Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

God morgen :dead: Ligger fremdeles i senga og krysser fingrene for at det er overskya ute, ettersom det tordnet i natt. Digg hvis det kunne blitt en skikkelig grå og regnfull dag i dag.
 
Sovnet 6 og våknet halv 11, i det minste noen timer søvn. Skulle bare ønske de kom mellom 2 og halv 7 heller
 
Sova rundt 3 - 4 tiden. Trodde aldri jeg skulle få.sove siden jeg ikke var trøtt. Og våkna før 12 i dag :p der syns jeg ikke var værst å våkne før 12 :happy:
 
Må si jeg er blitt glad i den luren på verandaen på formiddagen da! Veldig godt å sove utendørs. :) Men ja... Søvn på natta hadde vært best!
 
:smiley-angry026

Føkk varmen!
 
Det har vært skogbrann i området og ettersom det såklart er vindstille så er hele nabolaget dekket i røyk og alle vinduer må lukkes, fordi røyken stinker. Jeg kreperer snart
 
Det har vært skogbrann i området og ettersom det såklart er vindstille så er hele nabolaget dekket i røyk og alle vinduer må lukkes, fordi røyken stinker. Jeg kreperer snart
Ånei! Håper brannen er slukket! Men det hørtes slik ut på måten du sa det.

Og føler virkelig med deg. Hjelper det i det minste på lukten å lukke vinduene? Og hva er værst, lukten eller varmen? [emoji848]

På alle måter en forferdelig trasig situasjon.
 
Ånei! Håper brannen er slukket! Men det hørtes slik ut på måten du sa det.

Og føler virkelig med deg. Hjelper det i det minste på lukten å lukke vinduene? Og hva er værst, lukten eller varmen? [emoji848]

På alle måter en forferdelig trasig situasjon.

Brannen er slukket, null skader o.l, så det er bra og selvsagt det viktigste.

Er bare helt drepen varmt i huset uten mulighet for noe gjennomtrekk og i tillegg lukter alt litt eim av grill :hungover:
 
Brannen er slukket, null skader o.l, så det er bra og selvsagt det viktigste.

Er bare helt drepen varmt i huset uten mulighet for noe gjennomtrekk og i tillegg lukter alt litt eim av grill :hungover:
Bra det da [emoji4]

Men har ingen gode forslag her. Vifte uten åpne vindu er vel bare tull. Kjøkken- og baderomsvifte vil jo enten tilføre ny røykluft gjennom sprosser, eller suge ut all luft.

Hmmmm.. Lest noe om å sette isbiter foran vifte. Det vil kanskje funke? Og ellers kald klut på panna. Og å tørke med kald klut mot fotsåle, knehase, albue, tinning, var det ikke noe slikt?
 
Tisset 10!!! ganger til nå i natt... det er mer enn jeg tisser i løpet av en dag. Hvorfor er det sånn st jeg må tisse så mye mer når jeg legger meg da :confused: Og når jeg tok en titt i speilet nå så ser ansiktet mitt helt rart ut, opphovnet med små øyne og gigantiske lepper :p ser ut som jeg har tatt botox wtf..
 
Er det fortsatt natt? Det regnes som natt her, er ihvertfall stille i resten av huset. Kjedelig å våkne kl 05, men bittelitt deilig også. Ikke hver dag en får drikke kaffekoppen helt i fred.
 
Tisset 10!!! ganger til nå i natt... det er mer enn jeg tisser i løpet av en dag. Hvorfor er det sånn st jeg må tisse så mye mer når jeg legger meg da :confused: Og når jeg tok en titt i speilet nå så ser ansiktet mitt helt rart ut, opphovnet med små øyne og gigantiske lepper :p ser ut som jeg har tatt botox wtf..
Oi! Er det slik fortsatt?
 
Det har funket bedre for meg å få sove igjen etter dopauser de siste nettene. Morgenene starter ufrivillig tidlig da, og føler meg aldri helt uthvilt, men det er tross alt en forbedring fra å sitte og stirre i veggen flere timer hver natt!
 
Tisset 10!!! ganger til nå i natt... det er mer enn jeg tisser i løpet av en dag. Hvorfor er det sånn st jeg må tisse så mye mer når jeg legger meg da :confused: Og når jeg tok en titt i speilet nå så ser ansiktet mitt helt rart ut, opphovnet med små øyne og gigantiske lepper :p ser ut som jeg har tatt botox wtf..

Det berømte "fødefjeset" kanskje? :)
 
Bra det da [emoji4]

Men har ingen gode forslag her. Vifte uten åpne vindu er vel bare tull. Kjøkken- og baderomsvifte vil jo enten tilføre ny røykluft gjennom sprosser, eller suge ut all luft.

Hmmmm.. Lest noe om å sette isbiter foran vifte. Det vil kanskje funke? Og ellers kald klut på panna. Og å tørke med kald klut mot fotsåle, knehase, albue, tinning, var det ikke noe slikt?

Sovnet med et vått badehåndkle som dyne :hilarious:
 
Back
Topp