Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Så lei. Så sliten. Så trøtt. :smiley-angry017
 
Møkklei av disse nettene :grumpy: Ligger bare å vrir meg, musklene er urolige og irriterte, ingen gode stillinger, Men er trøtt og vil så gjerne sove :arghh:
Det virker så bortkastet rett og slett. Frustrert hver natt, og sliten og slapp hver dag.
 
Nå er jeg sulten og, men jeg gidder faktisk ikke stå opp og spise :shifty:
Jeg var oppe for en time siden og spiste litt nøtter og snakket med katten.
Kanskje jeg bare burde godta min skjebne som nattevåker og gjøre noe morsomt eller fornuftig på natta isteden? Eller få tak i noe sovemedisin.
 
Nå er jeg sulten og, men jeg gidder faktisk ikke stå opp og spise :shifty:
Jeg er og sulten. Og så har jeg vondt i magen.

Har begynt å mistenke for mye fostervann. Dr usikker på om jeg skal ringe føden eller vente til vekstkontroll på tirsdag...
 
Jeg var oppe for en time siden og spiste litt nøtter og snakket med katten.
Kanskje jeg bare burde godta min skjebne som nattevåker og gjøre noe morsomt eller fornuftig på natta isteden? Eller få tak i noe sovemedisin.
Jeg fikk innsovningstabletter av fastlegen. Nonizin eller hva de het. De funker! Men jeg turte bare å ta én en kveld det var helt krise.
Så nå ligger jeg her da. Stress å være redd for medisiner...
 
Kan det være farlig?
Har googlet litt (ikke smart, I know) og det kan kan føre til for tidlig vannavgang (der er ikke noe stress nå, er 35+2), at morkaken løsner for tidlig og fosterdød. :(
Men vet ikke hvorfor det kan bli så kritisk av for mye vann.

Kjenner godt med liv, og smertene er ikke noe «nye». Så er egentlig ikke bekymret. Det er mer det at det plager meg å ha så vondt, spesielt når jeg snur meg.
Det er vanligere med for mye fostervann ved flerlingesvangerskap, og jeg bærer jo på to.
 
Jeg fikk innsovningstabletter av fastlegen. Nonizin eller hva de het. De funker! Men jeg turte bare å ta én en kveld det var helt krise.
Så nå ligger jeg her da. Stress å være redd for medisiner...
Jeg hadde tatt den tvert hvis jeg hadde hatt, begynner å bli desperat.
 
Har googlet litt (ikke smart, I know) og det kan kan føre til for tidlig vannavgang (der er ikke noe stress nå, er 35+2), at morkaken løsner for tidlig og fosterdød. :(
Men vet ikke hvorfor det kan bli så kritisk av for mye vann.

Kjenner godt med liv, og smertene er ikke noe «nye». Så er egentlig ikke bekymret. Det er mer det at det plager meg å ha så vondt, spesielt når jeg snur meg.
Det er vanligere med for mye fostervann ved flerlingesvangerskap, og jeg bærer jo på to.
Uffda, og smertene blir jo bare verre når man ikke får slappet av eller sove også.
 
Jeg hadde tatt den tvert hvis jeg hadde hatt, begynner å bli desperat.
Dra til legen og be om resept. :)

Føler meg teit som ikke tar de, men jeg sover jo av og på gjennom natta. Det er fra kl 4 og utover at jeg sliter. Så lider jo ikke noen skikkelig nød. Får jo litt søvn. Men «sparer» de tablettene til det blir enda verre.
 
Hva sa legen om innsovingstablettene du fikk?
Han sa at jeg ikke burde ta dem jevnt da. Men ved behov. Og så sa han at de skrev det ut får behovet var større enn risikoen. Han ville jo legge meg inn på føden fordi jeg var så ferdig.
Så jeg tok en tablett den kvelden, og så lå sambo og strøk meg på ryggen til jeg sovnet de påfølgende kveldene, og da sov jeg litt og kom meg litt ovenpå.

Men de tablettene er jo ikke skadelig i den forstand. Føler de «brøt» den søvnløs-sirkelen min iallefall.
 
Dra til legen og be om resept. :)
Liker ikke be om slike ting som jeg vet de kanskje kommer til å krangle på. :p Egentlig er det vel den andre typen jeg hadde trengt, siden jeg sovner fort på kvelden men våkner så lett.
 
Sov to fulle netter før helga, skulle ønske jeg visste hvorfor det funket.
 
Sov to fulle netter før helga, skulle ønske jeg visste hvorfor det funket.
Får du ikke til å gå en tur ila dagen og få litt luft da? Kanskje det hjelper?

Ellers funker jo sex ;) for de som får lov til å ha det... :shifty: her har vi blitt rådet om å avstå pga livmorhalslengden min.:dead:
 
Back
Topp