Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Graver fram denne tråden siden jeg er våken hver natt for tida. Klokka 4 våknet jeg. Prøvde å få sove igjen, men det går bare ikke.
 
Graver fram denne tråden siden jeg er våken hver natt for tida. Klokka 4 våknet jeg. Prøvde å få sove igjen, men det går bare ikke.

4 er også mitt magiske klokkeslett! Er spent på om det fortsetter slik etter at ungen er ute. Kanskje den trenger melk kl 4 på natta, eller noe. Nå har jeg værtfall lite å gjøre når jeg våkner på dette viset. Uthvilt er jeg heller ikke. Makan!!
 
4 er også mitt magiske klokkeslett! Er spent på om det fortsetter slik etter at ungen er ute. Kanskje den trenger melk kl 4 på natta, eller noe. Nå har jeg værtfall lite å gjøre når jeg våkner på dette viset. Uthvilt er jeg heller ikke. Makan!!
Kanskje jeg skal begynne med husarbeid på natta, da blir jeg nok fort motivert til soving!
 
4:35 var den indre alarmen innstilt på i natt. Ååå, vil så gjerne sove! Varme hender og føtter, alt lukter rart og hodet fullt av tanker.
 
Vært våken en times tid her og.. har på vifte på rommet og våknet av at jeg er så tørr i munnen tror jeg... Håper jeg får sovet noen timer igjen. Greit nå som jeg har ferie i hvertfall, da går det jo greit nok å sove litt i etapper :p Selv om kroppen min setter veldig mye mer pris på å sove i eg strekk uforstyrret, er mer opplagt da gitt og står opp tidligere..
 
Jeg sovnet 23:15 og våknet 00, 01, 02, 04 og 06 med do-behov. Blir ikke uthvilt og klar for arbeidsdagen av sånt.
 
Jeg sovnet 23:15 og våknet 00, 01, 02, 04 og 06 med do-behov. Blir ikke uthvilt og klar for arbeidsdagen av sånt.
Absolutt ikke. Håper arbeidsdagen din går så bra som den kan da!
 
Skal prøve å sove litt igjen nå, snx. :happy:
 
Wow! Jeg var bare oppe 3 ganger i natt! Føler jeg har sovet så mye!!
Tror magen har sunket, for det er ikke like konstant vondt i ribbeina!
 
Jeg våkner jo hele natten igjennom for tiden, men jeg sover greit igjen etter litt stønning, toalettbesøk ol. Når jeg sovner på kvisten sånn i 06-tiden, da sover jeg godt til kl 10. Slik har det vært den siste uken i alle fall.
 
Jeg våkner jo hele natten igjennom for tiden, men jeg sover greit igjen etter litt stønning, toalettbesøk ol. Når jeg sovner på kvisten sånn i 06-tiden, da sover jeg godt til kl 10. Slik har det vært den siste uken i alle fall.
Sånn er det her og. Men jeg pleier ha 2-3 timer midt på natta der jeg er våken og. Sover som en stein på morgenen mellom 6 og 10-11 da.
 
Jeg våkner jo hele natten igjennom for tiden, men jeg sover greit igjen etter litt stønning, toalettbesøk ol. Når jeg sovner på kvisten sånn i 06-tiden, da sover jeg godt til kl 10. Slik har det vært den siste uken i alle fall.
Det gjør jeg også når det er helg. På hverdager er det tid for jobb når det endelig går an å få sove :(
 
Fikk sove litt over 7, sov da til nesten 9 (hadde vondt i magen, så måtte på do), sov igjen til kvart over 11. Lite effektiv måte å få døgnets 7-9 timer...
 
Gleder meg egentlig litt til neste uke som jeg er helt alene. Da kan jeg velge å jobbe på natta og sove på formiddagen;)
 
Flere netter hvor jeg ikke har våknet skikkelig og okle vært oppe på do [emoji54]
 
Håper å slippe å se dere i natt. :happy: Natta!
 
Back
Topp