Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Kom til føden kl 0700, var 5cm åpning. 1246 var han ute, 4002g 51cm :) <3 utrolig godt jobbet av kona og vi reiser hjem fra barselhotellet i morgen. Alle de som jobber på føden og barsel i Stavanger er kjempeflinke!!! Vi er i utrolig lykkerus, helt herlig altså!

Ååå, gratulerer så mye! Det gikk jaggu ikke mange timene fra du stakk hodet innom her [emoji6] Kos dere masse i tiden fremover [emoji173]
 
19 grader ute, håper natta blir overlevelig!
 
Luften er rundt 20-22 her nå, men det hjelper fint lite da det er blikk stille og fortsatt over 30 på soverommet. Dessverre også altfor vått ute til noen reprise av nattens utesoving, så jeg vet nesten ikke min arme råd etter denne forbanna drittdagen.
 
Det er så varmt! Vil sove [emoji28]
 
Roomien på obs posten har rier og det er seriøst umulig å få sove.[emoji849] stakkars, har veldig vondt av ho!

Litt teit dere skal ligge sammen da, det må jeg si. Burde vel flyttes til en fødestue. Ikke kult å høre på for en som skal igjennom det samme heller straks, selv om man takler det ulikt.
 
Har lagt meg, men etter 3 min er jeg gjennomvåt av svette og ninja er NINJA MED ADHD. Gådd.
 
Velkommen i klubben. Har en guttungen som klaget over at mamma ikke var våken kl 5/6 på morningen. Skal sove når han skal duppe for å si det slik. Evt legge meg igjen når mannen står opp. 3/4 timers søvn er for lite
emoji17.png
5 er ikke morning altså .
Kom til føden kl 0700, var 5cm åpning. 1246 var han ute, 4002g 51cm :) <3 utrolig godt jobbet av kona og vi reiser hjem fra barselhotellet i morgen. Alle de som jobber på føden og barsel i Stavanger er kjempeflinke!!! Vi er i utrolig lykkerus, helt herlig altså!

Herligt! Gratulerer så masse:)
Glede meg te å føde igjen på SUS jeg :)
Lykke til videre!
 
Leggkramper.
Alt lå til rette for en deilig natt. Men leggkramper opp ene dreper hele sjansen til å få noe søvn ..kjenner jeg gnisser tenner så lei meg, oppgitt og sint jeg blir!!!!
 
Våken.... våknet og får ikke sove... ingen behagelige liggestillinger, bbhugme puta gjør det nesten verre og plutselig kommer halsbrannen snikende.. æsj! Tenkte jeg sku stå opp med 1åringen idag siden samboer har bursdag. Dritt å ikke få sove da..
 
Våååken som en lyspære.. Våknet, snudde meg.. Og etter det.. Konstant rap/luft som bobler opp i halsen.. Får ikke fred.. [emoji28]Noen som vet hva som kan hjelpe mot disse luftboblene? Klarer ikke å tape av selv så boblene presses bare opp i halsen.. Får ikke såve nå for å si det slik
[emoji85][emoji42][emoji28]
 
Jeg er så sinnsykt lei. Dette er et helvettes mareritt. Denne varmen tar snart livet av meg. Jeg svetter og svetter, puster og peser. Orker ikke dette mer. Ååååå! Nattens store SYTE melding!
 
Kan se ut som jeg får logget noen timer her inne i natt. [emoji85] har så mye maserier at det kan være det blir umulig å sove[emoji18]

Ååå.. håper maseriene roer seg etterhvert. Slik at du får hvilt litt og ladet opp til imorgen![emoji173]️
Klem[emoji173]️
 
Våknet av at jeg måtte tisse og var knusktørr i kjeften. Sitter nå ute i duskregnet iført bare truse og holder på å koke bort. :confused:
Man kunne da i det minste fått slengt på noen rier for å ha en god grunn til å sitte her på denne tiden.. o_O
 
Back
Topp