Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Har duppet i hele dag, men fortsatt trøtt. [emoji14] Men spennende om jeg får til å sove nå når det faktisk er natt. [emoji14]
 
Jeg må opp senest kl 09 i morgen. Hvorfor sover jeg ikke????:shifty:
 
Jeg var såååååå trøtt kl 23. Nå er klokka 01:34 og ikke så mye som et tungt øyelokk i sikte :arghh:
 
Jeg og mannen satt oppe sent og sladret, og mens jeg pusset tennene fant jeg ut at jeg skulle vaske badet og henge opp klær, så jeg la meg nå jeg :confused005 Sovner jo aldri før 2-3 uansett, kan like så greit bruke tiden på noe nyttig :p
 
Våkna til det som fremover blir vanlig tid... Vurderer å rydde på syrommet, der er det kaos for tiden...
 
Våknet nå. Men skal bare sjekke nattas ugagn og så sove mer (yeah right).
 
Våknet kl 6 og begynte å skrive ned alt det siste som må gjøres før fødsel. Termin om 3 dager o_O så ligger her og venter på at resten av huset skal våkne så jeg kan begynne. Vaske vogn, bæresjal, bytte på babyseng, vaske gulv, vaske bad :angelic: og støvsuge bilen. Hvorfor er ikke dette gjort før? Har liksom hatt så god tid.
 
Våkna etter 3 timer. Prøvd å sove i én time. Har hodepine av hvor trøtt jeg er. Nekter å stå opp før jeg hsr sovet litt mer.
 
Våknet nå :angelic: Eller, mannen har hatt alarm på i 1,5 time som han nekter å våkne av, så våknet vel egentlig kl 10 :shifty:
 
Back
Topp