Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Oppe jeg også, om enn ikke pa magen, men den som nå befinner seg utenfor. skal forsøke legge oss etter et bleieskift bare.
 
sjekker også inn hær nå! la meg ca 22.30 og voknet nå helt uthvilt og klar for ny dag. håper jeg får sove igjen snart og kan vokne til normal tid. modningsakupunkturen i går ga meg myyyyye slim som kom på kvelden i 19.00 tiden, men ellers ingen effekt. (ennå værtfall).
 
Jeg sovnet klokken 19.30 når jeg la datteren min. Våknet for en halv time side og måtte skikkelig tisse. Nå sitter jeg å spiser nattmat. Er skikkelig sliten og trøtt, men har dundrende huepine og så sinnsykt vondt i bekkenet. Bekkenet på venstre side blir bare verre og verre[emoji33][emoji29]
 
Jeg har så rastløse bein. Gikk inn på dattera min sitt rom. Hu er hos faren og så satt jegjmeg på pilates ball og gynger litt . Jeg klarer ikke gå opp å spise osv. Redd det blir en uvane .er sygt trøtt men leggen nykker hele tiden gitt ...
 
Jeg sovnet klokken 19.30 når jeg la datteren min. Våknet for en halv time side og måtte skikkelig tisse. Nå sitter jeg å spiser nattmat. Er skikkelig sliten og trøtt, men har dundrende huepine og så sinnsykt vondt i bekkenet. Bekkenet på venstre side blir bare verre og verre[emoji33][emoji29]
Kiropraktor! Hjelper fort å få løst opp litt! Viktig å ha sterkt bekken opp til fødsel:)
 
Jeg sovnet klokken 19.30 når jeg la datteren min. Våknet for en halv time side og måtte skikkelig tisse. Nå sitter jeg å spiser nattmat. Er skikkelig sliten og trøtt, men har dundrende huepine og så sinnsykt vondt i bekkenet. Bekkenet på venstre side blir bare verre og verre[emoji33][emoji29]

Jeg har også sovet en skvett i kveld allerede, så da blir det sikkert lenge til jeg får sove igjen :p Av og til er kroppen rett og slett fornøyd med et par timers søvn! Bekkenet mitt blir også bare verre og verre. Har begynt å grue meg mer og mer til fødsel pga alle vondter som har dukket opp i det siste :(
 
Jeg har så rastløse bein. Gikk inn på dattera min sitt rom. Hu er hos faren og så satt jegjmeg på pilates ball og gynger litt . Jeg klarer ikke gå opp å spise osv. Redd det blir en uvane .er sygt trøtt men leggen nykker hele tiden gitt ...

Ser den[emoji4] Har ikke spist om nettene under dette svangerskapet, før nå de siste to nettene. Jeg sovner så sykt tidlig om nettene at jeg ikke rekker å
spise kveldsmat eller noe etter middagen. Blir derfor akutt sulten[emoji849]

Forrige svangerskap ble det en skikkelig uvane. Man går jo opp en del i vekt av det også, spesielt når ikke uvanen endrer seg etter fødsel.
 
Jeg har også sovet en skvett i kveld allerede, så da blir det sikkert lenge til jeg får sove igjen :p Av og til er kroppen rett og slett fornøyd med et par timers søvn! Bekkenet mitt blir også bare verre og verre. Har begynt å grue meg mer og mer til fødsel pga alle vondter som har dukket opp i det siste :(

Hvor andre steder er det du har vondt?
Her er der venstre side av bekken, lysken og nedre del av ryggen som er aller aller verst...

Kanskje du burde vurdere ringe en kiropraktor du også? [emoji173]️
 
spiser, og sitter å ser i veggen i et totalt stille hus mens halsbrannen sniker seg oppover halsen

Håper halsbrannen din gir seg raskt[emoji173]️ Har du prøvd med melk og/eller gaviscon?
Hvis det ikke hjelper vil jeg anbefale å høre med legen om du kan få nexium[emoji4] Det er det eneste som hjalp meg.
 
Hvor andre steder er det du har vondt?
Her er der venstre side av bekken, lysken og nedre del av ryggen som er aller aller verst...

Kanskje du burde vurdere ringe en kiropraktor du også? [emoji173]️

Det er vondt i magen, eller nedi der hodet er på vei ut :p Kjennes ut som det er ute omtrent, men det er det jo ikke! Det er feks smertefullt når luft beveger seg inni magen og når jeg er på do. Når noe skal forbi ungen, kan man sikkert si :)

Og når det gjelder bekkenet så har jeg hatt en slags lynende smerte nedover foten, som starter i venstre rompeball og stråler nedover foten. Jeg har allerede vært hos kiropraktor, og han gjorde det han kunne, men magen var i veien for å få rettet det ordentlig opp. Mulig jeg kunne hatt bruk for en ny runde, men jeg fikk et inntrykk av at han ikke kunne gjøre stort mer før ungen var på utsia :p

Hmm, har du hatt vondtene dine lenge? Å rulle på en ball høres deilig ut, det gjorde jeg mens jeg enda var i arbeid, for jeg har en sånn til «kontorstol» :D
 
Det er vondt i magen, eller nedi der hodet er på vei ut :p Kjennes ut som det er ute omtrent, men det er det jo ikke! Det er feks smertefullt når luft beveger seg inni magen og når jeg er på do. Når noe skal forbi ungen, kan man sikkert si :)

Og når det gjelder bekkenet så har jeg hatt en slags lynende smerte nedover foten, som starter i venstre rompeball og stråler nedover foten. Jeg har allerede vært hos kiropraktor, og han gjorde det han kunne, men magen var i veien for å få rettet det ordentlig opp. Mulig jeg kunne hatt bruk for en ny runde, men jeg fikk et inntrykk av at han ikke kunne gjøre stort mer før ungen var på utsia :p

Hmm, har du hatt vondtene dine lenge? Å rulle på en ball høres deilig ut, det gjorde jeg mens jeg enda var i arbeid, for jeg har en sånn til «kontorstol» :D

Ja, det var visst alderrabalder som satt på ballen, det gikk visst litt fort i svingene her :p
 
Håper halsbrannen din gir seg raskt[emoji173]️ Har du prøvd med melk og/eller gaviscon?
Hvis det ikke hjelper vil jeg anbefale å høre med legen om du kan få nexium[emoji4] Det er det eneste som hjalp meg.

takk❤ joda jeg drikker melk på det verste selv om jeg egentlig ikke liker melk. nexium har jeg tatt og det blir bedre ;) , men slik halsbrann som jeg har hatt nå siste uken er ubeskrivelig. det totalt brenner og jeg har aldri kjent noe lignende i tidligere svangerskap.
 
Det er vondt i magen, eller nedi der hodet er på vei ut :p Kjennes ut som det er ute omtrent, men det er det jo ikke! Det er feks smertefullt når luft beveger seg inni magen og når jeg er på do. Når noe skal forbi ungen, kan man sikkert si :)

Og når det gjelder bekkenet så har jeg hatt en slags lynende smerte nedover foten, som starter i venstre rompeball og stråler nedover foten. Jeg har allerede vært hos kiropraktor, og han gjorde det han kunne, men magen var i veien for å få rettet det ordentlig opp. Mulig jeg kunne hatt bruk for en ny runde, men jeg fikk et inntrykk av at han ikke kunne gjøre stort mer før ungen var på utsia :p

Hmm, har du hatt vondtene dine lenge? Å rulle på en ball høres deilig ut, det gjorde jeg mens jeg enda var i arbeid, for jeg har en sånn til «kontorstol» :D

Høres veldig kjent ut! Både det å føle at hodet til ungen er på vei ut, samt lynende smerte nedover benet/foten. Det er det jeg frykter også, at kiropraktoren ikke får gjort noe før magen blir borte..

Jeg har slitt med bekkenet en god stund, men den siste måneden eller de to siste ukene har det vært helt ekstremt. Blir bare verre og verre. Nå klarer jeg omtrent ikke å ligge på venstre side. Når jeg går, sliter jeg veldig med å løfte opp venstre ben osv.. TAKK Gud, det ikke er lenge igjen til vi får ut disse små! Skal bli godt å «få tilbake» kroppen sin.

Jeg har faktisk en pilatesball liggende hjemme, men har liksom ikke giddet å ta den frem denne gangen, spørs om jeg ikke må ta den frem nå allikevel.
 
takk[emoji173] joda jeg drikker melk på det verste selv om jeg egentlig ikke liker melk. nexium har jeg tatt og det blir bedre ;) , men slik halsbrann som jeg har hatt nå siste uken er ubeskrivelig. det totalt brenner og jeg har aldri kjent noe lignende i tidligere svangerskap.

Usj, sleit helt sinnsykt med halsbrann i forrige svangerskap. Det var helt grusomt! Håper det roer seg hos deg raskt[emoji171]

Når er det du har termin?
 
Back
Topp