Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Har drukket et glass vann med natron og ligger her å gulperaper oppå sikkelet mitt. Hvem sa at graviditet var usjarmerende? :)
Prøvd novaluzid tabletter?
Har vært skikkelig plaget med halsbrann selv :shifty: klarer ikke gaviscon pga den skummer sånn :meh: Novaluzid har hjulpet meg mye :)
 
Denne sovingen er hardt arbeid. Hittil har jeg hentet vann til pesende hunder, snudd samboeren for å få slutt på snorking, og uvennlig og bestemt bedt magemonsteret om å holde lemmene sine innenfor skinnet. Hvis alle bare kunne holde fred og la meg sove! :angry4
 
Flere som har rastløse ben om natten? :shifty:
Har plutselig fått de siste dagene, og sliter meg i hjel for å få sove. Beina kan ikke være i ro, så rekker aldri å sovne før jeg må flytte på en fot eller skifte stilling helt..
Vridd meg i 2t nå:hilarious:
Merkelig nok skjer ikke dette på dagtid, Da kan jeg sovne på et blunk :hilarious:
Ikke prøvd rastløse bein enda. Jeg har brennende føtter isteden.
 
Plutselig lys våken på natta for første gang! Har dusja, rydda på badet og spist litt nattmat[emoji6] har noen svake murringer, så fikk litt småpanikk for at det kanskje kunne være starten på noe[emoji12] Tror ikke det altså, helt sikkert bare modning. Har ikke vasket opp babyklær og funnet frem alt utstyr enda fordi jeg er så innstilt på å gå 1 uke over med denne babyen også, slik som de andre to[emoji85] men i morgen må jeg virkelig sette inn giret[emoji28]
 
Ville sjarmert hvem som helst i senk på badet i sted.

Etter å ha gjort fra meg den obligatoriske tissingen, var det tid for å pusse tenner. Blør mer enn vanlig fra tannkjøttet, greier å svelge noe av det. Blir så kvalm at jeg brekker meg og spyr opp litt vann. Denne refleksen gjør at jeg tisser på meg der jeg står i bare trusa. Great. Var ikke jeg AKKURAT på do?? Åssen i huleste kan det være noe igjen?? Men joda, må tisse igjen. 4 minutter etter forrige gang. [emoji35]
 
Flere som har rastløse ben om natten? :shifty:
Har plutselig fått de siste dagene, og sliter meg i hjel for å få sove. Beina kan ikke være i ro, så rekker aldri å sovne før jeg må flytte på en fot eller skifte stilling helt..
Vridd meg i 2t nå:hilarious:
Merkelig nok skjer ikke dette på dagtid, Da kan jeg sovne på et blunk :hilarious:
Har hatt det i 9 mnd nå, tror det må være det absolutt værste med hele denne graviditeten :grumpy:
Prøv enten knebøy, eller å tøye ut ordentlig godt i lår, legger og under knær. Jeg må ha en skikkelig tøyerunde hver natt og det er driitvondt, men pleier ofte roe det ned litt så jeg sovner.
 
Plutselig lys våken på natta for første gang! Har dusja, rydda på badet og spist litt nattmat[emoji6] har noen svake murringer, så fikk litt småpanikk for at det kanskje kunne være starten på noe[emoji12] Tror ikke det altså, helt sikkert bare modning. Har ikke vasket opp babyklær og funnet frem alt utstyr enda fordi jeg er så innstilt på å gå 1 uke over med denne babyen også, slik som de andre to[emoji85] men i morgen må jeg virkelig sette inn giret[emoji28]

Så deilig å ha litt nattenergi! [emoji4]
Og da har du jo faktisk noe å gjøre på de neste dagene. Her gjenstår kun å flytte stellebordet fra gangen inn på badet.
 
Plutselig lys våken på natta for første gang! Har dusja, rydda på badet og spist litt nattmat[emoji6] har noen svake murringer, så fikk litt småpanikk for at det kanskje kunne være starten på noe[emoji12] Tror ikke det altså, helt sikkert bare modning. Har ikke vasket opp babyklær og funnet frem alt utstyr enda fordi jeg er så innstilt på å gå 1 uke over med denne babyen også, slik som de andre to[emoji85] men i morgen må jeg virkelig sette inn giret[emoji28]
Velkommen nye nattugle. ;) Ja, rart hvordan man så smått får påminnelser om at det faktisk kan skje ting ganske snart! Fikk selv litt panikk da jeg begynte å pakke sekk til å ha med på sykehuset.
 
Ville sjarmert hvem som helst i senk på badet i sted.

Etter å ha gjort fra meg den obligatoriske tissingen, var det tid for å pusse tenner. Blør mer enn vanlig fra tannkjøttet, greier å svelge noe av det. Blir så kvalm at jeg brekker meg og spyr opp litt vann. Denne refleksen gjør at jeg tisser på meg der jeg står i bare trusa. Great. Var ikke jeg AKKURAT på do?? Åssen i huleste kan det være noe igjen?? Men joda, må tisse igjen. 4 minutter etter forrige gang. [emoji35]
Sorry at jeg ler... :hilarious:
 
Satan perkele kor onde rier eg får no etter å ha vært på sjekk! Hold ikke ut!
 
Virker som du er i gang da!
Ble jo sendt tilbake til hotellet :( og samboer er 20 mil unna. Kan dette gå over? Hvis jeg holder ut litt til? Kjennes jo ut som riene jeg hadde på 8cm med forrige. Nå var det jo bare 2! Auu
 
Lys våken og har vært det en stund. Halsbrann og katastrofetanker(selv om lillebror driver med enmanns-synkronsvømming nedi der..).
 
Ble jo sendt tilbake til hotellet :( og samboer er 20 mil unna. Kan dette gå over? Hvis jeg holder ut litt til? Kjennes jo ut som riene jeg hadde på 8cm med forrige. Nå var det jo bare 2! Auu
Skulle ønske jeg kunne hjelpe! Du har rieteller regner jeg med? Men hvis det er så vondt bør du ringe dem, selv om du akkurat var der!
 
Lys våken og har vært det en stund. Halsbrann og katastrofetanker(selv om lillebror driver med enmanns-synkronsvømming nedi der..).
Lettere å være synkron når man er én. :) Håper katastrofetankene gir seg. :hug013
 
Lettere å være synkron når man er én. :) Håper katastrofetankene gir seg. :hug013

Ingen tvil om det, for da kan man gjøre akkurat som man vil :D Ja, det er en stund siden de har kommet på natten heldigvis! Skal på kontroll på sykehuset i morgen, og mannen og jeg snakka om det før vi la oss. Så sa jeg at vi kunne droppe å be om flere kontroller før ks(som er om drøye to uker), men nå kommer jo alle tankene om det er dumt å la vær :P
 
Skulle ønske jeg kunne hjelpe! Du har rieteller regner jeg med? Men hvis det er så vondt bør du ringe dem, selv om du akkurat var der!
Ska slå på rieteller.. fyflate hvor vondt.. har nå bedt samboer komme. Jeg driter i om dette dabber av igjen og han kjører forgjeves. Men med denne styrken rier så er vel ungen ute straks..
 
Ska slå på rieteller.. fyflate hvor vondt.. har nå bedt samboer komme. Jeg driter i om dette dabber av igjen og han kjører forgjeves. Men med denne styrken rier så er vel ungen ute straks..
Åå, håper det tar minst 2,5 time så han rekker det! Ikke nøl med å ringe føden igjen hvis du har så vondt!
 
Back
Topp