Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Jeg deler seng med en pølsetyv!!!!

1562081D-D818-48F6-ABC9-0211B489D849.jpeg
 
Uhørt!

Men det så unektelig skikkelig digg ut [emoji6]

Ja, jeg elsker jo pølsa mi, så jeg skjønner at hun prøver seg! Men den er miiiiin. Ho ho.

Våken jeg. Det er varmt. Så djevelsk varmt. Den siste halvtimen har jeg drukket et glass vann, vært to ganger på do og sittet naken ute på balkongen for å forsøke svale meg ned litt. Så et stjerneskudd. Hva betyr det?
 
Ja, jeg elsker jo pølsa mi, så jeg skjønner at hun prøver seg! Men den er miiiiin. Ho ho.

Våken jeg. Det er varmt. Så djevelsk varmt. Den siste halvtimen har jeg drukket et glass vann, vært to ganger på do og sittet naken ute på balkongen for å forsøke svale meg ned litt. Så et stjerneskudd. Hva betyr det?

Det betyr at er himmellegeme brant opp når det kom inn i atmosfæren.

Neeeidaaa, nå tulla jeg fælt. Det betyr at himmelen har sjenket deg ett ønske. Dog vil det kun gå i oppfyllelse hvis du aldri sier det til noen [emoji56]

Hjalp det å gå ut, egentlig? Føler det er omtrent like varmt både inne og ute.
 
Termin var 17.07, så har time til trivselskontroll i dag kl 10 o_O
Gikk vell ca 5 timer i aktiv fødsel sist, men den startet med vannavgang, så dette er litt nytt. Sist var det regelmessige rier nesten med en gang...nå har det vært opp og ned og fram og tilbake siden kl 20 [emoji14] men nå gjør riene vondt, det er det eneste som er sikkert:hilarious:
Hvirdan går det med deg? [emoji4]
 
Vaaarmt! Må ta med meg dyna ned på sofaen tror jeg. Og spise litt i samme slengen :angelic:
 
Våken hver 2. time i natt ja. Hjalp litt å sitte ute, der var mer duggfriskt, men ingenting er jo kjølig. Var over 20 grader ute hele natten og ...juhu!

Og nå må vi stå opp og svinge oss ut ettersom vaskehjelpen kommer kl 09. Død! Ikke at hun kommer, men at man må ha alarm og stå opp tidlig.
 
Våkna kl 8 av blæra. Kan egentlig sove hur lenge som hälst siden vi har barnefri, men etter fem minutter tilbake i senga må jeg bare innse at det godtar ikke magen min. Har vært sånn hver morgen den siste uka kanskje. Magen forlanger tømming og fylling asap. Skulle gjerne sovet mer, for vi hang oppe seint i går siden vi kunne sove lenge i dag [emoji13] Nå blir det vel bare jeg som sitter oppe og kjeder meg mens mannen snorker til i 11-tiden? Sitter bare i undiken, for det er allerede kjempevarmt både ute og inne [emoji19]
 
Jeg sleit også skikkelig med søvnen i natt! Var SÅ VARMT!![emoji30] våknet hele tiden. Og da måtte jeg jo tisse 100 ganger også[emoji19]
 
Skjønner ikke hva som skjer med meg for tiden. Har omtrent ikke sovet 2 timer sammenhengende hele svangerskapet, men de siste tre nettene nå har jeg sovet kjempedypt og opp til 9-10 timer med maks 1 dobesøk :confused005
Var våken litt inatt, men det var varmen sin feil så sovna med en gang jeg la meg på sofaen. Hååper det holdet helt til fødsel, tenk å få være uthvilt når mini kommer da :eek:
 
I wish!
Satt med kalenderen i sted, og skrev opp neste legetime, merket av max overtid og vurderte å krysse av på mest sannsynlig dato for igangsetting.o_O

Blærk. Jeg har jo overtidsdatoen spikra, det er jo bryllupsdagen min, så den glemmer jeg ikke. Men altså, kjære vene - gå til skolestart???? :wtf:
 
Jeg døøøøøøøør!

Det skal være 26 grader her i natt. TJUESEKSGRADER. OM NATTA!!!!! :eek::wtf::hungover::hungover::dead:
 
Back
Topp