Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Han tok ikke med seg babycallen når han stod opp
emoji17.png
Jeg blir litt oppgitt. Hvis han likevel står opp, så tar han med seg babycallen slik at du får sovet ut for en gangs skyld! Hvis han ikke skjønner det må du nesten forklare ham det, gjerne mens du slår ham i hodet med stekepanna.
 
Agreed!!! Det er helt normalt her i huset! (Ikke steikepanna da) [emoji14]

Det er en selvfølge her nå som jeg er høygravid og dritlei.. Er ikke i form i dag, så mannen har på eget insj tatt med seg toåringen ut en tur bare de to [emoji170]
 
Har en supervond pupp som blør. Har sittet over en time og gruet meg til å pumpe den. Prøvd i hele dag å få Rolf til å tømme den, men han klarer ikke ta unna. Nå Må den til pers før det blir brystbetennelse... [emoji33][emoji13][emoji853]
Du har min medfølelse:(
 
Jeg blir litt oppgitt. Hvis han likevel står opp, så tar han med seg babycallen slik at du får sovet ut for en gangs skyld! Hvis han ikke skjønner det må du nesten forklare ham det, gjerne mens du slår ham i hodet med stekepanna.

Hehe ja var vel det jeg skulle gjort. Men men. Fikk sove ilag med guttungen noen timer senere så da gikk det bra.

Bladde litt fort igjennom har, så dette bildet i rask scroll forbi og tenkte «wræl, det var diger baby» :hilarious:

Han er fortsatt min lille baby [emoji7] på 15 kg og 83 cm [emoji23]
 
Min største frykt så langt har riktignok vært at vannet går mens jeg er ute å kjører den nye bilen jeg hentet sist uke.. Jeg har til og vurdert om det er innafor å kjøre den på rens før jeg ringer en taxi som skal frakte meg til sykehuset :hilarious: Herregud...
 
Det samme hadde jeg! :hilarious: Det er absolutt ingen tegn til at det skal skje noe med det første da.... Så jeg får vel bare smøre meg selv med tålmodighet! :rolleyes:
Jeg har konkludert med at jeg var fæl i mitt forrige liv og dermed blir straffet med å måtte gå til max overtid denne gangen. Spesielt siden jeg har regnet med at hun kom tidligere enn brødrene. :p
 
Jeg har konkludert med at jeg var fæl i mitt forrige liv og dermed blir straffet med å måtte gå til max overtid denne gangen. Spesielt siden jeg har regnet med at hun kom tidligere enn brødrene. :p

Haha, kanskje det er tilfelle hos meg også! Krysser fingrene for at hun kommer snart, så du slipper å vente så alt for lenge :happy::p
 
Min største frykt så langt har riktignok vært at vannet går mens jeg er ute å kjører den nye bilen jeg hentet sist uke.. Jeg har til og vurdert om det er innafor å kjøre den på rens før jeg ringer en taxi som skal frakte meg til sykehuset :hilarious: Herregud...
Haha samme her [emoji4] har gått til innkjøp av engangskladder som jeg tenker å legge i sete når jeg får flere tegn på at fødsel nærmer seg.
 
Back
Topp