Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Kom til føden kl 0700, var 5cm åpning. 1246 var han ute, 4002g 51cm :) <3 utrolig godt jobbet av kona og vi reiser hjem fra barselhotellet i morgen. Alle de som jobber på føden og barsel i Stavanger er kjempeflinke!!! Vi er i utrolig lykkerus, helt herlig altså!
Gratulerer så mye:)
 
Kom til føden kl 0700, var 5cm åpning. 1246 var han ute, 4002g 51cm :) <3 utrolig godt jobbet av kona og vi reiser hjem fra barselhotellet i morgen. Alle de som jobber på føden og barsel i Stavanger er kjempeflinke!!! Vi er i utrolig lykkerus, helt herlig altså!
Gratulerer!
 
Med første gikk vannet mitt rett før jeg skulle legge meg for kvelden, hadde vært en aktiv dag og fødselen varte et døgn etter dette [emoji85]
Begge mine startet også rett før leggetid. Regner nesten med det nå.
 
Begge mine startet også rett før leggetid. Regner nesten med det nå.

Nå håper jeg det starter om morgenen, sånn at vi får levert i bhg og at jeg har født før han må hentes, sånn at vi slipper barnevakt og far får vært med [emoji23]
 
Nå håper jeg det starter om morgenen, sånn at vi får levert i bhg og at jeg har født før han må hentes, sånn at vi slipper barnevakt og far får vært med [emoji23]
Best det. Håper på morgenstart jeg også.
 
27grader + på soverommet! Jeg koooooker
 
Ønsker dere alle mange timer med deilig fornyende søvn! :goodnight
 
Ligget på puppen i over 1,5 time nå inkl en storgulp.. Blir en lang natt dette..
 
Kald dusj før legging hjelper jo lite [emoji31]
 
Dritt... kokvarmt... og tenker -kun- på når fødsel ska starte.. enda 13 dager til termin...
 
Spyr av hele graviditeten. Sovner aldri før 03 og kjenner jeg kommer til å få meg en psykisk knekk hvis dette fortsetter i tre uker til. Har to barn til å passe på når morgenen kommer. ..
 
Har faktisk sovnet fire ganger siden i ett-halv to-tiden. (Klokka er halv tre nå.) Det er jo veldig hyggelig det, flere timer tidligere enn normalt, men jeg vekker jo meg selv hele tiden. Som å våkne fra et mareritt, den ene gangen ristet hele kroppen for jeg følte jeg falt. Nå er jeg bare irritert.
 
Spyr av hele graviditeten. Sovner aldri før 03 og kjenner jeg kommer til å få meg en psykisk knekk hvis dette fortsetter i tre uker til. Har to barn til å passe på når morgenen kommer. ..
Det er ikke til å spøke med. Ring legen i mårra og få hjelp. Man kan bli virkelig syk av søvnmangel. Har ellers få gode råd, siden jeg ikke sover selv. (Men bare meg selv å ta vare på, så det er ikke like nøye. [emoji6])
 
Det er ikke til å spøke med. Ring legen i mårra og få hjelp. Man kan bli virkelig syk av søvnmangel. Har ellers få gode råd, siden jeg ikke sover selv. (Men bare meg selv å ta vare på, så det er ikke like nøye. [emoji6])
Har vært inne til samtale allerede på sus og skal på tirsdag . Hadde fødeselsdepresjon i åtte mnd med førstemann med nr to gikk det bedre men da ble det samlivsbrudd tidlig etter fødsel.
Prøvde å forklare at jeg sliter til jm på sus men det er bare blitt enda verre etter den samtalen .søvnmangel og andre plager trigger angsten min, men har man ikke kunnskap om angst er det få av de man snakker med som forstår.
Men ja godt råd❤️
 
Sjekker inn. Sovnet greit for ca tre timer siden, men våknet for 15 min siden av at en katt spratt opp i senga. Vet ikke helt hvor den kom fra, men nå får jeg ikke sove igjen.
 
Fryser litt, men føttene brenner med upåvirket glød. :depressed:
 
Måtte ned på sofaen igjen, bare innmari kjedelig at den er blitt til en kjempekort toseter fordi vi legger gulv i tv-stua o_O
 
Altså.. når man sliter med å sovne, og endelig gjør det.... så ska man faen me våkne 03.30 av brannalarmen i kjelleren! Og ingen brann/røyk...!
 
Back
Topp