Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Kropper begynner å dirre med en gang jeg legger meg, beina er urolige og det kribler sånn i lår og legger at det er umulig å holde dem i ro. Må opp flere ganger om natta for å tøye musklene. Hvordan har jeg holdt ut med dette i 32 uker?? :bored:
 
Fotbehandling med massasje til over 1000 kr på spa i dag, og her sitter jeg på badegulvet midt på natta og gnir urolige bein inn med Eisgel...Vel anvendte penger [emoji38] Hvorfor sover jeg så godt på dagtid (da skal beina tydeligvis ingensteder), mens på natta er det bare «these legs are made for dancing, and that’s just what they’ll do, all night looong, all night, all night...»
 
Lagt meg nå. Lakenet mitt ble fuktig i kveld, himmelsk å legge seg under. Men om jeg får sove gjenstår å se, må tidlig opp og da blir jeg enda mer «stressa» på å sovne.
 
Fotbehandling med massasje til over 1000 kr på spa i dag, og her sitter jeg på badegulvet midt på natta og gnir urolige bein inn med Eisgel...Vel anvendte penger [emoji38] Hvorfor sover jeg så godt på dagtid (da skal beina tydeligvis ingensteder), mens på natta er det bare «these legs are made for dancing, and that’s just what they’ll do, all night looong, all night, all night...»

Levende og rastløse ben er forferdelig!
 
I kveld har jeg vært ute på vift med noen venner. Er jo festival i byen, så mye som skjer og masser av folk ute. Vi gikk korte avstander i mitt tempo, og fant behagelige stoler. De er supersnille og tar masse hensyn, og jeg har det veldig kjekt. Men flere av de ville selvfølgelig hjem "tidlig" (midnatt-ish), og spurte om jeg orket å kjøre. Noe jeg selvfølgelig gidder. Men da orket jeg ikke dra tilbake til byen etterpå. Angrer på det nå, her jeg ligger like søvnløs som alltid. Men har hatt en kjempekveld! Og krysser fingre og tær i håp om at jeg ikke får svi for det i morgen [emoji13]
 
Så kjekt! Ikke minst herlig med venner som tar godt hensyn. Håper du får sove greit.
 
Ikke mer enn lagt meg så måtte jeg skikkelig på do her. Kunne ikke det meldt seg litt før liksom. Gådd! Og sirkus Eliassen is coming om strong!
 
Innom en snartur, men skal prøve å sove igjen. Har diverse greier på sykehuset i morgen, hadde vært greit med litt søvn først.
 
Hoster innom her en liten tur mens jeg venter på at nesesprayen skal redde meg...
 
Opp å tisse.
Spise ei skive og drikke Villa [emoji85]
Ganske våken nå.
 
Se her var det liv ja! :D har ikke vært innom her på evigheter! Tenkte stakkars dere som er gravide og må opp hele/halve natten pga diverse gravidplager. Så tenkte jeg på meg selv som ikke er gravid lenger, men som ikke kommer til å få en hel natts søvn på evigheter ..:bored::arghh::hilarious:

Men foretrekker min grunn for våkenetter og gleder meg til alle her inne skravler med babyene på utsiden av magene
❤️

Håper dere får dere litt søvn iallefall :happy::smiley-angelic001
 
Jeg sovnet faktisk litt etterhvert, og har sovet kun avbrutt av to tisseturer. Men nå ringte klokka og jeg MÅ opp. Vaskehjelpen kommee kl 09, så jeg og jentungen må ut av hus før den tid. 5 timers søvn er jo altfor lite ...
 
Sovnet 2, lys våken halv 7. Klarte å overtale meg selv til å slumre videre til klokka 9. Totale antall toalettbesøk fra jeg la meg til jeg sto opp: 8 :hilarious: Hvor kommer alt tisset fra? Jeg drikker jo ingenting iløp av natta, og gjerne ikke etter klokka 21. Helt villt
 
Sovnet 2, lys våken halv 7. Klarte å overtale meg selv til å slumre videre til klokka 9. Totale antall toalettbesøk fra jeg la meg til jeg sto opp: 8 :hilarious: Hvor kommer alt tisset fra? Jeg drikker jo ingenting iløp av natta, og gjerne ikke etter klokka 21. Helt villt

Det er det jeg mene også. Why??? Det må jo være gammelt fostervann som blir til urin eller noe, og som krølle sa at stress i kroppen evt forstyrrer utskillelsen av hormon som setter ned urinproduksjonen nattestid. Hmpf!
 
Ja, jeg skjønner heller ikke hvor all urinen kommer fra? Og jeg tisser så mye mer i løpet av spesielt de første timene av natten, enn hva jeg gjør i løpet av dagen hvor jeg drikker jevnt og trutt.. Merkelig! Kan det være at kroppen skiller ut mer avfall om natten? Ikke at jeg har peiling, men jeg finner ingen god forklaring.. Og kanskje noe med at det blir press når man ligger flat? Lille hos meg er mer våken om natten også og han ligger godt plassert med hodet nå så mistenker at det også gjør at blæra er omtrent like stor som en valnøtt nå..
 
Back
Topp