Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Våken og samtidig veldig trøtt. Våkna litt over halv 4, tilsvarende i går. Da holdt jeg det gående hele dagen, var ikke særlig trøtt, men tror ikke jeg klarer en hel dag til etter 3-4 timers søvn.

Nå har jeg dessuten blitt veldig sulten og fått veldig lyst på vafler. Med kardemomme.
 
Siste døgns soving:
23:15-03:45
12:15-13:15
19:15-20:15

Sum: 6,5 timer.

Planen nå er å legge meg om ca en halvtime og sove til i morgen, forhåpentligvis kl 9!
Det ble soving 1-6:30 (ikke verst da, våknet av samboeren). Skal starte etappe 2 om litt.
 
Drama på fødeavdelingen. Kom en mann nesten springende inn på avdelingen kl 4 på natta og ropte at han bak han skulle ta livet av han. Dem fikk han heldigvis ut av avdelingen nå.
Oi, det hørtes dramatisk ut!
 
Sovet såå dårlig i natt. Vondt å ligge på både høyre og venstre side. Vondt å stå opp for å tisse. Også begynner jeg å få vondt i halsen i tillegg!

Jaja, man kan ikke ha en bra natt hver natt, nå har jeg jo hatt to bra på rad så :P
 
Jeg sovna rundt 1 og våknet ikke før klokka til mannen ringte i 7-tiden. Så digg! Ikke en eneste tissepause etter jeg sovna. Føler meg nesten fresh :dance018
 
Drama på fødeavdelingen. Kom en mann nesten springende inn på avdelingen kl 4 på natta og ropte at han bak han skulle ta livet av han. Dem fikk han heldigvis ut av avdelingen nå.
Uff, jeg lo litt nå. Det var kanskje stygt Har de psyk rett ved siden av, eller fulle folk som springer rundt? [emoji23]
 
Sovna rundt 5. Våkna 8 av en mail jeg måtte svare på. Ble så gira jeg nå ikke får sove mer. Har søvnmangel-hodepine, men gravemaskina på nabotomta har begynt å skrape. Det skjer nesten aldri noe der borte. De har holdt på runst huset i 3-4 år nå, uten merkbar forbedring. Og én av de dagene måtte være i dag. Håper det er en kort dag.
 
Våken kl 03, 05, 07 og nå kl 10. Alle med tissepause. Prøvd veldig bevisst å ikke de på mobilen de siste gangene jeg våknet, for å ikke våkne mer enn jeg måtte, så jeg greide faktisk å sovne ganske kjapt igjen. Sikler som et uvær og må snart kle puta i plast. Hva er greia?? Sikler aldri liksom, men nå ....:wideyed::wtf:
 
Våknet flere gang i natt, og trodde hver gang at klokken va mye mer enn hva den var..
 
Det verste med disse nettene er jo at man er så lite uthvilt. Så når man, som jeg, sovner godt og lengst strekk på morgekvisten/tidlig formiddag og så våkner i 10-tiden, så er man jo helt grønnsak, men jeg får meg samtidig ikke til å sove lenger, for da er plutselig kl. 13 neste gang jeg ser på klokka. Tvinger meg opp hver morgen med andre ord, men kunne sikkert sovet til påske når jeg først har sovnet.
 
Har vært komatisk hele formiddagen. Ca-resultat:

1-6:30
7:15-8:15
8:15-11:30

Ganske bra altså! Det komiske er at jeg sitter igjen med et inntrykk av at det var lurt å legge seg litt sent. :p
 
Uff, jeg lo litt nå. Det var kanskje stygt Har de psyk rett ved siden av, eller fulle folk som springer rundt? [emoji23]

Aner ikke. Han kom visst fra legevakta 2 egt under. Skjønner at folk ler, men følte meg ikke trygg der jeg stod på gangen og han kom gående i full fart og ropte. Heldigvis kom ambulansefolk og politiet og tok han.
 
Sikkert noe rus i bildet. Skjønner godt det var en skremmende opplevelse, det er vel helst bildene man får i hodet av hele scenarioet som gjør at man allikevel flirer litt.

Jeg er sånn som forøvrig ler litt hysterisk hvis noe gjør veldig vondt eller jeg blir redd, som for å beskytte meg selv litt, og gjøre det mer morsomt enn skummelt.
 
Jeg tror jeg nettopp har sovet ca 2 timer. Så ikke på klokka da jeg la meg. Sovet sååååå godt. Trodde ikke det var mulig å sove så godt lenger. Deilig:-)
 
Våken kl 03, 05, 07 og nå kl 10. Alle med tissepause. Prøvd veldig bevisst å ikke de på mobilen de siste gangene jeg våknet, for å ikke våkne mer enn jeg måtte, så jeg greide faktisk å sovne ganske kjapt igjen. Sikler som et uvær og må snart kle puta i plast. Hva er greia?? Sikler aldri liksom, men nå ....:wideyed::wtf:

Det blir bare mer og mer sjarmerendede å være gravid ja. Tre-fire liter OVERPRODUKSJON MED SPYTT. I DØGNET!!! :eek:

22FC6925-AB9A-4AE5-820E-1C591FC95F2A.jpeg
 
Back
Topp