Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Det fuktige lakenet jeg brer over meg er fantastisk forresten; anbefaler alle å henge ut et dynetrekk uten dyne og la det henge og bli duggvått til dere legger dere!

Jeg våknet forresten i en dam av sikkel i natt og nå i formiddag. Haha. Virkelig sovet, får man si. Najs.
 
Jøss, har alle sovet godt i natt? Første natta uten aktivitet i denne tiden jo ...:wideyed:

Jeg la meg rundt 01:30, da alle var på plass hjemme igjen, og sovnet faktisk ganske fort og greit. Fikk sove helt til 06 før jeg måtte tisse og deretter helt til kl 10!!! Hva skjer? o_O
Sovnet litt over 12, do litt over 5, videre søvn til halv 9. :) En del småoppvåkninger, men er blitt mindre kresen, så vil si det var en veldig god natt!
 
Det fuktige lakenet jeg brer over meg er fantastisk forresten; anbefaler alle å henge ut et dynetrekk uten dyne og la det henge og bli duggvått til dere legger dere!

Jeg våknet forresten i en dam av sikkel i natt og nå i formiddag. Haha. Virkelig sovet, får man si. Najs.

Sovna seint, men sovet godt! Tok smertestillende før jeg la meg da, det kan jo ha hatt en innvirkning [emoji28]
 
I går natt var siste festivalnatt i byen. Endte med at jeg var ute helt til det stengte. Kompisene mine hentet godstoler, puter og drikke til meg hele kvelden. Så det var på alle måter bedre enn å sitte hjemme alene og måtte reise seg selv [emoji23] Kom ikke hjem før i fire-tiden, og da sovna jeg ganske raskt! Var kjempedeilig [emoji4] Dog noget groggy når jeg våknet utpå formiddagen i dag.

Siste festkrampetrekninger før knøttet er her og låser meg litt mer hjemme [emoji23] [emoji173]
 
Mye tanker nå... nå er vi over midnatt og det er dermed 23 juli... 24 Juli blir jeg mamma :eek: jeg er ikke helt klar føler jeg, er vel sånn det er for mange :p Får jeg sove noe disse 2 siste nettene tro? Jeg har tisset 4 ganger nå bare etter jeg har lagt meg... gleder meg til å (forhåpentligvis) få igjen blærefunksjonen min.
 
Mye tanker nå... nå er vi over midnatt og det er dermed 23 juli... 24 Juli blir jeg mamma :eek: jeg er ikke helt klar føler jeg, er vel sånn det er for mange :p Får jeg sove noe disse 2 siste nettene tro? Jeg har tisset 4 ganger nå bare etter jeg har lagt meg... gleder meg til å (forhåpentligvis) få igjen blærefunksjonen min.

Så spennende! Tenk å vite datoen liksom [emoji54][emoji173]️
 
Nuh legger jeg meg. Måtte bare strikke litt og påse at guttene som sover nede i kjellerstua roet seg nå kl 01 etter flere beskjeder om innestemme osv. Virker som de godtok det nå. De er en fin gjeng, trekløver, men de kan bli litt elektriske sammen og holde det gående.

Jeg nekter å bli underholdt av dem også, i tillegg til varmen, overaktiv blære og alt med seg.

Sånn. Prøve sove litt nå,
 
Så spennende! Tenk å vite datoen liksom [emoji54][emoji173]️

Det er på godt og vondt tenker jeg, det å vite datoen. Jeg vet ikke hva jeg hadde følt egentlig ...
 
Mye tanker nå... nå er vi over midnatt og det er dermed 23 juli... 24 Juli blir jeg mamma :eek: jeg er ikke helt klar føler jeg, er vel sånn det er for mange [emoji14] Får jeg sove noe disse 2 siste nettene tro? Jeg har tisset 4 ganger nå bare etter jeg har lagt meg... gleder meg til å (forhåpentligvis) få igjen blærefunksjonen min.

Det er så spennende! Så rart og så fint å vite datoen på forhånd.

Søvn er vel muligens litt vanskelig, men håper i alle fall du får slappet godt av nå disse siste timene [emoji4]
 
Har vært våken litt for lenge nå. Dautrøtt da jeg våkna, og er det i grunnen enda, men får likevel ikke til å sovne pga halsbrann.
 
Tror jeg hadde foretrukket å vite dato selv. Det kan liksom skje når som helst i løpet av en hel måned, og det er litt stressende. Spesielt sidrn jeg gruer meg.
 
Våknet ca 2:20 av at jeg skulle snu meg. Må ha gryntet eller uffet meg eller noe, for samboeren lurte på om det gikk bra. Ble selvsagt lysvåken, gikk og tisset, prøvde å sove mer. Ble liggende å tenke på Handmaid's Tale, særlig siste episode. Halv 4 var jeg blitt så sulten at jeg måtte spise brødskive med skinkeost. Skal lese ferdig forumet, tisse igjen, spyle beina i kaldt vann, og så prøve den der sovinga igjen.
 
Våknet ca 2:20 av at jeg skulle snu meg. Må ha gryntet eller uffet meg eller noe, for samboeren lurte på om det gikk bra. Ble selvsagt lysvåken, gikk og tisset, prøvde å sove mer. Ble liggende å tenke på Handmaid's Tale, særlig siste episode. Halv 4 var jeg blitt så sulten at jeg måtte spise brødskive med skinkeost. Skal lese ferdig forumet, tisse igjen, spyle beina i kaldt vann, og så prøve den der sovinga igjen.

Akkurat samme som meg, våknet ca 2.30 og vært våken siden. Spist og gått på do 3-4 ganger.. kroppen liker ikke å ligge lenger, det er vondt!
 
Har vært våken litt for lenge nå. Dautrøtt da jeg våkna, og er det i grunnen enda, men får likevel ikke til å sovne pga halsbrann.
For meg hjelper det veldig å drikke et glass vann med natron eller bakepulver, som jeg fikk tips om her for et par netter siden. Smaker pyton, men har lindret raskt. Alle andre kjerringråd har vært uten hjelp (mandler, melk, love hearts), men kan hende de funker for deg [emoji4]
 
Har vært våken omtrent hele natten. Denne halsbrannen er bare helt for jævlig for tiden. Blir steike gal!!
 
Det er på godt og vondt tenker jeg, det å vite datoen. Jeg vet ikke hva jeg hadde følt egentlig ...

Denne gangen hadde jeg likt å vite dato for p kunne sikre barnevakt [emoji54]
 
Sovet til nå jo, ikke verst :D skal slappe av litt til før jeg går i gang med det siste på tapetet før jeg reiser til sykehuset i ettermiddag :happy:
 
Back
Topp