Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her sover yngste sønn hos meg når gubben er borte. Og mini har bronkitt
Våkna kl 3 av at han hoster og hoster. Sitter og sover med en liten bøtte han kan hoste slim i på tross av dette er dette en av mine bedre netter i det siste
Han får slumløsende, og det ser ut til å ta det. Sovner etter å ha fått opp slim. Men må vurdere ventolin hvis det ikke gir seg. Hadde barneastma fra 7 mnd og gjennom hele bhg, så det er 3 år siden han har hostet slik nå.Stakkars liten. Har han fått noe ventoline for å åpne opp litt og lette hostingen av slim? Minstemann sover på madrass ved siden av sengen vår for tiden. Han har blitt litt utrygg oppi alle sykehusbesøk. Tror han aner at noe ikke er som det skal. Må vel ta den praten en dag...
Det gjør han nok. De forstår vel mer enn man skulle trodd..Stakkars liten. Har han fått noe ventoline for å åpne opp litt og lette hostingen av slim? Minstemann sover på madrass ved siden av sengen vår for tiden. Han har blitt litt utrygg oppi alle sykehusbesøk. Tror han aner at noe ikke er som det skal. Må vel ta den praten en dag...
Uff, håper bronkitten gir seg fort, god bedringHan får slumløsende, og det ser ut til å ta det. Sovner etter å ha fått opp slim. Men må vurdere ventolin hvis det ikke gir seg. Hadde barneastma fra 7 mnd og gjennom hele bhg, så det er 3 år siden han har hostet slik nå.
Dakar lille gutten din ❤
Jepp... I dag har sønnen min fått astmamedisin for hosten sin, og han sover uten å hoste!! Jeg ligger an til å kunne få mon første natt med søvn på 2 uker, men får jeg sove? Nope
Blir GAL av pulsen min!! Dunk dunk dunk ! 110-120 i hvilepuls i natt.
Samme her... Gikk akkurat inn i kokemodus etter å lest gjennom hele det nye permisjonsforslaget. De har faktisk skrevet svart på hvitt at de regner med at flere pappaer enn tidligere ikke vil benytte seg av sin permisjonsdel (og da forsvinner jo de ukene), så utgiftene til ordningen ikke kommer til å øke, selv om pappaene i teorien tjener mest! [emoji33][emoji15]. Det er det frekkeste jeg har lest på lenge!! De VET at mødrene kommer til å bli like lenge hjemme som tidligere ved hjelp av ulønnet permisjon, og har til og med kalkulert med at staten tjener på at mødrene da taper masse inntekt og rettigheter. Og dette forsøker de å skjule under «likestilling». Grrrrrrr..... [emoji49]
Samme her... Gikk akkurat inn i kokemodus etter å lest gjennom hele det nye permisjonsforslaget. De har faktisk skrevet svart på hvitt at de regner med at flere pappaer enn tidligere ikke vil benytte seg av sin permisjonsdel (og da forsvinner jo de ukene), så utgiftene til ordningen ikke kommer til å øke, selv om pappaene i teorien tjener mest! [emoji33][emoji15]. Det er det frekkeste jeg har lest på lenge!! De VET at mødrene kommer til å bli like lenge hjemme som tidligere ved hjelp av ulønnet permisjon, og har til og med kalkulert med at staten tjener på at mødrene da taper masse inntekt og rettigheter. Og dette forsøker de å skjule under «likestilling». Grrrrrrr..... [emoji49]
Ja. Ligger her igjen jeg også. Tror faktisk jeg skal klare å sovne. Heldigvis er gubben tilbake fra jobb og står opp med guttene, slik at jeg bare kan sove. Så kan absolutt ikke klage
Lykke til Krølle [emoji173]