Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Meg. Sovet en time... fra 23-24.,. Og en halvtime fra 01.30-02...
Våken! Våknet av magevondt (antageligvis jerntablett-relatert) litt før 4 tror jeg. Sitter på stua og spiser druer og drikker Sjokomelk. Svangerskapskontroll hos fastlegen om 5,5 timer, håper jeg får sove mer før det.
 
Våken nå.. men håper å sove litt mer. Tror bare jeg skal spise litt. Kastet opp etter kveldsmat i går så føles så tomt i magen.
 
Våken nå.. men håper å sove litt mer. Tror bare jeg skal spise litt. Kastet opp etter kveldsmat i går så føles så tomt i magen.
Skal også prøve litt mer soving nå. Sov godt. :)
 
Nå våknet mannen og toåringen også. Tvilsomt at toåringen sovner igjen. Mannen er sliten stakkar.
Men det er jeg også [emoji28]
 
Morn morn :)
 
Skulle ønske jeg lå våken pga. rier, men her er det bare den urolige kroppen som er tilbake etter en uke med god søvn :wtf: Og glemte å lufte soverommet idag, så det er vaaarmt
 
Våknet av en ekstrem kvalmebølge og ryggvondt:dead:
Så sitter nå på kjøkkenet og kjenner etter på hva detta er for moe tull.
 
Våknet etter litt over 2 timers søvn :sour:
Sitter i stuen å spiser bringebær og drikker pepsi Max, urolig og småvond kropp :meh:
Men men, får strikke litt og håpe at trøttheten kommer å tar meg etterhvert :)
 
Last edited:
Jeg sitter i bare trusa i stua for å kjøle meg ned og spiser yoghurt :p Skal opp i senga etterpå, tror jeg får sovne igjen snart
 
Mange som sitter oppe å spiser nå! Haha. Jeg har fortsatt ikke sovnet og sitter i senga og spiser frukt og knekkebrød med smør. Ble så kvalm og sulten helt plutselig! Det regner og tordner ute, koselig å høre på!
 
Jeg har vært våken i flere timer nå. Sitter i stua og drikker pepsi max, spiser bamsemums og hører på uværet som brått starta. Drittlei av det skal være så varmt, ga opp å prøve og sovne igjen når jeg starta å svette på øyelokka :shifty: Ingen bedre tider i sikte heller. Jeg trenger norsk sommer med max temperatur på 14 grader. 5 på natten. Takk for meg!
 
Begynte å murre sånn i magen og ryggen når jeg la meg, så nå får jeg ikke sove fordi det er så vondt :hungover:
 
God morgen.
 
Våken gitt, men sovner nok når mannen drar på jobb. Lurer på hva jeg skal ta meg til i dag. Synes det er vanskelig å få dagene til å gå nå... er så varm og orker mindre og mindre for hver dag som går. Begynt å få murringer i magen og «tak» i ryggen.. Får mer av det når jeg gjør husarbeid :p
 
Våken for å gå på do, håper jeg sovner igjen
 
Guttungen starta dagen i 4 tiden og har ikke fått sovet siden. Skal sove når storebror skal duppe. Må det om jeg skal fungere.
 
Har vært oppe "tusen ganger" pga jernmagepine og tissing, men fikk heldigvis sove igjen hver gang. Synes valget mellom å være svimmel av jernmangel eller å ha vondt i magen og sove dårlig er litt lavmål når man allerede er trøtt og slapp. :p
 
Og nå holder jeg på å sulte ihjel, så natta er vel over da. :p
 
Back
Topp