Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Faen altså. Også sulten. Og lys våken.
 
Våken, sulten og tørst.....står jeg opp nå blir jeg jo enda våknere! Hmf, lei av å ikke få skikkelig med søvn :sleep011
 
Våkna og var lys våken for ca 10 min siden. Tenkte det er stille og mannen har allerede stått opp. Så snur jeg meg og kikker på klokka. 5:48. Alt for tidlig.

Og nå er lillegutt våken (5:55). Hvorfor skal dagen starte så tidlig.
 
Ble faktisk bare en tissetur kl 2! :woot: Imponerende med tanke på hvor mye væske jeg inntok før senga, hvor i all verden har det gjort av seg?
Våknet igjen nå da. Tempen er fin, men må stå opp og spise noe - magen rumler i vei :dead:
 
Vært våken i halvannen time (siden 0530). Det var bare 2,5 time etter siste dotur før jeg sovnet, og siden jeg skal på sv.kontroll, ville jeg nå 4-timersmerket før urinprøvetaking. Så har ligget i mørket å håpe på å få sove. Det gikk sånn halvveis.

Hadde verdens teiteste drøm om at jeg var hos en kvinnelig lege som påsto at dersom man frøs inn desserten, var den sunnere. For hvis maten var kald (dog fra et spesielt kjøleskap hun ville jeg skulle kjøpe), lurte man kroppen til å tro at det ikke var kalorier i maten og man derfor ikke legger på seg. Til og med i drømmen, syns jeg hun var superteit og var glad hun ikke var min faste lege.

I våken tilstand tenker jeg at dette er slik det delvis må være å være pasient i bl.a. USA, der leger og sykehus får provisjon om de skriver ut den og den medisinen. Håper det ikke er like utbredt som på film.

Jeg velger likevel å tenke at is ikke er så usunt nå når det er så himla varmt for tiden. [emoji2]
 
Vært våken i halvannen time (siden 0530). Det var bare 2,5 time etter siste dotur før jeg sovnet, og siden jeg skal på sv.kontroll, ville jeg nå 4-timersmerket før urinprøvetaking. Så har ligget i mørket å håpe på å få sove. Det gikk sånn halvveis.

Hadde verdens teiteste drøm om at jeg var hos en kvinnelig lege som påsto at dersom man frøs inn desserten, var den sunnere. For hvis maten var kald (dog fra et spesielt kjøleskap hun ville jeg skulle kjøpe), lurte man kroppen til å tro at det ikke var kalorier i maten og man derfor ikke legger på seg. Til og med i drømmen, syns jeg hun var superteit og var glad hun ikke var min faste lege.

I våken tilstand tenker jeg at dette er slik det delvis må være å være pasient i bl.a. USA, der leger og sykehus får provisjon om de skriver ut den og den medisinen. Håper det ikke er like utbredt som på film.

Jeg velger likevel å tenke at is ikke er så usunt nå når det er så himla varmt for tiden. [emoji2]

Liker å tro at is er bra for meg, siden jeg kreperer uten :p
 
Våkna 7 etter en ganske bra natt! Vært på do en haug med ganger, men sovna med en gang igjen. Ikke så ille med tanke på at jeg sovna halv 11 i går! :P
 
3:47 ble altså mitt offisielle oppvåkningstidspunkt. Forutser enda en daff dag...
 
Butikken er nær sagt tom for is her også, i alle fall saftis. I går kjøpte jeg meg to liter pistasjis da, som er BARE MIN. Is må man ha. Det er helt nødvendig. Jeg gidder ikke høre på de som påstår noe annet.
 
Ser dere har problemer, og leser om det i avisene, men min favoritt har de alltid på Coop - Topsy saftis med bringebær og ananas. Synderisen min er fra Royal, vaniljeis med sjokoladebiter, sjokoladesaus og smak av kaffe mocca [emoji7] Denne er til tider tom [emoji58] Nå fristet jeg meg selv altfor mye [emoji85] Hadde ikke tenkt ut av huset igjen i dag.
 
Back
Topp