Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Spiser en vannis, så pusse tenna .ny seng og byttet side med mannen for å se om det hjelper i natt. Tvi tvi alle sammen!
 
Altså. Ærlig talt. Jeg visste ikke om jeg skulle poste dette her eller en annen plass. Kunne liksågodt vært i LOL-tråden, liksom. Men i alle fall. Sitter og ser på ammeputer. Kom over en veldig søt en med mummimotiv.
8d39713360d7b44ad90d89cb3c6a9360.jpg


Tenkte "hmm, den kan jeg jo kjøpe". Så leste jeg beskrivelsen....

ce0bbacd86db26c208fc5635142cd37f.jpg
  • [color=ffa500]Får jeg en mummipute, eller en pingupute?[/color]
  • Hvilken stilling, sa du?
  • Er det avtagbart, eller ikke???
  • Allergisk polyester???? Hva i allverden er allergisk polyester? Mener de allergivennlig? Enten så er du allergisk mot polyester, eller så er du ikke det. Det er ikke som et dyr.

Så det ble ingen ammepute på meg. Ikke den, i alle fall. [emoji849]
 
Last edited:
Airconditionen på rommet har klikka, og det har rent vann ut over heele gulvet og under klesskapet vårt som er umulig å flytte :arghh: Og det er fortsatt 28 grader her inne, jeg dævver! :arghh::grumpy::shifty: Jeg som gleda meg sånn til kaldt soverom :(:(
 
Airconditionen på rommet har klikka, og det har rent vann ut over heele gulvet og under klesskapet vårt som er umulig å flytte :arghh: Og det er fortsatt 28 grader her inne, jeg dævver! :arghh::grumpy::shifty: Jeg som gleda meg sånn til kaldt soverom :(:(

Æsj!

Finnes det mulighet for å sove ute? Jeg la meg nettopp ned og kjenner en indre glede og ro jeg ikke har kjent på veldig veldig lenge, til tross for litt vondter faktisk og overaktiv baby.
 
Æsj!

Finnes det mulighet for å sove ute? Jeg la meg nettopp ned og kjenner en indre glede og ro jeg ikke har kjent på veldig veldig lenge, til tross for litt vondter faktisk og overaktiv baby.
Vi har ikke noe å sove på ute, frister ikke veldig med liggeunderlag akkurat nå :p Sofaen er alternativet da, stua er god og sval. Men er ikke noe god å ligge på i forhold til senga.. Ender nok opp der etterhvert, men akkurat nå funker det med vifte enn så lenge!
 
Og der endte vi opp på sofaen begge to :p Mer levelig temperatur her nede med varmepumpa på kjøling! Blir litt tidlig lyst bare..
 
Jeg får ikke sove. Er vel 5-7 natta på rad at jeg er våken til i 2-3 tiden på natta. Håpløst.
 
Jeg kan melde meg inn her. Så trøtt at det gjør vondt. Kroppen verker etter bytur igår. Skulle tru alle musklene ble brukt igår..
 
Sover som en drøm ute foreløpig, dobbelt så langt mellom innsovning og første dotur. Det var drepen å gå inn for å tisse, fy søren. Løp ut igjen og skal sove meeeeeer!!!
 
VaAarmt!!!! Når jeg endelig sovnet fikk jeg mareritt og bråvåknet av at jeg ble drept i drømmen.. Nå renner svetten, og jeg har gitt opp prosjekt «prøve å sovne igjen».
 
Back
Topp