Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Gubben tok seg en tur ut igår. Kom hjem og satte igang et orkester av snorking uten like. Dyttet i han og ba han snu seg, men han påstod at han slett ikke hadde snorket. ...og snorket videre... så nå er jeg lys våken. Igjen..

Litt samme greiene her o_O Bare at jeg aldri rakk å sovne...blir en trøtt dag i morgen jah :cool: Akkurat spist litt, så får vel snart komme meg i seng igjen, bedre lykke denne gangen forhåpentligvis :)
 
Får ta det som trening til man virkelig skal innta zombietilværelsen :p
Blir vel ikke bedre når mini kommer på utsiden heller:wideyed:

Da har jeg vel i det minste evnen til å sovne igjen etterpå ;-) men ja, har store zombie-øve-muskler nå, helt sikkert kroppen som forbereder seg. Om ikke annet har jeg verdens beste lille bebis istedenfor en snorkende mann å holde rundt da :laughing021
 
Litt samme greiene her o_O Bare at jeg aldri rakk å sovne...blir en trøtt dag i morgen jah :cool: Akkurat spist litt, så får vel snart komme meg i seng igjen, bedre lykke denne gangen forhåpentligvis :)
Lykke til. Jeg skal og prøve å sove litt nå :sleep002
 
Hvorfor skal storebror syns det er greit å stå opp kl 6 på morningen. Spesielt når mamma valgte å legge seg litt sent (les etter midnatt) [emoji42][emoji42][emoji42]
 
Da har jeg vel i det minste evnen til å sovne igjen etterpå ;-) men ja, har store zombie-øve-muskler nå, helt sikkert kroppen som forbereder seg. Om ikke annet har jeg verdens beste lille bebis istedenfor en snorkende mann å holde rundt da :laughing021
Forsåvidt sant :p:joyful:
Jeg fikk heldigvis sove igjen, og sov til halv 7 :happy:
Men våknet til en hælsikkes "rie" eller hva jeg skal kalle det.
En sammentrekning som varte i ca 2 min og en syyyk smerte i mage og rygg :confused: Kun den ene ikke noe mere en vanlige kynnere etterpå.
Kanskje kroppen som ville fortelle meg hva jeg har i vente? :wtf::laughing002
 
Det ble ikke mange timene, men snorkingen har hvertfall gitt seg her nå :) Men våknet av krampe, er det ikke det ene så er det det andre ;) Håper du har fått noen timer med søvn :sleep011
Ja, fikk en og en time. Har tydeligvis en indre alarm som ikke tillater mer enn en time om gangen :schocked028:clock
 
Det var jeg og på den tiden. Måtte stå opp og spise. Skulle tro det var en uke siden sist jeg fikk mat :dead:
Stod opp jeg også og spiste. Vanskelig nok å få sove om man ikke skal være sulten i tillegg.
 
Stod opp jeg også og spiste. Vanskelig nok å få sove om man ikke skal være sulten i tillegg.
Ja, jeg har gitt opp å være fornuftig. Sover når jeg får sove, om det er dag eller natt. Spiser når magen rumler. Har prøvd å holde meg våken på dagen, vente til frokost med å spise osv. Førte bare til veeeeeldig lite søvn. :bs
 
For 50 minutter siden hørte tenåringshunden "en mistenksom lyd" og gaulet ut av full hals. Jeg måtte selvsagt tisse. Og drikke. Så begynte hender og føtter å brenne, så jeg måtte skylle dem i kaldt vann. Nå er jeg lys våken.
 
Vi har sperret kattene inne i natt siden de drar på ferie snart. Den ene har vært høylytt misfornøyd med det.
 
Vi har sperret kattene inne i natt siden de drar på ferie snart. Den ene har vært høylytt misfornøyd med det.
Oi, det kan jeg forestille meg! Vi har som regel to lukkede dører mellom soverom og stue som isolerer mot katteklaging. Vi har en dørklorer og en kjempehøymjauer.
 
Må på do for fjerde gang siden jeg våknet! Jeg nekter!
 
Har vel ikke så mye jeg skulle sagt... Ok, ny plan, skal tisse og så sove.
 
Back
Topp