Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Det er det jeg mene også. Why??? Det må jo være gammelt fostervann som blir til urin eller noe, og som krølle sa at stress i kroppen evt forstyrrer utskillelsen av hormon som setter ned urinproduksjonen nattestid. Hmpf!

Jeg skjønner det bare ikke. Greit hvis det hadde vært litt sånn småskvetting, men det er snakk om fullverdige toalettbesøk hver gang. Må jo være mange liter. Hvoooor kommer det fra :bored:
 
Jeg skjønner det bare ikke. Greit hvis det hadde vært litt sånn småskvetting, men det er snakk om fullverdige toalettbesøk hver gang. Må jo være mange liter. Hvoooor kommer det fra :bored:
Tissenissen!? :confused005
 
Tar tilbake at jeg sover godt på dagtid [emoji19] Men det var ikke på grunn av beina at jeg ikke fikk sove i formiddag, det var bare hele resten av verden som jobbet i mot meg. Masse bråk av forskjellig slag hver gang jeg nesten sovna, og da de etter to timer begynte med kanonsalutter ga jeg opp hele prosjektet. Trøtt!
 
Nå har jeg bare sittet her i 2 timer og dagdrømt om senga. Gleder meg sååå til jeg skal legge meg! Bare 1,5 time så skal jeg gå og pusse tennene altså. :love7 Søvn er min nye store kjærlighet.
 
Får ikke sove, murrer litt i magen men tror ikke det er noe.. blir jo gal av å gå å kjenne etter hele tiden [emoji19]
 
Roet seg her igjen, men jeg har sittet oppe og strikket mens jeg så ferdig en film. Fått lagt meg under et halvt fuktig laken nå, selv om jeg kunne holdt i flere timer til. Det ødelegger hele morgendagen bare, så håper jeg får sove snart.
Har sykt vondt i huden øverst på magen nå, er skikkelig sårt punkt som stikker og brenner på er vis, føles sårt. Må dytte vekk ungen, det hjelper litt, men ikke så lenge av gangen.
 
Andre natta uten å få sove. Sov ikke på dagen heller siden jeg ville sikre meg en god natts søvn. Føler meg lurt!
 
Våkna for en stund siden og synes jeg får lite respons fra lillebror i magen, så nå har jeg stått opp og bælmer ned på cola med isbiter! Håper han kvikner til snart så jeg kan gå og legge meg igjen o_O
 
Jeg la meg vel for en time siden, men er så hinsides kvalm jeg greier ikke sovne. Tok selvfølgelig min siste halsbranntablett for ørten timer siden, og det er det eneste som pleier å hjelpe. Så vurderer om jeg bare skal gå å kaste opp [emoji849] Men nå er det faktisk 9 dager siden sist eller noe!! Hadde håpt jeg var ferdig med det. *Sutre*
37+0 nå etter midnatt! Yay for dét, i alle fall [emoji4]
 
Jeg la meg vel for en time siden, men er så hinsides kvalm jeg greier ikke sovne. Tok selvfølgelig min siste halsbranntablett for ørten timer siden, og det er det eneste som pleier å hjelpe. Så vurderer om jeg bare skal gå å kaste opp [emoji849] Men nå er det faktisk 9 dager siden sist eller noe!! Hadde håpt jeg var ferdig med det. *Sutre*
37+0 nå etter midnatt! Yay for dét, i alle fall [emoji4]

Halsbrann her også! Veldig slitsomt... Hjelper det å kaste opp? Det frister men så har jeg på følelsen av at det ikke hjelper og da er det ikke verdt det... :P

Hurra for 37+0! :D
 
Halsbrann her også! Veldig slitsomt... Hjelper det å kaste opp? Det frister men så har jeg på følelsen av at det ikke hjelper og da er det ikke verdt det... [emoji14]

Hurra for 37+0! :D
Vet faktisk ikke om det hjelper. Så lenge jeg har tatt tabletter, har kvalmen forsvunnet øyeblikkelig. Så har ikke trengt å prøvd det. Jeg har også på følelsen at det ikke hjelper, men kanskje til og med gjør det verre. Så nå håper jeg bare det går over av seg selv snart.
 
Vet faktisk ikke om det hjelper. Så lenge jeg har tatt tabletter, har kvalmen forsvunnet øyeblikkelig. Så har ikke trengt å prøvd det. Jeg har også på følelsen at det ikke hjelper, men kanskje til og med gjør det verre. Så nå håper jeg bare det går over av seg selv snart.

Hva heter tablettene? Er de reseptfrie? Får håpe det går over kjapt ja!

Responsen går strålende, tok ikke mange minuttene etter iskald cola at det ble action nedi der :P Men nå var det litt tiltak å gå opp og legge seg igjen plutselig...
 
Så bra [emoji4] Reagerer raskt på kald brus her også [emoji6]

De heter novaluzid og er reseptfrie, ja. Blir apoteket i morgen tidlig [emoji13]
 
Takk, det tror jeg at det blir på meg også! Taco var ikke den lureste middagen å ha :P
 
Så bra [emoji4] Reagerer raskt på kald brus her også [emoji6]

De heter novaluzid og er reseptfrie, ja. Blir apoteket i morgen tidlig [emoji13]
Hvis du trenger akutt lindring inatt kan du prøve et glass vann med bakepulver i. Ikke særlig digg, men det funker ganske bra mot halsbrann!
 
Back
Topp