Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Herregud. Apropos drømmer. Jeg hadde den ekleste sci-fi-rier-drømmen i natt. Tydeligvis da, i min drømmeverden, så er hodet på ungen oppe under ribbena med ansiktet vendt opp rett før fødsel. Så når jeg fikk rier, så strammet magen seg rundt ansiktet på ungen og det vistes gjennom magen, som et leiravtrykk. Våkna i full panikk og trodde jeg nettopp hadde hatt en slik rie. Lettelsen når jeg innså det var en drøm kan ikke beskrives! [emoji23] Ekstra glad jeg vet hodet sitter fast nå. [emoji85]
 
Herregud. Apropos drømmer. Jeg hadde den ekleste sci-fi-rier-drømmen i natt. Tydeligvis da, i min drømmeverden, så er hodet på ungen oppe under ribbena med ansiktet vendt opp rett før fødsel. Så når jeg fikk rier, så strammet magen seg rundt ansiktet på ungen og det vistes gjennom magen, som et leiravtrykk. Våkna i full panikk og trodde jeg nettopp hadde hatt en slik rie. Lettelsen når jeg innså det var en drøm kan ikke beskrives! [emoji23] Ekstra glad jeg vet hodet sitter fast nå. [emoji85]

Høres like, nei faktisk mer, creepy ut som den hånden som kom ut av lysken min for litt siden. Det er så ekkelt, sånne drømmer!
 
Sov 1,5 time i kveld, og nå sitter jeg jammen og gjesper igjen! Dette er helt håpløst. :p Det kan jo være jernmangelen forresten, som gjør meg ekstra slapp.
 
Lov å håpe at strålinger nedover lårene betyr noe? Eller er det bare kroppen som tuller igjen [emoji849]
Jeg er ingen ekspert, men det kan vel bety at du er gravid... Kanskje i siste trimester? :p Neida, men vi får tro vi vet når det skjer noe virkelig.
 
Tror jeg har drukket for mye kaffe i dag. Lys våken
 
Har en supervond pupp som blør. Har sittet over en time og gruet meg til å pumpe den. Prøvd i hele dag å få Rolf til å tømme den, men han klarer ikke ta unna. Nå Må den til pers før det blir brystbetennelse... [emoji33][emoji13][emoji853]
 
Har en supervond pupp som blør. Har sittet over en time og gruet meg til å pumpe den. Prøvd i hele dag å få Rolf til å tømme den, men han klarer ikke ta unna. Nå Må den til pers før det blir brystbetennelse... [emoji33][emoji13][emoji853]

Au [emoji31][emoji31]
 
Har en supervond pupp som blør. Har sittet over en time og gruet meg til å pumpe den. Prøvd i hele dag å få Rolf til å tømme den, men han klarer ikke ta unna. Nå Må den til pers før det blir brystbetennelse... [emoji33][emoji13][emoji853]
Uff! Håper du slipper betennelse. [emoji29]
 
Skjønner ikke hvorfor hu frøkna i magen skal ha turn show mellom 24.00-04.00 hver eneste natt. Det er jo helt umulig å sove når det står på som verst. [emoji23]
 
Mannen stod opp rundt 4:30 og klarte å vekke meg så jeg ikke fikk sove igjen.
Og nå rundt 5:20 våkna storebror. Bare å kle på seg her å stå opp antagelig. Blir vel ikke mer søvn før evt duppetiden til storebror.
 
Mannen stod opp rundt 4:30 og klarte å vekke meg så jeg ikke fikk sove igjen.
Og nå rundt 5:20 våkna storebror. Bare å kle på seg her å stå opp antagelig. Blir vel ikke mer søvn før evt duppetiden til storebror.

Hvorfor kunne ikke mannen ta han?
 
Hvorfor kunne ikke mannen ta han?

Han tok ikke med seg babycallen når han stod opp [emoji17]

Så da får ikke jeg sove noe mer når jeg hører på babygråt og babling på den. Men klarte å utsette oppståingen til 5:30 likevel.

Men får ikke sove med han luringen springende rundt i stua. Det er da man skal si takk og pris for vennebyen på Netflix.
 
IMG_2980.JPG

Søndagsmorning kos med pledd og vennebyen. Perfekt start iflg guttungen på straks 20 mnd.
 
Sovet ca 1:30-6:30. :) Må ha litt mer, men tydeligvis fornøyd med mindre og mindre. :p
 
Back
Topp