Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Alle sover, alle sover, i sitt lune hi. Det gjør ikke krølle... [emoji41]
 
Våken nå. Ble vekt av den 1årige hunden som var superhappy over at vi alle var samlet på et sted. Søtere og blidere hunder skal man lete lenge etter. :) Følte meg lysvåken etter dét og den obligatoriske doturen, så nå sitter jeg på stua og drikker vann og venter på å komme tilbake i søvnig modus.
 
Tror nesten jeg må spise litt hvis jeg skal være våken hele natta!
 
Nå har jeg rett i koppen. :) Ville egentlig ha brød, men det var tomt. :(
 
Gutten her starta dagen kl 5:30. Kunne godt sovet litt lengre for min del.

Hurra for lakenskrekk og utviklingssprang nr 10 [emoji85][emoji21][emoji42]
 
Jeg sloknet visst i ledningshaugen min likevel... fikk sove hele fire timer før det åpenbart var morgen i avdelingen her. Satser på en liten formiddagslur etterpå [emoji56]
 
Våken nå. Ble vekt av den 1årige hunden som var superhappy over at vi alle var samlet på et sted. Søtere og blidere hunder skal man lete lenge etter. :) Følte meg lysvåken etter dét og den obligatoriske doturen, så nå sitter jeg på stua og drikker vann og venter på å komme tilbake i søvnig modus.

Det var litt vel tidlig morgen. Håper du fikk sovet litt på morgenkvisten.
 
Våken her også. 3. natta på rad at jeg våkner rundt 03.30-04. De to siste nettene har jeg vært så tett i nesa at jeg våkner nok ekstra lett av det også. Nesespray... himmelsk produkt.

Om 5 timer er det vekstkontroll, og jeg vet at også den er med på å holde meg våken. Planen er å bruke mine 20 % sykmelding på å komme til hektene og kanskje sove litt ut etter kontroll.
 
Våken. :hungover: Må prøve å sove snart igjen, er bare 3 timer til glukosebelastning.
 
Våken her også. 3. natta på rad at jeg våkner rundt 03.30-04. De to siste nettene har jeg vært så tett i nesa at jeg våkner nok ekstra lett av det også. Nesespray... himmelsk produkt.

Om 5 timer er det vekstkontroll, og jeg vet at også den er med på å holde meg våken. Planen er å bruke mine 20 % sykmelding på å komme til hektene og kanskje sove litt ut etter kontroll.

Åå det er sykt slitsomt å ha sånne innebygde alarmer i kroppen! Har ikke slitt så mye med søvnløshet i 2.trimester denne gangen. Husker at jeg sleit veldig med søvnen under første svangerskap.

Høres ut som en god plan du har lagt[emoji173]️ Er nok kjempe lurt å få sovet litt etter kontrolellen[emoji4]
 
Sover så dårlig og lite for tiden, litt frustrerende ;) Håper det kommer seg når vi kommer hjem fra ferie om ei uke :happy:
 
Back
Topp