Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Ga opp hele soveprosjektet når hunden plutselig ble dårlig og kasta opp. Nå har vi stått opp og gått ned i stua. Hun sover søtt ved siden av meg mens jeg sitter og glor :meh:
 
Våknet igjen, etter maks en time :shifty: Og nå må krg spise.. Dette har vært en sjukt urolig natt, tre etapper med 30-60 minutter søvn
 
Ska slå på rieteller.. fyflate hvor vondt.. har nå bedt samboer komme. Jeg driter i om dette dabber av igjen og han kjører forgjeves. Men med denne styrken rier så er vel ungen ute straks..
Håper han rekker/rakk det! Vi må vel også få gitt beskjed til strikkemamma at hun må sette i gang straks hvis dere skal nå målet deres. :)
 
Våknet igjen, etter maks en time :shifty: Og nå må krg spise.. Dette har vært en sjukt urolig natt, tre etapper med 30-60 minutter søvn
Forferdelig tunge greier. Håper jeg klarer to timer til selv, før jeg må opp til en avtale.
 
Flere som har rastløse ben om natten? :shifty:
Har plutselig fått de siste dagene, og sliter meg i hjel for å få sove. Beina kan ikke være i ro, så rekker aldri å sovne før jeg må flytte på en fot eller skifte stilling helt..
Vridd meg i 2t nå:hilarious:
Merkelig nok skjer ikke dette på dagtid, Da kan jeg sovne på et blunk :hilarious:
Jeg hadde det slik tidligere i uken. To triks som virkelig gjalp meg var ren ulltråd surret et par ganger rundt hver fot, og magnesium pulver fra RITUALS blandet med vann.
Men plutselig jernmangel kan og ver en av grunnene. .treg blodgjennomstrømning som jeg ble fortalt av min akupunktør!
 
Ikke sovet noe mer, men merker jeg er trøtt. Sover jeg nå, er natten ødelagt, så jeg får gå ut. Ingen til å trille meg i trillebår ettersom guttungen er ute og labber med en kompis, men skal ta bilen og poke litt rundt med den for å ikke svime av her.
 
Tilbake i senga etter en dusj og litt mat, tenker det blir en time til med søvn. Helgene har heldigvis vært bedre for soving!
 
Sov enda en 1,5-times lur. Kan like godt bytte navn til Daffy jeg nå, er heeelt i ørska.
 
Natten var helt texas.
Akupunktur timen i går resultete at jeg nesten tisset på meg 4ganger i natt!! 4!
I tillegg masse mensmerter.. som resulterte i at jeg enda er her. Stoppa opp gitt.. tvi tvi for denne natten som kommer jenter!!!
 
Back
Topp