Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Enormt med perversiteter. Og du kan ikke skrive noe annet, men jeg greier ikke la være tenke koffert [emoji23] Det gjør i det minste hverdagen ganske ubderholdende.

Enig. Den perverse humoren gjør livet lettere å leve!
 
Sov godt alle sammen
 
Våkna nå [emoji31]
 
Får fader meg ikke sovne igjen.
Kvalm og uggen [emoji31]
 
Søvnen er helt forferdelig for tiden. :( Antall doturer er tatt til et nytt nivå, og jeg ligger i evigheter før jeg får sove. Og aldri mer enn to timer i strekk . :(
 
Sliter med søvn selv for tiden. Får ikke sove før rundt 2-3 tiden på natta. Spørs om kroppen forbereder seg til nattamming igjen [emoji42][emoji42]
 
Sliten. La meg for sent, våknet for tidlig og for mye våken innimellom også. Rart jeg aldrj har hørt om denne delen av dét før!
 
Sliten. La meg for sent, våknet for tidlig og for mye våken innimellom også. Rart jeg aldrj har hørt om denne delen av dét før!

Det er en del av «litt» i «husker jeg var litt lei på slutten». Premien gjør at man blir dement. Ellers hadde det aldri blitt flere barn per person [emoji23]
 
Det er en del av «litt» i «husker jeg var litt lei på slutten». Premien gjør at man blir dement. Ellers hadde det aldri blitt flere barn per person [emoji23]
Hahahaha, nå ser jeg for meg Will Smith og Tommy Lee Jones (Men in Black) kommer og sletter minnet på oss alle i september og sletter de to siste månedene på forumet i samme slengen. :D
 
Hahahaha, nå ser jeg for meg Will Smith og Tommy Lee Jones (Men in Black) kommer og sletter minnet på oss alle i september og sletter de to siste månedene på forumet i samme slengen. :D

Hehehe... se opp for blits på kameraene når de skal ta bilde av babyen [emoji23][emoji23]
 
Hahaha. Du har også fått den sjarmerende sittestillingen der ja? Jeg føler meg som den usexye bryggesjaueren når jeg sitter her og skræver med magen dansende over dåsa mellom beina der et sted. Jepp. Danser. Akkurat nå har frøken ninja hikke ser du, samtidig som hun øver på dobbelt fraspark eller noe i den duren.

Du har ikke sånn BBHugMe du? Jeg kan også bli sliten i hoften når jeg ligger på siden, men den puten har virkelig gjort underverker. Man ligger så mye mer stabilt og det avlaster en hel del. Prøv å finne noe annet du kan ha mellom bena?

Den sittestillingen er ren klasse, alt bare henger ut :D får i det minste puste! Har bbhugme, men klarer av en eller annen merkelig grunn ikke å sove med den. Har prøvd en haug med stillinger, men blir bare urolig i beina, tror den er akkurat litt for høy eller noe. Sover med dyna rullet mellom beina, stort sett.
 
Vel.. Jeg har rulla sammen vinterdyna og har den mellom beina. Og så har jeg ei pute ved brystkassa, og ei som støtte under ryggen. Så velter jeg meg sånn halvveis på puta, som letter trykket på hofta mens magen hviler på dyna. Såeh, du kan jo prøve det [emoji23] Funker i alle fall her, ligger veldig godt [emoji108]

Haha, det er intrikate greier! Skjønner at jeg har en vei å gå når det kommer til solid nok oppbygning og støtte. Det får bli prosjekt i natt :hilarious:
 
Har sovet supertungt inatt! Vet ikke om jeg skal skylde på akupunkturen eller bare total utmattelse :eek:
Men lå våken litt klokka 4, og da hadde bolla et skikkelig show i magen. Så lå og hørte på disse syke kneppelydene som kommer fra babyen innimellom når hun tar av, det er så spesielt.
Kunne gjerne sovet maange timer til, men typisk at ene dagen jeg sover godt må jeg tidlig til legen :shifty:
 
Jeg er altså så lekk! Halvt lå, halvt satt i sofaen her og satt noe i halsen samtidig. Det hosteanfallet som fulgte var ikke barmhjertig, foråsidetsånn. Ikke allverdens bleier kunne holdt meg tørr der altså ... Faen! :sorry:
 
Lagt meg. Kjenner på en ekstrem kvalme og halsbrann.
 
Halsbrann ja. Vært ille i kveld her også. Skal drikke et glass natron og hoppe i loppekassa selv. Så får vi se om jeg finner roen.

Sov godt hvis du kan, Ørken’
 
Halsbrann ja. Vært ille i kveld her også. Skal drikke et glass natron og hoppe i loppekassa selv. Så får vi se om jeg finner roen.

Sov godt hvis du kan, Ørken’

Takk det samme!
 
Så lå jeg på et altfor varmt soverom uten et vindpust og med et dynetrekk som ikke ble så fuktig som jeg skulle ønske. Meh.
 
Back
Topp