Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Våknet av at jeg måtte tisse og var knusktørr i kjeften. Sitter nå ute i duskregnet iført bare truse og holder på å koke bort. :confused:
Man kunne da i det minste fått slengt på noen rier for å ha en god grunn til å sitte her på denne tiden.. o_O

Åå det hørtes fristende ut. Å sette seg ute i regnet.
Tror jaggu meg jeg skal gjøre det samme. Helt grusomt å kjenne svetten renne i nakken på meg her[emoji849]
 
Åå det hørtes fristende ut. Å sette seg ute i regnet.
Tror jaggu meg jeg skal gjøre det samme. Helt grusomt å kjenne svetten renne i nakken på meg her[emoji849]
Ja, det er det. Gubben drev for et par timer siden og lukket vinduene fordi det visstnok var storm ute. Vel, det var fortsatt varmt - og nå er det ulevelig varmt!
 
Jeg er våken[emoji849] fikk morfin i tolv tia for å sove og har slumret i en syk digg rus[emoji23][emoji23] men nå er maseriene tilbake hvert 3 min og da er det umulig å slappe av eller sove.
 
Jeg er våken[emoji849] fikk morfin i tolv tia for å sove og har slumret i en syk digg rus[emoji23][emoji23] men nå er maseriene tilbake hvert 3 min og da er det umulig å slappe av eller sove.
Æsj, maserier er et fælt opplegg! Håper at de tar seg en god pause eller tar seg kjapt opp!
 
Ja, det er det. Gubben drev for et par timer siden og lukket vinduene fordi det visstnok var storm ute. Vel, det var fortsatt varmt - og nå er det ulevelig varmt!

Ja, de måtte lukkes igjen her også. Helt grusomt varmt og tett det ble inne på rommet da[emoji849]

Altså lufta ute nå er bare helt fantastisk digg[emoji1317][emoji106]. Tror jeg må sove ute for å kunne sove noe i natt. Herlig frisk luft[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Måtte den værste varmen være over og tempen holde seg sånn her i dagene fremover.
 
Jeg er våken[emoji849] fikk morfin i tolv tia for å sove og har slumret i en syk digg rus[emoji23][emoji23] men nå er maseriene tilbake hvert 3 min og da er det umulig å slappe av eller sove.

Krysser alt som krysses kan for at disse maseriene gir seg. Høres sykt slitsomt ut!
 
Ja, de måtte lukkes igjen her også. Helt grusomt varmt og tett det ble inne på rommet da[emoji849]

Altså lufta ute nå er bare helt fantastisk digg[emoji1317][emoji106]. Tror jeg må sove ute for å kunne sove noe i natt. Herlig frisk luft[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Måtte den værste varmen være over og tempen holde seg sånn her i dagene fremover.
Tror nesten at jeg setter opp telt i hagen i morgen, og sover der.
Nå våknet både halsbrannen og lille også, så nå er det bare å gi opp å få sove igjen. :shifty:
Og i morgen skal man liksom kjøre eldste i bursdag til en i gamleklassen, en time unna ... :wtf:
 
Tror nesten at jeg setter opp telt i hagen i morgen, og sover der.
Nå våknet både halsbrannen og lille også, så nå er det bare å gi opp å få sove igjen. :shifty:
Og i morgen skal man liksom kjøre eldste i bursdag til en i gamleklassen, en time unna ... :wtf:

Halsbrann er noe forbanna herk. Kn ikke huske det var så ille i tredje trimester sist..[emoji19]
Telt i hagen høres ut som en sykt god ide! Eneste er at jeg lurer på om bekkenet vil bli verre av å ligge hardt en hel natt[emoji28]


Du har ikke noen som kan kjøre eldstemann for deg? Mannen din, annen familie? Ikke så bra å kjøre lengre avstander når man sover dårlig gjennom nettene..
 
Halsbrann er noe forbanna herk. Kn ikke huske det var så ille i tredje trimester sist..[emoji19]
Telt i hagen høres ut som en sykt god ide! Eneste er at jeg lurer på om bekkenet vil bli verre av å ligge hardt en hel natt[emoji28]


Du har ikke noen som kan kjøre eldstemann for deg? Mannen din, annen familie? Ikke så bra å kjøre lengre avstander når man sover dårlig gjennom nettene..
Det er det bekkenet som har satt stopper for teltideen før, men nå tar jeg snart med meg alle ekstra dyner ut og lar det stå til. :p

Må høre med gubben når han står opp om han kan kjøre. Han snakket egentlig om at han måtte en tur avgårde motsatt vei, så da blir det jo eventuelt 45 min ekstra hver vei.
Eventuelt høre om han heller kunne kommet en tur utenom til uka, selv om det sikkert ikke er like stas når det ikke er bursdag. Det frister i hvert fall ikke å ut på den turen om få timer.
 
Bare oppe for å spise litt. I går ble det tre frokoster og to lunsjer...plutselig veldig ulvehunger. Ellers er det levelig her, deilig frisk regnluft inn fra alle vinduer. Luftet med alle vinduer på vidt gap før vi la oss og fikk innetempen godt ned. Ikke meninga å gni det inn for alle som sliter i varme fortsatt, føler virkelig med dere!
 
Kom til føden kl 0700, var 5cm åpning. 1246 var han ute, 4002g 51cm :) <3 utrolig godt jobbet av kona og vi reiser hjem fra barselhotellet i morgen. Alle de som jobber på føden og barsel i Stavanger er kjempeflinke!!! Vi er i utrolig lykkerus, helt herlig altså!

Gratulerer [emoji173]️
 
Gikk litt bedre i natt for min del. Sovnet litt over 1, tre tissepauser, stod opp litt før 9. En eller annen gang MÅ man jo få sove, kanskje dette var min?
 
Gikk utrolig nok bedre for meg i natt igjen også, enda jeg var våt av svette da jeg la meg. Var oppe ca 04:30 for å tisse, men etter det har jeg faktisk sovet helt til nå igjen. Skjønner ikke hva som skjer ...
 
Natta i natt:
- varmt, snur ryggen til vifta
- tørst, vrir meg tilbake og drikker
- må tisse, opp på do
- legge seg igjen
- justere på bbhugme
- varmt, snu side
- tørst, drikke
- må tisse, opp på do
Repeat til klokka 0500
 
Natta i natt:
- varmt, snur ryggen til vifta
- tørst, vrir meg tilbake og drikker
- må tisse, opp på do
- legge seg igjen
- justere på bbhugme
- varmt, snu side
- tørst, drikke
- må tisse, opp på do
Repeat til klokka 0500

:dead:
 
Sovnet til slutt rundt kl 07. Opp igjen 09. Så ble til sammen 3 timer i natt... :sour:
Eldste er levert (gubben kjørte), og nå skal jeg prøve å snorke litt på sofaen..
 
Sovnet til slutt rundt kl 07. Opp igjen 09. Så ble til sammen 3 timer i natt... :sour:
Eldste er levert (gubben kjørte), og nå skal jeg prøve å snorke litt på sofaen..

Så godt at du slapp å kjøre og at du kan benytte anledningen til å få noen timer sårt tiltrengt søvn. Håper du får sove søtt.
 
Back
Topp