Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Ser dere har problemer, og leser om det i avisene, men min favoritt har de alltid på Coop - Topsy saftis med bringebær og ananas. Synderisen min er fra Royal, vaniljeis med sjokoladebiter, sjokoladesaus og smak av kaffe mocca [emoji7] Denne er til tider tom [emoji58] Nå fristet jeg meg selv altfor mye [emoji85] Hadde ikke tenkt ut av huset igjen i dag.
Ååå, hvilken som helst annen smak og jeg hadde kjørt de 2 milene til Prix... Men jeg klarer ikke bringebærsmak lengre.
 
Ååå, hvilken som helst annen smak og jeg hadde kjørt de 2 milene til Prix... Men jeg klarer ikke bringebærsmak lengre.
Kunne med fordel vært bare ananas for min del, men finnes det ananas-is? [emoji848] Som ikke-gravid er jeg mer på fløteisen, men nå er det saftis som gjelder. Og milkshake. Og mcflurry. [emoji56] Testa faktisk maccern for første gang siden den åpnet her i byen for 3 år siden eller noe. Drive tru og greier. Synd det er så enkelt, kan bli noen slike nå på slutten. [emoji23]
 
Jeg er ikke trøtt. Det er irriterende egentlig. Og så gjør det så djevelsk vondt når frøkna romsterer, noe hun gjør mye av på kveldstid, og jeg holder på å bli gal og kan bare glemme å legge meg ene og alene pga det.
 
Var veldig trøtt rundt klokka åtte, men holdt meg våken for å ha litt kveld med mannen, nå er jeg lys våken
 
Ja, jeg var også rimelig ferdig tidligere i kveld. Men nå har jeg omtrent øya på stælk her.
 
Shit, tror han prøver å presse seg ut gjennom mageskinnet nå... Auauau. Hvis jeg noengang skal få strekkmerker må det være nå tror jeg.
 
Shit, tror han prøver å presse seg ut gjennom mageskinnet nå... Auauau. Hvis jeg noengang skal få strekkmerker må det være nå tror jeg.

Ikke snakk. Jeg sliter skikkelig. Det blir verre dag for dag. Og jeg har ikke fått noen strekkmerker jeg heller, huden er langt fra veldig stram over magen, selv om det føles som den skal sprekke på øvre del av magen der den er som strammest. Bare noe skikkelig driiiiit dette her akkurat nå.
 
G’natt. Lagt meg jeg også, men vondt i magen og blæh. Ligger og undrer på hvordan det går med FruOfelia, og FruBritt, drømmer om å være ferdig med detta selv osv.
 
La meg først nå jeg. Det seneste jeg har lagt meg på leeeeeeenge. Håper ungene plutselig finner på å lage frokost til seg selv i morgen:-)
 
Må visst vente litt til med soving. Doser’n skal ha treningsøkt nå.
 
Herremann. Så lenge varte den sovingen liksom. Under 2 timer. Løøøvly.

Nesen er plutselig dønn tett og frøken hikker nedi rumpa mi et sted. Ny treningsøkt. Bare holdt på siden 20-21 i går kveld ...
 
Drama på fødeavdelingen. Kom en mann nesten springende inn på avdelingen kl 4 på natta og ropte at han bak han skulle ta livet av han. Dem fikk han heldigvis ut av avdelingen nå.
 
Back
Topp