Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Åå det er sykt slitsomt å ha sånne innebygde alarmer i kroppen! Har ikke slitt så mye med søvnløshet i 2.trimester denne gangen. Husker at jeg sleit veldig med søvnen under første svangerskap.

Høres ut som en god plan du har lagt[emoji173]️ Er nok kjempe lurt å få sovet litt etter kontrolellen[emoji4]
Slitsomt og fryktelig unyttig! Jeg trenger ikke ligge våken liksom. Jeg er jo trøtt...

Takk for det, håper bare at jeg klarer å sovne på en lys formiddag. Jeg hadde ikke slike problemer med de to forrige. Nå kom søvnvansker allerede to uker før positiv test pga dødsfall og sykdom etc, så det var vel gjerne ikke et optimalt utgangspunkt denne gangen.
 
Sover så dårlig og lite for tiden, litt frustrerende ;) Håper det kommer seg når vi kommer hjem fra ferie om ei uke :happy:

Ser den! Snuppa virker ikke som å ha planer om å
sove igjen her. Så er litt frustrert selv[emoji85]

Hvordan er ferien deres hittil? [emoji173]️
 
Våken. :hungover: Må prøve å sove snart igjen, er bare 3 timer til glukosebelastning.
Da er det bare 5 timer til du får spise en god frokost etter glukosebelastning! :)
Lykke til, jeg styrter sukkervannet da jeg tok testen. Anbefaler deg å gjøre det, det ble ikke så vanskelig å svelge det siste halve glasset på den måten.
 
Slitsomt og fryktelig unyttig! Jeg trenger ikke ligge våken liksom. Jeg er jo trøtt...

Takk for det, håper bare at jeg klarer å sovne på en lys formiddag. Jeg hadde ikke slike problemer med de to forrige. Nå kom søvnvansker allerede to uker før positiv test pga dødsfall og sykdom etc, så det var vel gjerne ikke et optimalt utgangspunkt denne gangen.

Uff, høres utrolig slitsomt ut.
Håper søvnmønsteret endrer seg i løpet av tredje trimester [emoji173]️
 
Ser den! Snuppa virker ikke som å ha planer om å
sove igjen her. Så er litt frustrert selv[emoji85]

Hvordan er ferien deres hittil? [emoji173]️

Forstår frustrasjonen din! Kan fort bli en lang dag for dere i morgen også, med så lite søvn :(
Ferien er helt super, herlig med sol og varme, og rolige dager :Heartred Men kjenner jeg gleder meg til å komme hjem igjen også, og få handlet og gjort i stand til lillegutt melder sin ankomst :Heartblue
 
Forstår frustrasjonen din! Kan fort bli en lang dag for dere i morgen også, med så lite søvn :(
Ferien er helt super, herlig med sol og varme, og rolige dager :Heartred Men kjenner jeg gleder meg til å komme hjem igjen også, og få handlet og gjort i stand til lillegutt melder sin ankomst :Heartblue

Høres digg ut[emoji173]️ Hvor er dere igjen? Var det ikke et sted i USA?
Har dere mye igjen å handle?
 
Ble bare to brødskiver med servelat på. Hadde lyst på alt mulig usunne greier, men Snuppa spiste med meg. Måtte være et godt eksempel for henne[emoji85]

Kjenner igjen den ja [emoji85]
 
Mannen tar over skiftet, skal prøve å få meg en liten times søvn. Slik at jeg «fungerer» resten av dagen!
 
Høres digg ut[emoji173]️ Hvor er dere igjen? Var det ikke et sted i USA?
Har dere mye igjen å handle?

Vi er i USA ja, starter i New York, nå er vi i Florida :) Ei uke igjen, så vender vi nesen hjemover, dagene går fort når en er på tur :happy:
Vi har allerede kjøpt en koffert og en bag ekstra for å få med hjem alt vi har handlet, så tror jeg bør prøve å holde meg unna mer shopping hehe :D Litt blir det vel alltid, men tror det meste er gjort :)

Nå er jeg jammen meg sulten også, vi spiste middag/kvelds for tidlig i dag. Eneste å ta av er sjokolade og litt chips, jammen godt jeg ikke er på ferie hele svangerskapet Hehe :cool:
 
Det føles som natta.....
 
Hvilke fikk du?
Fikk noen små innsovingstabeletter som virkelig gjorde susen! De første to nettene på sykehuset sov jeg 2 timer hver, så det var ganske deilig å plutselig sove natta gjennom! Nå er det tilbake til å være våken mellom 3 og 6 :shifty:
 
Back
Topp