Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Sovnet 02:30. Urolig og dårlig søvn. Selvfølgelig en del planer i dag [emoji19]
 
Får oppholde meg her inne i natt også, da. Nå blir jeg snart SPRØ!!!
Vil sove :(
 
Samme her. I går sovnet jeg litt over 3 og våknet 4, 5 og 06:40. I dag er det 10 (!!) grader kaldere, nesten, men jeg får fader ikke sove. Er så lei
 
Liker ikke det att jeg ikke får sove om nattan :( men er like ubehag å våkne flere ganger om morgnen :hungover:
 
Sjekker inn her. Forferdelig varmt. Den våte kluten jeg hadde med i senga er nesten tørr.
 
I natt har det vært skikkelig kaos med varme, hunder, katter og alt mulig. Våknet litt over 2, og tenker nå på å stå opp. Kanskje jeg må gi opp denne tanken om at soving skal skje på natta?
 
Her starta dagen rett før kl 5 med sprengfull blære og vondt bekken. Prøvde å sove igjen, men 5:30 våknet storebror og sovnet ikke igjen.

Så nå rett før 7 er vi godt inne i frokosten og jeg er zombie i dag.
 
Jeg er helt idiotisk trøtt, dette er lett den verste natta så langt, og det sier jammen litt! :hungover:
 
Ligger helt utslått på sofaen. Totalt tom for energi. Zzz

Håper jeg får sove i natt!!!
 
Jeg sov 2,5 timer på verandaen i formiddag, det gjorde skikkelig godt! I dag er det litg kaldere og litt vind, så har håp om å få sove godt i natt!
 
Jeg har lagt meg. Slått ut på senga. Selvfølgelig ikke under noen dyne.
 
Våknet litt over 4 av at samboer gikk på do. Jeg må prøve gjesterommet en natt tror jeg, virker som jeg er blitt veldig vàr på forstyrrelser.
 
Våknet fire av at samboeren gikk på do jeg og. Så etterpå fikk ingen sove igjen. Og nå kommer svigers på besøk i to dager. Zzzz
 
Dette har vært en idiotisk natt! Det har vært kaldt og godt, og jeg har vært kjempetrøtt, så tror jeg kunne sovet gjennom. Men av alle ting holder vi på å venne hundene til å ikke være på soverommet, og de savner oss såååååå fææææælt. :( Piping og klaging og vandring fram og tilbake, og haugevis med oppvåkninger.
 
Back
Topp