Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Våkna kl 4.15 av crazy fuglekvitter... jeg er også glad for at det er vår assa, men såå tidlig??
:hilarious:

Jeg vet ikke hvorfor jeg er våken. Men når jeg likevel er det fant jeg heldigvis to loppebitt å klø på. Sjarmen med vår når man har kjæledyr...
 
Kan noen skjønne hvorfor jeg fint drikker Cola light i Spania, men i Norge smaker det helt fjernt?
 
Kan noen forklare meg hvorfor lillegutt 2 dager på rad leverer en skikkelig bæsjebleie kl 5 på morningen. Er trøtt, men kan ikke drikke eller spise for jeg skal ta glukosebelastningen om noen timer. Føler liksom ikke at jeg kan hive guttungen til svigermor heller enda.
 
Blærh, lå våken mellom 3-4 og 5-6, så da stod jeg bare opp. Blir 1 time med tv og kaffe før jeg må på jobb, men ville heller sovet o_O
 
Kan noen skjønne hvorfor jeg fint drikker Cola light i Spania, men i Norge smaker det helt fjernt?

Vannet smaker ulikt på de to stedene, da gjør cola light det også, selv om oppskriften er den samme... kjent fenomen for brusoholikere i utlandet [emoji85]
 
Kan noen forklare meg hvorfor lillegutt 2 dager på rad leverer en skikkelig bæsjebleie kl 5 på morningen. Er trøtt, men kan ikke drikke eller spise for jeg skal ta glukosebelastningen om noen timer. Føler liksom ikke at jeg kan hive guttungen til svigermor heller enda.

Han har funnet ut hvordan han lovlig kan få stå opp kl 5???
 
Oogabooga, nå kjenner jeg at jeg har vært våken siden 4:30... snx :goodnight:sleep011:sleep002
 
Får søren ikke sove og må opp om fem timer [emoji31]
 
Testing, testing, 1 2 3...
Ey, god morgen!
 
Back
Topp