Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Våkner av at jeg er sulten... skjedd flere netter på rad.
Plagsomt, siden jeg ikke eier matlyst om dagen og ingenting frister.

Tror jeg må bestille litt garn. Det hjelper på det meste :D


Er og kan ofte være kjipt det å være sulten midt pp nattaen :hungover: her er det masse garn. Kanskje ikle masse masse men nok til noe :)
 
Våknet sulten nå og...
Trøtt Dr jeg og! Frister lite å stå opp å spise!
 
Trodde klokken var sånn 7 nå, det var den jo ikke..: Oppe for å tisse for 5 gang :p håper jeg klarer å sove litt til..
 
Trodde klokken var sånn 7 nå, det var den jo ikke..: Oppe for å tisse for 5 gang :p håper jeg klarer å sove litt til..
Vært våken siden kl 2, jeg. Zzzzz.
Sto opp og lagde en kopp te nå. Så skal jeg strikke og se på TV til sambo står opp for å jobbe. ;)
Det rare er at jeg ikke føler meg utslitt. Kanskje kroppen begynner å gjøre seg klar for nattevåk. Hmm.
 
Vært våken siden kl 2, jeg. Zzzzz.
Sto opp og lagde en kopp te nå. Så skal jeg strikke og se på TV til sambo står opp for å jobbe. ;)
Det rare er at jeg ikke føler meg utslitt. Kanskje kroppen begynner å gjøre seg klar for nattevåk. Hmm.

Nei, føler meg ikke utslitt av søvnmangel jeg heller og det går egentlig fint at jeg må opp å tisse også. Merkelig... Men jeg tror samtidig at hadde det vært litt kjøligere om dagen så hadde det hjulpet en del på søvnkvaliteten også :p
 
Nei, føler meg ikke utslitt av søvnmangel jeg heller og det går egentlig fint at jeg må opp å tisse også. Merkelig... Men jeg tror samtidig at hadde det vært litt kjøligere om dagen så hadde det hjulpet en del på søvnkvaliteten også :p
Absolutt!
Fant ut i stad at det er mye kaldere på gjesterommet. Så tror jeg havner der etter hvert. Når jeg blir trøtt :p
 
Vært våken siden kl 2, jeg. Zzzzz.
Sto opp og lagde en kopp te nå. Så skal jeg strikke og se på TV til sambo står opp for å jobbe. ;)
Det rare er at jeg ikke føler meg utslitt. Kanskje kroppen begynner å gjøre seg klar for nattevåk. Hmm.

Ikke sovet mer enn 1-2 timer i natt, mye dårlige netter for tiden :rolleyes: Men jeg sto opp for litt over 2 timer siden, sitter å strikker jeg også :) Snart lage meg en kopp koffeinfri kaffe tror jeg :)
Høres ut som kroppen din gjør seg klar for nattevåk ja, godt å være beredt :)
 
Ikke sovet mer enn 1-2 timer i natt, mye dårlige netter for tiden :rolleyes: Men jeg sto opp for litt over 2 timer siden, sitter å strikker jeg også :) Snart lage meg en kopp koffeinfri kaffe tror jeg :)
Høres ut som kroppen din gjør seg klar for nattevåk ja, godt å være beredt :)
Godt å høre at vi er flere.
Har innfunnet meg med at døgnrytmen min ikke er den samme som «vanlige folk» nå lenger, så jeg orker ikke leve etter klokka. Merker jeg blir mer trøtt av å stresse med at «nå er klokka 2, jeg måååå sove». Hvorfor må jeg sove klokka 2? Jeg kan sove klokka 7.

Tror det hjelper å følge kroppen. Pluss, den hvilen msn får av å ligge å slappe av er jo også mye hjelp i :)
 
Oh heisann! Tror jaggu jeg bevitnet litt slimpropp her nå! :woot: :eek:
 
Godt å høre at vi er flere.
Har innfunnet meg med at døgnrytmen min ikke er den samme som «vanlige folk» nå lenger, så jeg orker ikke leve etter klokka. Merker jeg blir mer trøtt av å stresse med at «nå er klokka 2, jeg måååå sove». Hvorfor må jeg sove klokka 2? Jeg kan sove klokka 7.

Tror det hjelper å følge kroppen. Pluss, den hvilen msn får av å ligge å slappe av er jo også mye hjelp i :)

Ja, tror nok også det er fornuftig! Sove når vi er trøtte og ikke bli opphengte i klokka! Mye hvile og avslapping på dagene ja, så kroppen henter seg sikkert inn litt da også :)
Jeg har fått en låsning bak på venstre sida, jammen ikke sikker på om det er bekkenet eller ryggen, men godt er det hvertfall ikke...tror jeg må få bestilt meg en time hos kiropraktor, så kanskje det hjelper litt også :)
 
Ja, tror nok også det er fornuftig! Sove når vi er trøtte og ikke bli opphengte i klokka! Mye hvile og avslapping på dagene ja, så kroppen henter seg sikkert inn litt da også :)
Jeg har fått en låsning bak på venstre sida, jammen ikke sikker på om det er bekkenet eller ryggen, men godt er det hvertfall ikke...tror jeg må få bestilt meg en time hos kiropraktor, så kanskje det hjelper litt også :)
Huff, hørtes ikke godt ut.
Ligg med pute mellom beina for å avlaste :)
 
Fremdeles ikke sovnet igjen... Bleh.. Men kommer til å gjøre det snart å sove til utpå formiddagen :p jaja. 12 dager til babyen er på utsiden i stedet for innsiden. Spent på hvordan ting blir da... skal jo ha keisersnitt, så spent på formen etterpå også. Også lurer jeg på hva jeg skal bruke dagen til. Mannen skal jobbe overtid og kommer hjem på kvelden. Det er meldt litt regn og torden i dag, Hmm. Har jo noen huslige sysler blant annet ryddig som jeg skulle ha fått gjort, men motivasjonen er ikke helt der om dagen :p ender vel opp med Netflix igjen da!
 
I natt var jeg for trøtt til å sjekke forumet! Våknet kvart på 3 av varmen, tok meg noe å drikke og sto litt ute på verandaen i en balje med kaldt vann. :hilarious: La meg så på sofaen til ca kvat over 4, ble da vekket av en kosete katt. Tilbske til soverommet hvor jeg har sovet til nå. Utslitt som vanlig, men glad dere begynner å finne en rytme! Var mest varmen i natt da, kanskje jeg hadde slitt uansett.
 
Har heldigvis BBhuge, hjelper godt :)
Har fått sovet ca 3 timer til nå, det hjelper jo veldig :) Håper du har fått deg litt mer søvn du også :)
Ja, ble litt over en time. Skal legge meg litt utpå dagen tror jeg.
 
Back
Topp