Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Skal prøve med én gang, faktisk! Takk for tipset [emoji7] Ingen andre kjerringråd har funket, men dette høres også ut som det mest fornuftige så langt
Håper det hjelper! Har levd på novaluzid selv i mange måneder nå. Tryglet legen om noe sterkere forrige gang, så fikk resept på en brusetablett som tas 1-2 ganger daglig. Tar 1 tablett før jeg legger meg, og har omtrent ikke merket noe til halsbrannen siden jeg begynte! :eek::D
 
Håper det hjelper! Har levd på novaluzid selv i mange måneder nå. Tryglet legen om noe sterkere forrige gang, så fikk resept på en brusetablett som tas 1-2 ganger daglig. Tar 1 tablett før jeg legger meg, og har omtrent ikke merket noe til halsbrannen siden jeg begynte! :eek::D

Det er skikkelig deilig, da! Sure oppstøt er noe herk. Har vel ikke trengt mer enn et par tabletter ca. annenhver dag, men da har de jaggu vært gull også [emoji4]

Føler bakepulveret hjalp, så om det er placeboeffekt eller ikke bryr jeg meg ikke om [emoji23] Dessverre våknet knerten av det kalde vannet, så nå ble det litt lett akrobatikk i magen [emoji13] Mye bedre enn oppstøt, det skal sies.
 
Litt tidlig våken til lørdag å være, men er fornøyd med at jeg sovnet fort igjen etter hver dotur i natt! Ser ut på tråden her til at søvnproblemene gjelder mange etterhvert!
 
Litt tidlig våken til lørdag å være, men er fornøyd med at jeg sovnet fort igjen etter hver dotur i natt! Ser ut på tråden her til at søvnproblemene gjelder mange etterhvert!

Ja, søvn er jammen mangelvare for tiden :meh:
3,5 time totalt i natt....får prøve med en hvil senere i dag tror jeg
 
Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Pusekattene er så glad i oppmerksomhet at de har åpna kjøkkendøra i natt for å komme opp til meg. :wideyed:
Koselig, det, hadde de bare sovet på natten...
Sovnet litt over 01, ble vekket av pus første gang 03. Ga til slutt opp å få sove kl 06:30, da var det blitt varmt i tillegg og lille hadde hatt turnoppvisning i en time.
 
Ja, søvn er jammen mangelvare for tiden :meh:
3,5 time totalt i natt....får prøve med en hvil senere i dag tror jeg
Ja, det er virkelig for lite! Jeg er vanligvis B-menneske, men nå sitter jeg og gleder meg til å legge meg hele kveldene. Føles helt rart.
 
Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Pusekattene er så glad i oppmerksomhet at de har åpna kjøkkendøra i natt for å komme opp til meg. :wideyed:
Koselig, det, hadde de bare sovet på natten...
Sovnet litt over 01, ble vekket av pus første gang 03. Ga til slutt opp å få sove kl 06:30, da var det blitt varmt i tillegg og lille hadde hatt turnoppvisning i en time.
Hadde også en malende kosete katt i øret deler av natta. Han gikk heldigvis på badet og la seg da jeg var oppe på do i 3-tida. Syntes sikkert vi forstyrret nattesøvnen hans. :p Kanskje du må få stengt den døra bedre... Men de høres veldig søte ut da!
 
Våkna av måkeskrik, lyst rom som egentlig ikke pleier være problem.
Så fikk jeg så mensmerter igjen selvom jeg sov med bena strekt ut så godt jeg kan.
Gikk på do og fikk gjort mitt men serie jo 07om morgenen...er veldig b-menneske..må ha søvn .
 
Hadde også en malende kosete katt i øret deler av natta. Han gikk heldigvis på badet og la seg da jeg var oppe på do i 3-tida. Syntes sikkert vi forstyrret nattesøvnen hans. :p Kanskje du må få stengt den døra bedre... Men de høres veldig søte ut da!
Fatter ikke hvordan de fikk det til, men det kan hende at jeg ikke fikk lukket den godt nok i går. Håper det. :p
Den ene var fornuftig nok til å legge seg i vinduskarmen etter å ha bøllet rundt i et par timer, men den andre har ligget og sleika og trampet på bl.a baksiden av låret mitt. Med klør. :wacky:
 
Jeg sovnet! Og jeg sov helt til 08:30 før jeg måtte på do! :wideyed: Så sovnet jeg igjen en time før ny tissetur og la meg egentlig bare for å slumre. Våknet med et brak kl 10:10. Da ringte frisøren som jeg skulle vært hos kl 10 :woot: ...godt jeg bor 50 meter unna. 12 minutter senere var jeg på plass og nå skal jeg bli ny, siste pimp før jeg blir trebarnsmamma o_O:bag:
 
Får ikke sove, murrer litt i magen men tror ikke det er noe.. blir jo gal av å gå å kjenne etter hele tiden [emoji19]

I know the feeling! Spesielt når man kjenner at det murrer før man sovner, og så er det nada når man våkner igjen [emoji19]
 
Hadde bare én tur på do i natt [emoji33][emoji1319] Våknet 08:10 og lista meg på do siden poden fortsatt sov, men da våkna han selvfølgelig. Jaja, har fått mange timer søvn, om enn ikke helt sammenhengende. Får helt åndenød hver gang jeg må snu meg i senga og er innom ryggleie et sekund [emoji38]
 
Skal prøve med én gang, faktisk! Takk for tipset [emoji7] Ingen andre kjerringråd har funket, men dette høres også ut som det mest fornuftige så langt

Natron er enda bedre. 10-11,- posen og funker supert!
 
Nettopp sånn det er [emoji849]

Mmhmmm. Murrer her jeg sitter hos frisøren da, men jeg tillegger det ingenting, det er visst bare en del av veien og ikke noe action.
 
Natron er enda bedre. 10-11,- posen og funker supert!



Funka i alle fall med bakepulver, men blir nok å kjøpe novaluzid uansett. Slipper å stå opp, og slipper å fore nattdyret med kaldt vann [emoji23] Pluss at det er enkelt å ta med seg i vesken.

Men veldig takknemlig for alle tips, og det var virkelig redningen i natt. Hverken love hearts, mandler, melk eller andre "fantastiske kjerringråd" har funket tidligere

Dog det viktigste; maks 30 dager til jeg får igjen magen min [emoji13]
 
Jøss, har alle sovet godt i natt? Første natta uten aktivitet i denne tiden jo ...:wideyed:

Jeg la meg rundt 01:30, da alle var på plass hjemme igjen, og sovnet faktisk ganske fort og greit. Fikk sove helt til 06 før jeg måtte tisse og deretter helt til kl 10!!! Hva skjer? o_O
 
Back
Topp