emoji23] Nei uff. Våkner til med et rykk, og så var det brynet borte liksom.

Hurra for å fikse bryn! Fikk veldit lyst ril å gjøre det selv. Skulle gjerne sendt deg till sovestøv også, men det er tomt på lager her også. [emoji42]
 
Så melder jeg meg inn her[emoji849] fra å ha fått sove hver natt gjennom hele svangerskapet, har jeg nå fått mitt andre barn som ikke sover på natten [emoji22]
Så nå sitter jeg her 3 natten på rad, å bysser,ammer, vugger, synger, går,sitter, ligger,står, alt for å få mini til å være stille sånn de andre i huset får sove [emoji849]
 
Så melder jeg meg inn her[emoji849] fra å ha fått sove hver natt gjennom hele svangerskapet, har jeg nå fått mitt andre barn som ikke sover på natten [emoji22]
Så nå sitter jeg her 3 natten på rad, å bysser,ammer, vugger, synger, går,sitter, ligger,står, alt for å få mini til å være stille sånn de andre i huset får sove [emoji849]

Høres ikke artig ut! Husk at du må få deg litt søvn også. Menn kan også alt det der, bortsett fra amming...
 
Så melder jeg meg inn her[emoji849] fra å ha fått sove hver natt gjennom hele svangerskapet, har jeg nå fått mitt andre barn som ikke sover på natten [emoji22]
Så nå sitter jeg her 3 natten på rad, å bysser,ammer, vugger, synger, går,sitter, ligger,står, alt for å få mini til å være stille sånn de andre i huset får sove [emoji849]

Åååå.. Storesøster i hus var sånn! Føler med deg og håper det går raskt over[emoji173]️ Husk å få avlastning av mann og eventuelt besteforeldre, slik at du får hvilt deg litt[emoji173]️
 
Back
Topp