Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Vordende førstegangsfar her. Har hengt både litt her og i juligruppa siden termin er 30.juli. Vannet gikk nettopp, vi ringte føden og skal inn på sjekk i morgen formiddag, hjelp :D tar det lang tid fra vannet går til babyen er ute? Skal jeg dra på jobb i morgen før kontrollen og starte omsorgspermisjonen min i dag eller hva ? Hvor fort går ting når vannet først er gått?
 
Vordende førstegangsfar her. Har hengt både litt her og i juligruppa siden termin er 30.juli. Vannet gikk nettopp, vi ringte føden og skal inn på sjekk i morgen formiddag, hjelp :D tar det lang tid fra vannet går til babyen er ute? Skal jeg dra på jobb i morgen før kontrollen og starte omsorgspermisjonen min i dag eller hva ? Hvor fort går ting når vannet først er gått?
Ikke peiling dessverre, men lykke til. :)
 
Bråvåknet ca 2:40 av noe jeg trodde vsr en edderkopp (men tror kanskje det var en lo). Skal gå og spise litt nå + avkjøle beina.
 
Vordende førstegangsfar her. Har hengt både litt her og i juligruppa siden termin er 30.juli. Vannet gikk nettopp, vi ringte føden og skal inn på sjekk i morgen formiddag, hjelp :D tar det lang tid fra vannet går til babyen er ute? Skal jeg dra på jobb i morgen før kontrollen og starte omsorgspermisjonen min i dag eller hva ? Hvor fort går ting når vannet først er gått?
Woop woop! Aner ikke jeg heller, men uansett ikke lenge igjen! Jeg ville nok ha hatt mannen hjemme istedenfor på jobb etter at vannet var gått. Plutselig er det rieminutter som skal telles og panikktanker som skal holdes i sjakk (antar jeg, har ikke født enda selv). Dere får uansett ha masse lykke til [emoji4]
 
Woop woop! Aner ikke jeg heller, men uansett ikke lenge igjen! Jeg ville nok ha hatt mannen hjemme istedenfor på jobb etter at vannet var gått. Plutselig er det rieminutter som skal telles og panikktanker som skal holdes i sjakk (antar jeg, har ikke født enda selv). Dere får uansett ha masse lykke til [emoji4]
Takk! Tenkte å dra en snartur på jobb for å gi fra meg litt arbeid, skal ta ut sommerferien i samme slengen for å være lenge hjemme, men det spørs om det blir tid til det... riene begynte med en gang etter at vannet gikk og er nå 5-6 minutter mellom dem, overraskende regelmessige. holdt på to timer nå, spørs om vi ikke må dra på føden snart :o
 
Sovet såå dårlig etter kl halv 3.. Våkna og måtte på do, stuptrøtt. På vei fra badet og tilbake til senga så kjente jeg noe jeg trodde var en rar lukt så da gikk jeg ned for å sjekke om det lukta noe der. Da våkna selvfølgelig hunden som fulgte etter. Så gikk jeg opp og kjente ikke noe mer til fantomlukta... Så ble jeg liggende i senga og kjenne etter liv fra magen. Så klarte jeg endelig å sovne igjen men da drømte jeg at mannen(som var en helt annen mann, en ganske ekkel en) var utro med mange forskjellige damer :P Våkna til slutt av drømmen og nå ligger jeg her og glor...
 
Våkna av samboer sin vekkerklokke kl 04.15, og har ikke fått sove igjen etter det.....3 timer søvn på meg altså :sleep011 Får prøve meg på en hvil senere, nå var jeg så sulten, at jeg måtte bare opp å finne meg litt mat :)
 
Vi dro på føden kl 0700, 5 timer etter at vannet gikk og de første riene begynte. 5cm åpning så ble innlagt, yay, men det er ikke enkelt å være vordende far og se på at kona har det vondt, håper det går fort over.
 
Vi dro på føden kl 0700, 5 timer etter at vannet gikk og de første riene begynte. 5cm åpning så ble innlagt, yay, men det er ikke enkelt å være vordende far og se på at kona har det vondt, håper det går fort over.

Ojojoj! Det hørtes raskt ut! Og nei, jeg har alltid syntes synd på dere som ikke kan gjøre mer enn å se på. Men kona er heldig som har deg som støttespiller [emoji4]

Så bra du tar ut ferie i samme slengen! Blir jo godt for dere alle tre å ha så mye tid sammen i starten [emoji6] Du får heller stikke innom en snartur neste uke, helt sikkert tidsnok.

Masse lykke til til dere begge i dag! Snart er poden i armene deres [emoji173]
 
De fleste dager blir jeg lettere deprimert over søvnloggen [emoji17]

cf0d44ee77cf1b6bf35aff548be9c799.jpg


Håper på en formiddagslur [emoji4]
 
Sovna seint, men føles som jeg har sovet godt. Kunne lett ha sovet mer, men må på kontroll til legen om 20 min [emoji28]
 
Vi dro på føden kl 0700, 5 timer etter at vannet gikk og de første riene begynte. 5cm åpning så ble innlagt, yay, men det er ikke enkelt å være vordende far og se på at kona har det vondt, håper det går fort over.
Lykke til!
 
Dette er en av de tingene jeg ser for meg ikke kan bli verre etter fødsel. Til tross for at man må opp med ungen. Da er det i det minste en grunn til å være våken.
Ja, håper også det, at det blir mer oppvåkning pga nødvendighet heller enn den teite hormonkroppen.
 
Jeg er varm. Klam. Halsbrann. Sliten. Puster som en mops.
Vil ha ut babyen asap [emoji31]
 
Vi dro på føden kl 0700, 5 timer etter at vannet gikk og de første riene begynte. 5cm åpning så ble innlagt, yay, men det er ikke enkelt å være vordende far og se på at kona har det vondt, håper det går fort over.

Hvordan gikk det? [emoji4]
 
Back
Topp