Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

*hikk hikk* fra lille i magen. Jeg er egentlig veldig trøtt, men får ikke sove for det. Prøve å legge fra meg mobilen kanskje? Hehehe. Får nok sove en eller annen gang :)
 
Melkeku, du og du... jeg er ganske sikker på at det hadde vært koseligere med en baby på puppen [emoji13]
 
:greet025
 
Det hikkes her også for øyeblikket. Forleden natt ble det null søvn grunnet veldig aktiv baby i magen, så nå er døgnrytmen min heelt ute og kjører:facepalm:
 
Våknet av kraftig halsbrann. Så måtte stå opp for å bælme litt melk, tom for graviscon-mix. Skal egentlig unngå melk pga sv.diabetesen men - desperate tider krever desperate løsninger :smiley-angelic008
 
Morn, liksom.
 
Vil ikke stå opp!
 
Vondt i bekken etter behandling igår, er jo håpløst å finne en god stilling:arghh:
 
God morgen. Zzzzz
Lå våken klokka 2, klarte ikke sovne men var så sykt trøtt.

Sovnet etter hvert og våknet i stad. Nå ser jeg serie i senga og vurderer å stå opp et par timer :p
 
Nettene er for tiden et eneste langt mareritt. Rett og slett.
 
Nettene er for tiden et eneste langt mareritt. Rett og slett.
Kjenner til det. Tror jeg kan telle på en hånd antall gode netter siden november 2017 :grumpy: Gleder meg faktisk til våkennetter med baby, da er det i det minste en grunn for å være våken.
 
Lalalalala:singing: Ligger her da og nynner på sanger, for å sovne igjen :p
 
Spiste nachos i går... = halsbrann!!
 
Gubben tok seg en tur ut igår. Kom hjem og satte igang et orkester av snorking uten like. Dyttet i han og ba han snu seg, men han påstod at han slett ikke hadde snorket. ...og snorket videre... så nå er jeg lys våken. Igjen..
 
Gubben tok seg en tur ut igår. Kom hjem og satte igang et orkester av snorking uten like. Dyttet i han og ba han snu seg, men han påstod at han slett ikke hadde snorket. ...og snorket videre... så nå er jeg lys våken. Igjen..
Mannfolk :hungover: Lydopptak? :laughing002
 
Det har jeg allerede sikret meg :laughing002 viktig å føre bevis :laughing014 men like forbasket sitter vi her klokka halv 4 om natta å glor... ikke rart man er trøtt på dagtid
Får ta det som trening til man virkelig skal innta zombietilværelsen :p
Blir vel ikke bedre når mini kommer på utsiden heller:wideyed:
 
Back
Topp