Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Blæh, sovnet halv 12, våknet nå og før ikke sove. Blir vel liggende 1-2 timer våken som vanlig :grumpy: Noen andre?

Ny dag, nye muligheter... 5 timer søvn er bedre enn null, men det blir nok en trøtt dag [emoji42]

Her sover yngste sønn hos meg når gubben er borte. Og mini har bronkitt
Våkna kl 3 av at han hoster og hoster. Sitter og sover med en liten bøtte han kan hoste slim i :p på tross av dette er dette en av mine bedre netter i det siste :)

Her sover yngste sønn hos meg når gubben er borte. Og mini har bronkitt
Våkna kl 3 av at han hoster og hoster. Sitter og sover med en liten bøtte han kan hoste slim i :p på tross av dette er dette en av mine bedre netter i det siste :)

Stakkars liten. Har han fått noe ventoline for å åpne opp litt og lette hostingen av slim? Minstemann sover på madrass ved siden av sengen vår for tiden. Han har blitt litt utrygg oppi alle sykehusbesøk. Tror han aner at noe ikke er som det skal. Må vel ta den praten en dag...

Stakkars liten. Har han fått noe ventoline for å åpne opp litt og lette hostingen av slim? Minstemann sover på madrass ved siden av sengen vår for tiden. Han har blitt litt utrygg oppi alle sykehusbesøk. Tror han aner at noe ikke er som det skal. Må vel ta den praten en dag...
Han får slumløsende, og det ser ut til å ta det. Sovner etter å ha fått opp slim. Men må vurdere ventolin hvis det ikke gir seg. Hadde barneastma fra 7 mnd og gjennom hele bhg, så det er 3 år siden han har hostet slik nå.

Dakar lille gutten din ❤

Det gjør han nok. De forstår vel mer enn man skulle trodd..:Heartred

Han får slumløsende, og det ser ut til å ta det. Sovner etter å ha fått opp slim. Men må vurdere ventolin hvis det ikke gir seg. Hadde barneastma fra 7 mnd og gjennom hele bhg, så det er 3 år siden han har hostet slik nå.

Dakar lille gutten din ❤
Uff, håper bronkitten gir seg fort, god bedring:Heartred

Jepp... I dag har sønnen min fått astmamedisin for hosten sin, og han sover uten å hoste!! Jeg ligger an til å kunne få mon første natt med søvn på 2 uker, men får jeg sove? Nope :p

Jepp... I dag har sønnen min fått astmamedisin for hosten sin, og han sover uten å hoste!! Jeg ligger an til å kunne få mon første natt med søvn på 2 uker, men får jeg sove? Nope :p

Jeg får heller ikke sove. Det er varmt, jeg klør og har allerede spydd to ganger siden første forsøk på å legge meg. Bare seks timer igjen til jeg MÅ opp. Festlig...

Uffda :O er fælt å spy!
Jeg skal på noe møte på skolen kl 9. Opp med kidså kl 07:30. Kommer til å være skikkelig opplagt til det møtet kjenner jeg :p rett hjem å prøve sove litt etterpå.
Lykke til i natt!! ❤❤

Blir GAL av pulsen min!! Dunk dunk dunk ! 110-120 i hvilepuls i natt. :arghh:

Samme her... Gikk akkurat inn i kokemodus etter å lest gjennom hele det nye permisjonsforslaget. De har faktisk skrevet svart på hvitt at de regner med at flere pappaer enn tidligere ikke vil benytte seg av sin permisjonsdel (og da forsvinner jo de ukene), så utgiftene til ordningen ikke kommer til å øke, selv om pappaene i teorien tjener mest! [emoji33][emoji15]. Det er det frekkeste jeg har lest på lenge!! De VET at mødrene kommer til å bli like lenge hjemme som tidligere ved hjelp av ulønnet permisjon, og har til og med kalkulert med at staten tjener på at mødrene da taper masse inntekt og rettigheter. Og dette forsøker de å skjule under «likestilling». Grrrrrrr..... [emoji49]

Samme her... Gikk akkurat inn i kokemodus etter å lest gjennom hele det nye permisjonsforslaget. De har faktisk skrevet svart på hvitt at de regner med at flere pappaer enn tidligere ikke vil benytte seg av sin permisjonsdel (og da forsvinner jo de ukene), så utgiftene til ordningen ikke kommer til å øke, selv om pappaene i teorien tjener mest! [emoji33][emoji15]. Det er det frekkeste jeg har lest på lenge!! De VET at mødrene kommer til å bli like lenge hjemme som tidligere ved hjelp av ulønnet permisjon, og har til og med kalkulert med at staten tjener på at mødrene da taper masse inntekt og rettigheter. Og dette forsøker de å skjule under «likestilling». Grrrrrrr..... [emoji49]

Man blir sinna av mindre. [emoji35]
Sånn sett er jeg glad jeg er ringevikar og kan bare la være å ta på meg jobb etter perm, men hadde jeg kunnet hadde jeg vært hjemme lengre. Spesielt siden jeg ikke er helt for at barn rett før og etter 1 år skal i bhg om man ikke må.

Fyf!

Akkurat det der har jeg mistenkt :mad:

Jaja, da er det en ny natt for uglemor. Fire timer til dagen starter, og her sitter jeg. Alt klør. Det er varmt. Jeg er tørst. Jeg må tisse. Lille turner. Jeg finner ingen god stilling. Flott jeg bare har tre avtaler på sykehuset i morgen. Gleder meg allerede til det blir kveld igjen... [emoji6]

Ja. Ligger her igjen jeg også. Tror faktisk jeg skal klare å sovne. Heldigvis er gubben tilbake fra jobb og står opp med guttene, slik at jeg bare kan sove. Så kan absolutt ikke klage

Lykke til Krølle :)

Ja. Ligger her igjen jeg også. Tror faktisk jeg skal klare å sovne. Heldigvis er gubben tilbake fra jobb og står opp med guttene, slik at jeg bare kan sove. Så kan absolutt ikke klage

Lykke til Krølle :) [emoji173]

Takker og bukker. Skal gjøre et nytt forsøk på å finne sengen nå straks... sov godt du også!

Back
Topp