Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Haha, kanskje det er tilfelle hos meg også! Krysser fingrene for at hun kommer snart, så du slipper å vente så alt for lenge :happy::p
Hun kommer nok i natt, for det passer så ekstremt dårlig. :hilarious:
Håper din lille også kommer snart!
 
Haha samme her [emoji4] har gått til innkjøp av engangskladder som jeg tenker å legge i sete når jeg får flere tegn på at fødsel nærmer seg.

Det var ikke så dumt! :p Jeg tror jeg slipper å gjøre det, siden det er siste dagen jeg skal bruke bilen i morgen før jeg skal legges inn på Rikshospitalet.. MEN kjenner jeg flasken min så skjer det vel i morgen. Men det hadde kanskje vært mer flaks enn uflaks? #Utålmodig :hilarious:
 
Det var ikke så dumt! [emoji14] Jeg tror jeg slipper å gjøre det, siden det er siste dagen jeg skal bruke bilen i morgen før jeg skal legges inn på Rikshospitalet.. MEN kjenner jeg flasken min så skjer det vel i morgen. Men det hadde kanskje vært mer flaks enn uflaks? #Utålmodig :hilarious:
Haha, ja fødselen blir vel kanskje litt enklere hvis det går av seg selv. Hadde plutselig vannavgang med første og lakk hele veien til sykehuset så her er jeg forbredt på hva som helst. Har i tilegg bilen til mamma og pappa om dagen med semsk skinn da vi venter på ny bil så vannavgang i den vil jeg helst unngå [emoji4]
 
Herregud. Apropos drømmer. Jeg hadde den ekleste sci-fi-rier-drømmen i natt. Tydeligvis da, i min drømmeverden, så er hodet på ungen oppe under ribbena med ansiktet vendt opp rett før fødsel. Så når jeg fikk rier, så strammet magen seg rundt ansiktet på ungen og det vistes gjennom magen, som et leiravtrykk. Våkna i full panikk og trodde jeg nettopp hadde hatt en slik rie. Lettelsen når jeg innså det var en drøm kan ikke beskrives! [emoji23] Ekstra glad jeg vet hodet sitter fast nå. [emoji85]

[emoji15][emoji64][emoji23]
 
Haha, ja fødselen blir vel kanskje litt enklere hvis det går av seg selv. Hadde plutselig vannavgang med første og lakk hele veien til sykehuset så her er jeg forbredt på hva som helst. Har i tilegg bilen til mamma og pappa om dagen med semsk skinn da vi venter på ny bil så vannavgang i den vil jeg helst unngå [emoji4]

Det er veldig forståelig! Det hadde vært veldig kjedelig, og mor og far hadde vel kanskje ikke vært like happy :hilarious::hilarious: Neida, de hadde nok tilgitt deg i din situasjon. Det er jo ikke noe du kan gjøre noe med :p Men vi får håpe det skjer et annet sted enn i bilen..
 
Back
Topp