Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

GREIT! Jeg innrømmer at jeg sikler mer for tida. Kun under innsovning tror jeg, men likevel.
 
Aner ikke. Han kom visst fra legevakta 2 egt under. Skjønner at folk ler, men følte meg ikke trygg der jeg stod på gangen og han kom gående i full fart og ropte. Heldigvis kom ambulansefolk og politiet og tok han.

Uff nei, det tenkte jeg ikke på [emoji85] Unnskyld. Bra de tok ham bort, og satser på det aldri skjer igjen.
 
Sikleguri her også. Så ille at ofte i innsovningsøyeblikket syns jeg det blir så ekkelt at jeg måå tørke det vekk, så rykker meg selv våken. Er ikke med vilje engang Så ny runde 10-15 minutter etterpå. Forklarer mye av hvorfor jeg sovner så sent, faktisk. Ikke tenkt på det sånn.
 
Du er ikke alene. Jeg å sikler mye mer denne gangen. Helt merkelig.
 
Jeg er altså så lei. Og sliten. Føler jeg ikke har energi om dagene. Har vært så innstilt på å føde rundt samme tid som storebror kom, men dagene går og jeg setter ny rekord i å gå gravid (personlig rekord altså [emoji85]) hver dag.

Kjenner på at jeg har dårlig samvittighet for at storebror blir levert tidlig i barnehagen av pappaen, og at jeg ikke alltid har energi til å hente (må gå i de dummeste oppoverbakker for å komme til bhg og de ødelegger bekkenet). Og når de kommer hjem er det ikke mange timene sammen før han legges, og på de timene er jeg ofte plantet i sofaen å får ikke lekt med han sånn jeg ønsker.

Vet det blir mye med babyen når den kommer ut altså, men ser for meg at jeg i det minste sakte men sikkert kan leke skikkelig med storebror igjen og gi han litt mer enn det jeg føler jeg klarer å gi nå.
 
Jeg klarer heldigvis svelge unna spyttet. Problemene med sikling kommer først om nesa er litt tett i tillegg.
 
Jeg er altså så lei. Og sliten. Føler jeg ikke har energi om dagene. Har vært så innstilt på å føde rundt samme tid som storebror kom, men dagene går og jeg setter ny rekord i å gå gravid (personlig rekord altså [emoji85]) hver dag.

Kjenner på at jeg har dårlig samvittighet for at storebror blir levert tidlig i barnehagen av pappaen, og at jeg ikke alltid har energi til å hente (må gå i de dummeste oppoverbakker for å komme til bhg og de ødelegger bekkenet). Og når de kommer hjem er det ikke mange timene sammen før han legges, og på de timene er jeg ofte plantet i sofaen å får ikke lekt med han sånn jeg ønsker.

Vet det blir mye med babyen når den kommer ut altså, men ser for meg at jeg i det minste sakte men sikkert kan leke skikkelig med storebror igjen og gi han litt mer enn det jeg føler jeg klarer å gi nå.
Storebror tåler en periode med mindre oppmerksomhet, og som du sier blir du snart i bedre form igjen.
 
Står på vaskerommet å knasker isbiter.. var visst ikke kvitt denne cravingen likevel :p
 
Jeg burde sovet kl 22, med tanke på at vi må opp kl 20, men ...:oops: Here I am!
 
Og nå fikk jeg litt «press» på det ømme hudområdet mitt over høyre ribbe. Fy fader, det føles som huden skal revne. Jeg har så lyst til å smøre meg med den Ibux-gelen igjen, og forstår ikke at utvortes bruk skal være et problem ...men vil jo ikke gjøre det for mye heller. Ååååh ...:wtf::meh:
 
Sluker i meg en mr lee for å døyve hungersulten, før jeg ringer føden..
 
Se det ja. Flott. Våken igjen. Ikke bare tissing nå nei, men sånn ca tidenes omgang med halsbrann. Herlig. :dead:
 
Har drukket et glass vann med natron og ligger her å gulperaper oppå sikkelet mitt. Hvem sa at graviditet var usjarmerende? :)
 
Flere som har rastløse ben om natten? :shifty:
Har plutselig fått de siste dagene, og sliter meg i hjel for å få sove. Beina kan ikke være i ro, så rekker aldri å sovne før jeg må flytte på en fot eller skifte stilling helt..
Vridd meg i 2t nå:hilarious:
Merkelig nok skjer ikke dette på dagtid, Da kan jeg sovne på et blunk :hilarious:
 
Back
Topp