Det er ikke bare bare å huske alfabetet og telle i disse lekene våre, min mammahjerne sliter 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Haha, ja.. spesielt den baklengs tellinga er vanskeligDet er ikke bare bare å huske alfabetet og telle i disse lekene våre, min mammahjerne sliter![]()

Ja det er sånn test hver gangHaha, ja.. spesielt den baklengs tellinga er vanskelig
![]()

Hahah ja der var vi god!Ja det er sånn test hver gang
Men dere er flinke! 5000 er mange innlegg, det blir å telle mange ganger opp og ned til tusen
Men når vi når tusen innlegg i en ikm gruppe på en måned, da må vi jaggu klare det her og!?

Hahahah er jo noen som venter nummer 3 her!

Samme her, trodde jeg skulle være sånn « tror jeg er i uke 5 eller noe». Men er helt likt som sist, tenker på det konstantJeg er positivt overrasket over hvor altoppslukende jeg føler at denne graviditeten er! Jeg er akkurat like interessert i forum, artikler, apper ++ nå som forrige svangerskap. Leser alt som står i appene fra uke til uke. For å være ærlig trodde jeg svangerskap nr2 skulle være litt mer sånn "njææh.. been there done that"![]()

Jeg er helt likJeg er positivt overrasket over hvor altoppslukende jeg føler at denne graviditeten er! Jeg er akkurat like interessert i forum, artikler, apper ++ nå som forrige svangerskap. Leser alt som står i appene fra uke til uke. For å være ærlig trodde jeg svangerskap nr2 skulle være litt mer sånn "njææh.. been there done that"![]()
og denne gangen er mannen mer engasjert fra start. Forrige gang tror jeg det ble for abstrakt for han, men nå vet han mer hva det går i, og er mer interessert i hele prosessen 
Jaja dette blir vår tredje også Lurer på om det er delvis motivert av ønske om å få folk til å få flere barn

Ja, ikke hver dag en tegneserie figur når VG sånnJaja dette blir vår tredje også Lurer på om det er delvis motivert av ønske om å få folk til å få flere barn![]()

Har heldigvis ikke kjent veldig på testetrang for symptomene har vært mye tilstedet
Ojj, både til tre dager på kurs og ikke ha tatt testPå vei hjem fra 3 dagers kurs. Gleder meg til å bruke beina igjen. Å sitte på en stol i timesvis over flere dager kjennes helt grusomt ut for ryggen. Og så gleder jeg meg til å sprette en g-test i mårra tidligHar heldigvis ikke kjent veldig på testetrang for symptomene har vært mye tilstedet
![]()
hvilken test skal du ta i morgen?Jeg tar makesure i mårra og mandag, og så avslutter testing på onsdag med en digitalOjj, både til tre dager på kurs og ikke ha tatt testhvilken test skal du ta i morgen?