Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Får du ikke til å gå en tur ila dagen og få litt luft da? Kanskje det hjelper?
Hmm, ja, kanskje. Kan ikke gå så langt før det blir vondt, men litt er sikkert bedre enn ingenting.
Ellers funker jo sex ;) for de som får lov til å ha det... :shifty: her har vi blitt rådet om å avstå pga livmorhalslengden min.
Ikke så veldig fristende for tida for å være ærlig, ting er litt i ubalanse der nede. Men hormonene tar over showet nå og da. :p
 
Hmm, ja, kanskje. Kan ikke gå så langt før det blir vondt, men litt er sikkert bedre enn ingenting.

Ikke så veldig fristende for tida for å være ærlig, ting er litt i ubalanse der nede. Men hormonene tar over showet nå og da. :p
Sett deg ute og få frisk luft på kvelden før du legger det. Det gjør underverker! :)
 
Æsj, frisøren avbestilte timen min...
 
Sett deg ute og få frisk luft på kvelden før du legger det. Det gjør underverker! :)
Kanskje. Jeg føler det hadde hjulpet mer hvis jeg hadde problemer med å få sove, men at det er noe annet som trengs for å ikke våkne?
 
Nei, nå går jeg og spiser, holder på å sulte ihjel! :rolleyes:
 
Kanskje. Jeg føler det hadde hjulpet mer hvis jeg hadde problemer med å få sove, men at det er noe annet som trengs for å ikke våkne?
Åja. Skjønner. Her sliter jeg med å sovne igjen. Er jo våken maange ganger i løpet av natten.

Så der har jeg dessverre ikke noen tips :(
 
Jeg savner en god natt søvn selv.
Våkna i 3 tiden i natt pga babycallen gikk tom for strøm
Og rundt 5:30 bestemte storebror seg for å stå opp.

Drømmer om 6-8 timer sammenhengende søvn.
 
Får du ikke til å gå en tur ila dagen og få litt luft da? Kanskje det hjelper?

Ellers funker jo sex ;) for de som får lov til å ha det... :shifty: her har vi blitt rådet om å avstå pga livmorhalslengden min.:dead:
Det er veldig personavhengig. Jeg blir stort sett mer gira og våken av sex.
 
Trodde jeg poster denne her til morran:

Jeg tittet på denne og ble kjempefornøyd. Lenge siden sist jeg hadde 52 min med dyp søvn i løpet av natta. Innså sånn litt etterhvert at dette er ikke bra likevel.....
0EE996B6-978C-477E-A4ED-AFB8D299495A.jpeg
 
Gleder meg veldig til jeg ikke lenger skal dra på jobb på morran.
 
Trodde jeg poster denne her til morran:

Jeg tittet på denne og ble kjempefornøyd. Lenge siden sist jeg hadde 52 min med dyp søvn i løpet av natta. Innså sånn litt etterhvert at dette er ikke bra likevel.....
Vis vedlegget 265613

Veldig lite dyp søvn på meg for tiden også!
 
Veldig lite dyp søvn på meg for tiden også!
Jeg ble litt overrasket over hvordan jeg klarte å bli kjempefornøyd med mer dyp søvn og ignorere at jeg var en tur på do sånn ca hver time:)
 
Sov nesten 4 timer fra 7 til kvart på 11. Ville heller sovet 2:45 til 6:30, men det er visst ikke opp til meg. :p
 
Jeg hadde tatt den tvert hvis jeg hadde hatt, begynner å bli desperat.
Hør med legen neste gang du er der om det er noen du kan ta nå siste måneden :) Skader i hvert fall ikke å spørre, og nå er det jo ikke mange uker igjen heller. Jeg fikk jo på sykehuset, og da slet jeg ikke med de samme våkentimene midt på natta som jeg gjør hjemme, men sov ganske greit natta gjennom.
Du kan jo prøve hver natt uten, men ta en de nettene du våkner og ikke får sove igjen.
 
Trodde jeg poster denne her til morran:

Jeg tittet på denne og ble kjempefornøyd. Lenge siden sist jeg hadde 52 min med dyp søvn i løpet av natta. Innså sånn litt etterhvert at dette er ikke bra likevel.....
Vis vedlegget 265613
Hvilken klokke har du?
 
Sovnet halv 3, våknet 4, enda ikke sovnet igjen. Ga opp tilslutt og stod opp kl 7.. Skal reise på hytta idag, så hadde jo vært greit med litt mer enn 1,5 time søvn.. Får prøve igjen om en times tid når mannen har forlatt senga :angelic:
 
Sovnet halv 3, våknet 4, enda ikke sovnet igjen. Ga opp tilslutt og stod opp kl 7.. Skal reise på hytta idag, så hadde jo vært greit med litt mer enn 1,5 time søvn.. Får prøve igjen om en times tid når mannen har forlatt senga :angelic:
Uff, det hørtes tungt ut! :(

Jeg klarte unngå nattens oppvåkning ved å snu meg rundt og sove videre istedenfor å gå på do da jeg våknet! Så har sovet ca 1 til 7, veldig fornøyd! Håper jeg klarer å fortsette med det fremover.
 
I natt ble det ca 0:45 til 6:15, så må nok sove litt på formiddagen en gang. Er sulten som en ulv nå!
 
Back
Topp