Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

La meg 00:30. Bare vært på do tre ganger siden ...:wtf:
 
Men jeg har jo som sagt en ninja inni der nå som er helt psycho og hopper på blæra. Umulig å sove. I tillegg har vi nå en nabokatt som synger dårlig karaoke. Jeg blir gal. Sånn kattevræling er fælt!
 
La meg 00:30. Bare vært på do tre ganger siden ...:wtf:

Samme her... det tar helt av om dagen. Selv i sag som jeg sluttet å drikke klokken 20... :( Nå er jeg lys våken og klarer ikke å sovne igjen. Også er jeg varm, svetter og klør. Hadde vært så godt med noen netter med sammenhengende, uforstyrret søvn før det braker løs. Veldig vondt i flanken også, hatt i flere dager...
 
Kattevræling er faktisk grusomt. Ingen naboer her som har katt, så heldigvis ikke plaget med det. Og bolla mi har holdt seg unna blæra i det siste, men har intense smerter nederst i livmora. Lå faktisk og ropte for meg selv i sted, for det var så he#*%&es vondt. Og så flirte jeg av hvor teit det var. Som jo gjorde det vondt igjen [emoji23] Gurimalla altså.
 
[emoji17][emoji17][emoji17][emoji17][emoji17][emoji17]

Omtrent mange ganger om dagen, så tenker jeg; Hvem i all verden kan påstå det er kjekt å gå gravid?

Er det ikke det ene, så er det noe annet. Det. Er. Ikke. Koselig. Resultatet er jo selvfølgelig det, men ikke veien dit [emoji849]

Det finnes noen der ute (sannsynligvis noen som ikke har behov for å dele frustrasjon på et forum) som knapt merker svangerskapet på annet enn en voksende mage... Tipper det er de som står bak utsagn som at «gravide stråler» og ikke minst bak forslag om at mor og far må ha like lang permisjon etter barnet er født, siden svangerskapet kun er en kosmetisk hendelse som er over i det ungen popper ut.
 
Våknet 10 over 3. Har fått en idiotisk vane; jeg drømmer at det er morgen og helt normalt å stå opp, så våkner jeg, tror på løgndrømmen, står gladelig opp, innser så at det er mørkt og ar jeg har gått i fella igjen!

Skal oppdatere meg på forumet og bli litt kald i kroppen før jeg prøver meg på senga igjen.
 
5 oppvåkninger i natt (tisseturer) før jeg i 4tia bare måtte stå opp! ligger på sofan lys våken og ikke engang hundene forstår hvorfor det er liv i huset, ser på meg og tenker: GÅ Å LEGG DEG hahahaha. deilig at det ikke er like varmt i natt/dag og at lufta ble litt lettere etter regnet som kom
 
Ferdig tisset, la andre etappe starte..
 
Opp å tisse.
Drikke vann.
Kvalm.
Mini romsterer.
Jeg er lys våken [emoji31]
 
Det finnes noen der ute (sannsynligvis noen som ikke har behov for å dele frustrasjon på et forum) som knapt merker svangerskapet på annet enn en voksende mage... Tipper det er de som står bak utsagn som at «gravide stråler» og ikke minst bak forslag om at mor og far må ha like lang permisjon etter barnet er født, siden svangerskapet kun er en kosmetisk hendelse som er over i det ungen popper ut.

Du har noen gode poenger der, altså. Og apropos stråling - jeg har to nære kompiser som på et par fester har fortalt meg hvor mye jeg stråler som gravid. Det har gitt meg en god latter der jeg åker meg frem på stolen og planter henda godt nedi armlen og bord for å ta sats til kveldens ørtogførtiende dopause. Eneste strålingen jeg kjenner er fra blæren.

Men ja, digresjon. Unner alle og enhver å ha et smertefritt svangerskap [emoji4]

Har enda til gode å høre om en eneste person som mener 50/50-deling av permisjon er en god idé, foruten om de samfunnsøkonomene som innførte f#%nskapen. Og apropos - med dagens ordning har far to flere øremerkede permisjonsuker etter barnet er født enn mor. De har jo også krav på to uker rett etter fødsel. Nei, nå må jeg slutte. Får i alle fall ikke sove om jeg skal tenke på dette.
 
Jeg begynte å koke igjen i natt etter at jeg la meg. Hadde det ikke vært for at den isbit maskinen bråker noe sinnsykt. Den skulle fått stått og gått hele natta på soverommet. Hetetokter er noe herk.
 
Nei fy fader altså. Helvetesnatt! Dere vet jo hvordan jeg hadde det før jeg sovnet, men jeg rakk altså enda en tissetur, og hun i magen hadde rukket å bli fullstendig gal. YAY! Siden jeg sovnet har jeg våknet hver time og måttet på do. Jeg må ha tisset tre liter i natt, minst! Lengste sovestrekket mitt var fra 08:30 og til nå. Full blære. Igjen. Og kattene holder fortsatt på!!

Står opp nå selv om jeg føler meg helt totalt ødelagt. Det er helt stille, så jammen om jentene sover også. Får se. Tenkte jeg skulle lage vaffelrøre som de kan få til brunsj, hvis jeg gidder.
 
I natt skal jeg sove hele natta,
i natt skal jeg sove hele natta,
i natt skal jeg sove hele natta...
 
I dag har jeg sovet hele dagen, så kommer garantert til å henge her inne i natt [emoji85]
 
Back
Topp