Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Altså. Ærlig talt. Jeg visste ikke om jeg skulle poste dette her eller en annen plass. Kunne liksågodt vært i LOL-tråden, liksom. Men i alle fall. Sitter og ser på ammeputer. Kom over en veldig søt en med mummimotiv.
8d39713360d7b44ad90d89cb3c6a9360.jpg


Tenkte "hmm, den kan jeg jo kjøpe". Så leste jeg beskrivelsen....

ce0bbacd86db26c208fc5635142cd37f.jpg

  • [color=ffa500]Får jeg en mummipute, eller en pingupute?[/color]
  • Hvilken stilling, sa du?
  • Er det avtagbart, eller ikke???
  • Allergisk polyester???? Hva i allverden er allergisk polyester? Mener de allergivennlig? Enten så er du allergisk mot polyester, eller så er du ikke det. Det er ikke som et dyr.
Så det ble ingen ammepute på meg. Ikke den, i alle fall. [emoji849]

Så du vil ikke ha en ambivalent ammeputå altså!?? Kan ikke skjønne det :p :D
 
4 timer er ikke nok. Prøvde å legge meg ute for 1,5 time siden, men det funket ikke. Prøver inne igjen nå.
 
4 timer er ikke nok. Prøvde å legge meg ute for 1,5 time siden, men det funket ikke. Prøver inne igjen nå.

Velkommen i klubben. Har en guttungen som klaget over at mamma ikke var våken kl 5/6 på morningen. Skal sove når han skal duppe for å si det slik. Evt legge meg igjen når mannen står opp. 3/4 timers søvn er for lite [emoji17]
 
Blæh, det her må være den verste natta så langt. Sovna i to-tida, våkna igjen 04:45. Dusja i kaldt vann og spiste litt før jeg klarte å sovne igjen, og nå har jeg vært våken en halvtimes tid fordi magen krevde mer frokost. Det var 25 grader inne og ute allerede klokka 5! [emoji20] Og søvnen har ikke vært så veldig sammenhengende heller pga mange og harde kynnere.
 
Det kunne jo ikke vare. :shifty:
Har sovet så inni gamperæva dårlig at det føles som om jeg har døgna.
Vurderer å bli med gubben avgårde etterpå og trøsteshoppe litt.
 
Jeg er så jævlig lei denne dritten!!!
 
Jeg sliter noe helt grusomt med leggkramper. Tar magnesium, fikk massasje, dusja i kald vann, tok øvelser med beina. Ikke en sritt hjalp! Det er så gale at jeg blir faktisk gal i hodet og har lysst til å finne en boksepute! Why!!!
 
Sov dritgodt på sofaen :cool: To toalettbesøk, men sovna med en gang og har sovet som en stein til klokka 10. Aner ikke hva som skjer med kroppen, men syns det er velfortjent med noen gode netter søvn etter jeg har slitt med søvnen siden desember :angelic:
 
I dag sov jeg til kl 10!! :joyful: Med unntak av noen doturer og 15 minutter kl 7 der jeg surfa litt på mobilen..
 
Så godt å lese at flere har sovet godt i natt, har jo vært den varmeste natten her oppe som jeg kan huske. 22 grader var det kaldeste målt i natt her!! Den nybakte mammaen har fått sovet 7 timer i natt (avbrutt av 2 planlagte amminger). Og det gjør så godt! Søvn er undervurdert.
 
Kan se ut som jeg får logget noen timer her inne i natt. [emoji85] har så mye maserier at det kan være det blir umulig å sove[emoji18]
 
Kom til føden kl 0700, var 5cm åpning. 1246 var han ute, 4002g 51cm :) <3 utrolig godt jobbet av kona og vi reiser hjem fra barselhotellet i morgen. Alle de som jobber på føden og barsel i Stavanger er kjempeflinke!!! Vi er i utrolig lykkerus, helt herlig altså!
Gratulerer!
 
Kom til føden kl 0700, var 5cm åpning. 1246 var han ute, 4002g 51cm :) <3 utrolig godt jobbet av kona og vi reiser hjem fra barselhotellet i morgen. Alle de som jobber på føden og barsel i Stavanger er kjempeflinke!!! Vi er i utrolig lykkerus, helt herlig altså!
Gratulerer. :)
 
Kom til føden kl 0700, var 5cm åpning. 1246 var han ute, 4002g 51cm :) <3 utrolig godt jobbet av kona og vi reiser hjem fra barselhotellet i morgen. Alle de som jobber på føden og barsel i Stavanger er kjempeflinke!!! Vi er i utrolig lykkerus, helt herlig altså!

Gratulerer så mye :Heartred
 
Back
Topp