Skravletråd - Vi som er våkne om natta :)

Haha, jeg tror kanskje det er det berømte fjeset ja. Er sånn enda gitt. Glad jeg har fått sovet litt mer og uten å ha måttet opp for å tisse. Men svetter så mye mer de timene jeg sover utover morgenen. Må dusje håret hver dag nå :p
Gratis lipfillers :woot: Sparer noen tusenlapper på det!
 
Jeg skal henge lakenet mitt ut i dag og la det henge til jeg legger meg; som fort blir etter midnatt. Da blir det jo gjerne ganske fuktig av dugg. Må prøves!
 
Det har funket bedre for meg å få sove igjen etter dopauser de siste nettene. Morgenene starter ufrivillig tidlig da, og føler meg aldri helt uthvilt, men det er tross alt en forbedring fra å sitte og stirre i veggen flere timer hver natt!
Vips så sovnet jeg igjen og sov til over 10! Intetanende om at det foregikk et grusomt diaréanfall i naborommet... Stakkars hund. Og stakkars meg. Og stakkars samboeren.
 
Får ikke sove
 
Ikke jeg heller. Men det er bevegelse i luften, såpass at gardinet smalt og jeg måtte kjøre det helt opp så vinduet ikke er tildekket i det hele tatt. Men jeg kan ikke lukke vinduene, da dævver jeg. Å henge lakenet mitt ut funka heller ikke. Er det mulig? Alltid når jeg henger ut dyner til lufting og glemmer ta de inn, så er de realt fuktige når jeg skal legge meg og kommer på dem. Nå han jeg det ut og glemte det med vilje for å få det fuktig, men funket det? Nei!
 
Skal ærlig innrømme jeg prøver ikke å sove en gang. Vet det er ikke noe poeng før om et par timer uansett. Men heldigvis ikke så drepende varmt her i natt [emoji4]
 
Kjente jeg ble litt letta over å komme inn på denne tråden nå, og fikk se hvor mange vi er som sliter med søvnen om natten og i tillegg ender opp med å sove til langt på dag..:p
 
Jeg har kommet inn i en sånn dårlig rytme, typ 2 timer søv, 1 time våken. Første søvn pleier å være ca 03-05. Og av og til er det totalt 2 timer søvn, av og til oppe i 8 timer. Normalen ligger midt imellom. 4-6 timer. For å få inn 8 timer søvn, må jeg jo ligge i semga i 12-14 timer [emoji23] Det er fullstendig håpløst. Blir nok ikke noen omvelting med nattamming for meg [emoji849]
 
Jeg har kommet inn i en sånn dårlig rytme, typ 2 timer søv, 1 time våken. Første søvn pleier å være ca 03-05. Og av og til er det totalt 2 timer søvn, av og til oppe i 8 timer. Normalen ligger midt imellom. 4-6 timer. For å få inn 8 timer søvn, må jeg jo ligge i semga i 12-14 timer [emoji23] Det er fullstendig håpløst. Blir nok ikke noen omvelting med nattamming for meg [emoji849]
Høres veldig, veldig kjent ut.. Den siste uka har jeg sovnet i tre tiden, våkney i 5tiden, sett litt på mobilen, sovet til 7-8, opp for å tisse og spise en rute melkesjokkis, legge meg i senga og trykke litt på mobilen igjen, før jeg sovner og er av og på mellom 9 og 12 før jeg står opp..
 
Jau, og nå er sirkus Eliassen i full gang inni der med akrobatikk i stjerneleie. Sleng på litt hikke, så ser brått ikke utsiktene for en god natts søvn så bra ut! :eek:
 
Høres veldig, veldig kjent ut.. Den siste uka har jeg sovnet i tre tiden, våkney i 5tiden, sett litt på mobilen, sovet til 7-8, opp for å tisse og spise en rute melkesjokkis, legge meg i senga og trykke litt på mobilen igjen, før jeg sovner og er av og på mellom 9 og 12 før jeg står opp..
Jaaaa [emoji23][emoji23][emoji23] Det værste er at jeg trenger vanligvis ikke å stå opp engang. Jeg bare ligger der som en idiot. Mistenker det henger sammen med veldig lite aktivitet på dagtid, at kroppen rett og slett ikke trenger like mye søvn.
 
Jau, og nå er sirkus Eliassen i full gang inni der med akrobatikk i stjerneleie. Sleng på litt hikke, så ser brått ikke utsiktene for en god natts søvn så bra ut! :eek:
Kanskje småttisene våre kommuniserer? Ville tilstander her også nå, og mini ga meg nettopp 4 spark på 4 sekunder, i tillegg til at føttene presset ut ribbena på høyre siden, og nå er magen voldsomt stram:p
 
Jau, og nå er sirkus Eliassen i full gang inni der med akrobatikk i stjerneleie. Sleng på litt hikke, så ser brått ikke utsiktene for en god natts søvn så bra ut! :eek:
[emoji17][emoji17][emoji17][emoji17][emoji17][emoji17]

Omtrent mange ganger om dagen, så tenker jeg; Hvem i all verden kan påstå det er kjekt å gå gravid?

Er det ikke det ene, så er det noe annet. Det. Er. Ikke. Koselig. Resultatet er jo selvfølgelig det, men ikke veien dit [emoji849]
 
Jaaaa [emoji23][emoji23][emoji23] Det værste er at jeg trenger vanligvis ikke å stå opp engang. Jeg bare ligger der som en idiot. Mistenker det henger sammen med veldig lite aktivitet på dagtid, at kroppen rett og slett ikke trenger like mye søvn.
Vi har pusset opp 45 av 68kvm de siste to ukene, så føler ikke jeg kan skylde på lite aktivitet heller:p
 
Vi har pusset opp 45 av 68kvm de siste to ukene, så føler ikke jeg kan skylde på lite aktivitet heller:p
Hahaha nei, det kan du ikke. Her er hver tur inn på toalettet grunn nok til jubel. Måtte dessverre på butikken i dag, for jeg var tom for melk. Skal innrømme det var like før jeg grein midt i butikken. Så da kjørte jeg til mamma for å få litt pleie i form av jordbær og kaffi servert rett i fanget [emoji7] Håper på en god dag i morgen [emoji4]
 
Hahaha nei, det kan du ikke. Her er hver tur inn på toalettet grunn nok til jubel. Måtte dessverre på butikken i dag, for jeg var tom for melk. Skal innrømme det var like før jeg grein midt i butikken. Så da kjørte jeg til mamma for å få litt pleie i form av jordbær og kaffi servert rett i fanget [emoji7] Håper på en god dag i morgen [emoji4]
Åh så trasig! Bra du fikk mamma pleie, det kan gjøre underverker på slike dager:) håper du får en god natts søvn og en bedre dag imorgen:)
 
Back
Topp