Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Får så skikkelig vondt i magen når jeg legger meg etter å ha vært på do, eller når jeg snur meg i senga. :(

Det får jeg også, vond mage etter dobesøk særlig nattestid. Blæh.

Nå må jeg egentlig sove. Jentungen skal på Barnas Øy hele uka, og det betyr opp kl 07 hver morgen for å rekke båten. Urk. Jeg får selvsagt ikke sove når jeg må sove.
 
Guttungen våkna hylende ca 3:40 av at han antagelig hadde natteterror og mista smokken sin. Men han hadde roet seg til jeg rakk inn på rommet hans. Kosa litt med han før jeg gikk ned igjen på do.

Og når jeg skulle legge meg igjen så har mannen stjelt og lagt seg oppå hele dobbel dyna.
Så nå ligger jeg her og fryser og må tisse igjen. Eller kjennes slik ut.
 
Bare våken fire ganger i natt :D Nice.
 
Hadde en helt nødvendig middagshvile (som nok ble for lang) i kveld som jeg håper ikke har føkket opp hele natta. Skal slappe av med drikke og lav belysning en stund til og så gi det et forsøk.
 
Hadde en helt nødvendig middagshvile (som nok ble for lang) i kveld som jeg håper ikke har føkket opp hele natta. Skal slappe av med drikke og lav belysning en stund til og så gi det et forsøk.
Fikk du sove?
 
Jeg sov fra 17-18 på ettermiddagen, har ligget lys våken siden kl 2.
Holdt på å sovne da jeg fikk ei rie, og da våkna kroppen til!

Ligger i tillegg å hører på snorkinga til sambo. Dritirriterende.
Skal sove litt før kontroll, blir vanligvis trøtt på morgenen. Nå vurderer jeg en kopp te og strikking.

Synd at det ble med den ene rien. Har hatt skikkelige murringer i 6 netter på rad nå. Må jo ta seg opp snart?
 
Fikk sove sånn relativt greit i går kveld, og da blir det selvfølge til at man ligger våken etter dotur i stedet. Det er liksom ikke lov å få nok søvn
 
Jeg angrer på at storebror fikk. Duppe så mye i går. Han er lys våken kl 5:30 [emoji15] men det er ikke jeg
 
la meg med en intens hodepine i går kveld ca 22.30. våknet igjen ca 00.30 og måtte dusje,spise og ta en paracet før jeg sovna igjen i 02.00tiden for så å vokne kl 06.00. la meg på sofan uten hodepine heldigvis og sov til 08.30. siste 2 ukene har jeg omentrent ikke sovet og tror nok hodepinen kommer av det. baahh litt lei det dær nå!!
 
Så bra du iallefall fikk sove litt.
Ja. Takk! Tung periode dette for oss alle. Hadde jeg/vi bare fått sovet litt mer normalt hadde nok denne delen av svangerskapet kjentes utrolig mye lettere ut.
 
Ja. Takk! Tung periode dette for oss alle. Hadde jeg/vi bare fått sovet litt mer normalt hadde nok denne delen av svangerskapet kjentes utrolig mye lettere ut.
Signerer den. Jeg sov fra 00.45 til 01.30.
Og så sov jeg fra 06.30-08.30...
Sliten i dag. Har i tillegg hatt litt sammentrekninger i natt og i morges. Har hatt det de siste 6 nettene, men ikke så harde som i natt. Skal på kontroll snart. Spent på om det er noe modent. Skal be dem sjekke det.
 
Signerer den. Jeg sov fra 00.45 til 01.30.
Og så sov jeg fra 06.30-08.30...
Sliten i dag. Har i tillegg hatt litt sammentrekninger i natt og i morges. Har hatt det de siste 6 nettene, men ikke så harde som i natt. Skal på kontroll snart. Spent på om det er noe modent. Skal be dem sjekke det.
Fy flate, det er jo bare ikke nok! Lykke til på kontroll. :)
 
Jeg sov fra 17-18 på ettermiddagen, har ligget lys våken siden kl 2.
Holdt på å sovne da jeg fikk ei rie, og da våkna kroppen til!

Ligger i tillegg å hører på snorkinga til sambo. Dritirriterende.
Skal sove litt før kontroll, blir vanligvis trøtt på morgenen. Nå vurderer jeg en kopp te og strikking.

Synd at det ble med den ene rien. Har hatt skikkelige murringer i 6 netter på rad nå. Må jo ta seg opp snart?
Mannen min er på ferie, så jeg har hele senga, og for så vidt hele leiligheten for meg selv. Får ikke sove av den grunn :)
 
Jeg sov 1.5 time i går på dagen/kveldstid! Er så trøtt, så måtte..
La meg i senga kl 01:00. Sovna 1 time fra 04:00.
Og låg bare å vrei meg til kl 10:00..
får så sinnsjukt vondt i sidene på låra når ej ligge på siden, som voksesmerte. Har hatt det ganske lenge.. er det som gjør at jeg ikke får sove, pluss dobesøk 6-7 ganger.. Søvn er ikke noe for oss gravide, tydeligvis :p
 
Vi har 29,8 grader i andre etasje. Passivhus liksom... Drivhus er bedre betegnelse. [emoji13]
 
Back
Topp